Korejští výrobci televizorů ovládali světový trh po dlouhých 10 let. Podobně jako japonské značky ale i nynější vládci mohou o své prvenství brzo přijít. Loni společnosti Samsung a LG prodaly 33,6 % všech televizních sestav, které byly dostupné na trhu. Jen rok předtím to ale bylo 37,1 %. Na třetím místě se drží Sony. Další japonské značky ale neměly takové štěstí. Sharp, Toshiba, Hitachi, JVC a Panasonic už nejsou na globálním trhu viditelné. V roce 2005 byly přitom v Top-10. V uplynulém roce patřilo všem japonským značkám 15,3 % trhu s televizory (v roce 2014 to bylo 18,8 %). Čínské značky mezitím rostly a dostaly se na 27,5 % z předloňských 21,8 %. Jedním z důvodů je jejich expanze do Evropy a USA. Týká se to především společností Hisense, TCL a Skyworth.

První místo tedy obsadil Samsung se 21 procenty prodaných kusů. V roce 2014 to bylo 22,5 %. Když jihokorejský výrobce v roce 2006 předehnal tehdy první Sony, tak měl jen 14,2 %. Jen v poslední dekádě Samsung prodal 427 milionů televizorů. LG byla v roce 2015 druhá se 12,6 % (předloni to bylo 14,5 %). Následovala Sony. Jaký podíl přesně měla, to už agentura IHS neuvedla. Čínské společnosti Hisense a TCL ale měly shodně 5,6 procent.
Zdroj: FlatpanelsHD

První místo tedy obsadil Samsung se 21 procenty prodaných kusů. V roce 2014 to bylo 22,5 %. Když jihokorejský výrobce v roce 2006 předehnal tehdy první Sony, tak měl jen 14,2 %. Jen v poslední dekádě Samsung prodal 427 milionů televizorů. LG byla v roce 2015 druhá se 12,6 % (předloni to bylo 14,5 %). Následovala Sony. Jaký podíl přesně měla, to už agentura IHS neuvedla. Čínské společnosti Hisense a TCL ale měly shodně 5,6 procent.
Zdroj: FlatpanelsHD