Vedoucí pozice amerického trhu se Smart TV patřily ve čtvrtém kvartálu r. 2013 společnostem Samsung a Vizio. První místo patřící společnosti Samsung překvapí asi jen málokoho. Dvojka však patří u nás málo známé Vizio. Tato kalifornská značka se vyšvihla z "hlubin" druhé úrovně, aby silou dobyla místo mezi elitou. Můžete se o tom dočíst v poslední zprávě agentury Strategy Analytics nazvané United States Smart TV Vendor Market Share: Q4 2013.

Podle této zprávy většina hlavních výrobců televizorů upřednostňuje prvky Smart TV, aby se udržela na přeplněném trhu s televizory. Agentura dále uvádí, že vedoucí Samsung si zajistil podíl 29,6 % zisků z prodeje Smart TV. Neotřesitelnost tohoto vedení ohrožuje Vizio se svými 24,4 %. Ve čtvrtém kvartálu r. 2012 měla Vizio o dvě procenta méně. Sony za tu dobu ztratila 3 %, čímž se dostala na nynějších 17,6 %. To je přitom lepší výsledek, než v případě všech televizorů, kde Sony získala pouhých 8 %. Čtvrté místo připadlo LG s 13 % zisků z prodaných Smart TV. V porovnání s čtvrtým kvartálem r. 2012 si korejský výrobce polepšil o 5,1 %. Pátý je Panasonic s necelými 7 % podílu a poklesem 1 %.
Značka Vizio způsobila pořádný rozruch, když její zástupci na CES 2014 představili monstrózní Ultra HD televizor řady Reference Series s úhlopříčkou 120 palců. Spolu s rostoucí popularitou značky na trhu může tento krok udělat z Vizio kandidáta na pomyslný trůn, který zabírá Samsung. Platit to bude však jen pro americký trh, v Evropě Vizio k dostání není.
Zdroj: DigitalTrends

Podle této zprávy většina hlavních výrobců televizorů upřednostňuje prvky Smart TV, aby se udržela na přeplněném trhu s televizory. Agentura dále uvádí, že vedoucí Samsung si zajistil podíl 29,6 % zisků z prodeje Smart TV. Neotřesitelnost tohoto vedení ohrožuje Vizio se svými 24,4 %. Ve čtvrtém kvartálu r. 2012 měla Vizio o dvě procenta méně. Sony za tu dobu ztratila 3 %, čímž se dostala na nynějších 17,6 %. To je přitom lepší výsledek, než v případě všech televizorů, kde Sony získala pouhých 8 %. Čtvrté místo připadlo LG s 13 % zisků z prodaných Smart TV. V porovnání s čtvrtým kvartálem r. 2012 si korejský výrobce polepšil o 5,1 %. Pátý je Panasonic s necelými 7 % podílu a poklesem 1 %.
Značka Vizio způsobila pořádný rozruch, když její zástupci na CES 2014 představili monstrózní Ultra HD televizor řady Reference Series s úhlopříčkou 120 palců. Spolu s rostoucí popularitou značky na trhu může tento krok udělat z Vizio kandidáta na pomyslný trůn, který zabírá Samsung. Platit to bude však jen pro americký trh, v Evropě Vizio k dostání není.
Zdroj: DigitalTrends