21.7.2011, Jakub Doležal, recenze
Stojaté vody televizorů rozčeřil v minulosti Philips s modelem o poměru stran 21:9. Spíše vizionářský koncept se dočkal druhé generace. Připravte se na 3D zobrazení, plné LED podsvícení, Ambilight, funkce Smart TV a zatraceně širokoúhlý obraz.
Karloseman | 22.7.201116:33
Stručně.
Philips nebrat. V minulosti velmi mnoho poruchové elektroniky, nepřehledné a složité Menu. Špatná kompatibilita.
Odpovědět0  2
tesla15 (98) | 22.7.201118:50
Zajímavé tvzení, je podloženo čím? Jedná se o TVP Philips ve spolupráci s LG, nebo čistá řada Philips?. Závady způsobeny výrobou nebo okolnímy vlivy? příklad přepěťové špičky, nevhodné umístění způsobující cínový mor již při + 13,2°C ? = na chatě, nebo otevřené okno.. Znáte TV výrobek který nepotřebuje servis? Nebo antipatie ? Doufám, že nás podrobněji poučíte. M. Dv.
Odpovědět1  0
mojemeno (4) | 22.7.201122:20
Zasekávanie softvéru asi nebude vplyv prostredia...
Odpovědět0  0
schima (38) | 23.7.201111:50
To je ale cena, kterou jsem schopen za výjimečnou kvalitu obrazu ­(17bitový panel­) a zvuku zaplatit ­(malý subwoofer a 2 repro extra)
Odpovědět0  0
petrpan (3) | 21.7.201119:03
Zajimalo by me ci pri tomto pomeru umi PAP ­(ci aspon PIP­), idealne i DVB­-T v jednom obraze a DVB­-C v dalsim ­(ale pri nejhorsim i druhy z externiho zdroje by stacil­). Dale nove TV umi nahravat na externi disk ze vsech zdorju signalu ­(DVB­-C­/S ci T­).
Odpovědět0  0
schima (38) | 21.7.201119:23
Mam dojem, ze tato Cinema je stejne jako 9kova rada roku 2010, coz ta tuto funkcni nemela. Na exeterni disk umi nahravat az modely roku 2011
Odpovědět0  0
schima (38) | 21.7.201115:36
Souhlasím s recenzím a popsanými neduhy. I já přidám trochu své kritiky.
Doplním o test s 2,5­" diskem:
TV disponuje bzdou USB portu a Philips doporučuje používat externí disky s vlastním napájením. Nicméně disk připojíte a film si z disku i přehrajete. Bohužel nastává problém v momentě potřeby přetáčení filmu. U FullHD ripů se stává, že film po cca 10 minutách dostanete na kýženou pozici ­(tak nějak okolo 50té minuty­), ale po puštění se film zasekne a celé martírium s přehráváním začíná na novo. Rozhodně jsem čekal propracovanější přehrávač, třeba s funkcí ­"Jump to time­". Fuknce autozoom je řekl bych tak trochu nejistá a často při sledování ať HD, tak i při SD obraz přizpůsobuje ­(i 4x za minutu­), ale to mi hlavně dělá při reklamách a na Prima Cool. Firmware postavený pravděpodobně na Java, je přibržděný a často se zasekávající. Dokonce jsem poprvé viděl zažil restartování TV ­(z ničeho nic­). Ale na druhou stranu, Ambilight, kvalita obrazu a zvuku je na výbornou. Mrzí mě i nemožnost připojení USB klávesnice a nepřítomnost bluethooth, což bych u nejvyšší řady Philipsu tak nějak očekával. Ale jsem s TV ­(32PFL9705­) spokojen tak na 80%.
Odpovědět0  0
tesla15 (98) | 21.7.201114:33
Již v padesátých létech v Americe širokoúhlé filmy. 80tá léta v okresních městech ČSSR vznikají širokoúhlá kina. Vyrábí se celkem kvalitní barevné obrazovky CRT, ale 4:3. Problémy pro televizi mít stále děj na obrazovce.. Tudíž, alespoň formát 16:9, ten je pro CRT obrazovku problémem. Jen malé procento vyhovuje po stránce konvergencí, čistoty. S těmi ­" nejlepšímy ­" ještě nedávno ku př. 81cm PHILIPS stál 80 000Kč. Jinými slovy, formát 16:9 je jenom mezičas. Česká televize odmítá neustálé formátování ­( což se ji nedivím ­). Jen co trh bude formátem 16:9 nasycen ­( již se snižuje výroba LCD ­) musí k tomu ­" zakonitě ­" dospět. Ke správnému domácímu prožitku kdy repro bývají 2,5 ­- 3m od ssebe se tento formát doslova hodí, ideálně TV rozměrem od jednoho repro ke druhému.

Odpovědět2  0
nous (2) | 21.7.201111:21
- na serveru, ktery ma v nazvu TV aby clovek hledal recenzi jako jehlu v kupce sena. Kdyz uz nejakym omylem k napsani recenze dojde, mame tady kousek za 100 klacku, jupiii. Nevadi, jiste tuto recenzi uvita vyznamne procento ctenaru, odhadem 0,001% nedockavcu cekajicich na tuto kategorii. Jen doufam ze k ni pribydou i nejaci sourozenci v teto tride, at mame z ceho vybirat !!! . Po ceste z prace obehnu namesticko at se podivam u prodejcu na obraz nazivo a doufam, ze mi ji nalezite predvedou.
Odpovědět1  0
Jakub Doležal (179) | 21.7.201111:50
Dobrý den,