Kvůli ztrátě 1,2 miliardy dolarů (skoro 22 miliard korun) se výroba TV Sony už rozdělila do 3 divizí: 1. LCD TV, 2. Outsourcing a 3. TV další generace. První z těchto divizí se zaměří na zlepšování LCD televizorů Sony jak v rámci jejich vnitřního návrhu, tak produkce. Jak už název další divize napovídá, Outsourcing bude produkovat levné výrobky s využitím komponent jiných výrobců. A konečně náplní třetí divize bude vývoj budoucích produktů a zobrazovacích technologií.
Japonská společnost dále plánuje větší diferenciaci přístrojů s „unikátními technologiemi“, zaměření prodeje levných modelů na nové trhy a těch dražších na trhy rozvinuté. Sony rovněž chce mít možnost aplikace unikátních technologií, jako je zobrazování v super-vysokém rozlišení. Dalším cílem pak je urychlení vývoje další generace TV, podobně jako zvyšování přidané hodnoty TV pomocí integrace uživatelských dat napříč celou škálou zařízení i sítí.

Ve vyspělých zemích se chce Sony zaměřit na prodej dražších přístrojů s inovativními technologiemi.
Společnost Sony doplatila na zpomalení globálního hospodářství. Svoje stopy však zanechaly i různé vnější události jako záplavy v Thajsku nebo incident s nabouráním se do sítě PlayStation. V důsledku těchto negativních záležitostí proto Sony očekává ztrátu 1,2 miliardy dolarů. Původně přitom měl japonský výrobce zabrat 20 % světového trhu tak, že v r. 2011 prodá 40 milionů televizorů. Nakonec to dopadlo tak, že se nejspíš podaří prodat jenom polovinu tohoto množství, čímž se Sony dostalo mezi výrobce TV, kteří padají do červených čísel (podobně, jako např. Panasonic). Aby toho nebylo málo, tak nejspíš Sony ukončí spolupráci s korejským gigantem Samsung. Modely televizorů Sony pro rok 2012 by pak mohly být k vidění už na lednovém CES 2012 v Las Vegas.
Zdroj: FlatpanelsHD
Japonská společnost dále plánuje větší diferenciaci přístrojů s „unikátními technologiemi“, zaměření prodeje levných modelů na nové trhy a těch dražších na trhy rozvinuté. Sony rovněž chce mít možnost aplikace unikátních technologií, jako je zobrazování v super-vysokém rozlišení. Dalším cílem pak je urychlení vývoje další generace TV, podobně jako zvyšování přidané hodnoty TV pomocí integrace uživatelských dat napříč celou škálou zařízení i sítí.

Ve vyspělých zemích se chce Sony zaměřit na prodej dražších přístrojů s inovativními technologiemi.
Společnost Sony doplatila na zpomalení globálního hospodářství. Svoje stopy však zanechaly i různé vnější události jako záplavy v Thajsku nebo incident s nabouráním se do sítě PlayStation. V důsledku těchto negativních záležitostí proto Sony očekává ztrátu 1,2 miliardy dolarů. Původně přitom měl japonský výrobce zabrat 20 % světového trhu tak, že v r. 2011 prodá 40 milionů televizorů. Nakonec to dopadlo tak, že se nejspíš podaří prodat jenom polovinu tohoto množství, čímž se Sony dostalo mezi výrobce TV, kteří padají do červených čísel (podobně, jako např. Panasonic). Aby toho nebylo málo, tak nejspíš Sony ukončí spolupráci s korejským gigantem Samsung. Modely televizorů Sony pro rok 2012 by pak mohly být k vidění už na lednovém CES 2012 v Las Vegas.
Zdroj: FlatpanelsHD