Stejně tak, jako jiní výrobci, i Samsung na letošním CESu předvedl nové modelové řady svých televizorů, které mají díky úzkému rámečku větší úhlopříčku aktivní obrazové plochy při zachování stejných celkových rozměrů, jaké měly loňské televizory.
Ta finta s úhlopříčkou o palec větší je prima vyčůranost, která má za úkol znesnadnit cenové srovnání s konkurencí. Podobně to řešili třeba výrobci potravin, když začali balit potraviny do atypických hmotností a objemů - třeba jogurt objemu 0,182 litru. Tím vyprovokovali protiopatření, kdy prodejci mají povinnost uvádět i cenu přepočtenou třeba na 1 litr nebo 1 kilogram výrobku. Bude u TV povinnost uvádět cenu za 1 palec úhlopříčky?
Taky to připomíná reklamní slogan Škodovky "Kousek auta navíc", kdy Škodovka postavila Octavii na podvozku a technice auta kategorie kompakt - na staré verzi Audi A3. Ten "Kousek auta navíc" tvoří zbytečné převisy, díky kterým Octavia odpovídá délkou autům nižší střední třídy. Samozřejmě není prodávána za cenu kompaktu ani nižší střední třídy, ale za cenu auta střední třídy.
Odpovědět00
GulDucat|15.1.201117:03
Spis za plochu, tedy za ctverecni centimetr, a myslim ze to uz si plno lidi prepocita samo :)
Odpovědět00
Kontext diskuze2Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.