Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně
4.10.2012, Pavel Kovač, recenze
Pojem chytré telefony je v našem slovníku už zakořeněn. V poslední době však přicházejí chytré televize, které toho umí opravdu hodně. Mají tak potenciál nahradit veškeré vybavení obýváku. A právě taková je 47" LED televize od firmy LG. Podívejme se na ni!
Gollis (1) | 6.11.20147:54
Zdravím, potřebuji radu. Seká se mi televize, když mám více filmů ­(videa, hudby, fotek­) a při zobrazování se mi nevlezou na jednu stránku, tak při přechodu na další stránky to trvá cca 20s než se stránka přepne. Na stejném modelu mi to u rodičů nedělá. Vyzkoušel jsem i jiné disky ­(HDD, USBflashdisk­). Chci se zeptat jaké máte zkušenosti vy? Jestli všechno šlape normálně. V servisu mi tvrdí, že je to zcela normální, že si mám počkat 20s, že je to starší model. Ale tohle normální není, když to začlo ze dne na den. Je docela otrava přejít na 12 stránku, když to trvá cca 5 minut, než se tam dostanu :­(.
Odpovědět0  0
Happik (1) | 27.11.201518:10
Ahoj, mám stejný problém. Můžeš mi, prosím, povědět, zda se Ti to podřilo vyřešit? Kdybych ji měl v záruce, už ji maj zpět a nikdy si LG nekoupim.

Mně se ty chyby začaly objevovat po první katualizaci firmwaru, před tím to bylo OK. Teď se to zasekává při načítání další stránky, dokud se všem filmům na stránce nenačtou obrázky. Po čase se začalo sekat i ovládání hlasitosti a přepínání kanálů.

Nabízí se jen pár řešení příznaků.
a­) rozdělit si filmy ve složce do podsložek o méně filmech ­(například podle žánrů, nebo lépe podle počátečního písmena­) ­-> eliminace přechodu mezi stránkami
b­) otevřít poslední film na stránce, dojet na konec a až to přeskočí na následujíucí film, stisknout ­"zpět­" a jsi na další stránce. Kupodivu mi toto po čase přestalo fungovat...:­/

Pośli mi, prosím, jakékoli tipy. Už přemýšlím, že ji hodím z okna ať byla či nebyla drahá. Kdo by ji chtěl...nejhorší značka.
Odpovědět0  0
mistarka (7) | 3.8.20137:09
Pánové,zdravím.Komu se povedlo ze SCART dostat audio nebo video ,ať sem napíše.Z této TV se totiž i podle technické podpory nic nepovede dostat ven.Pouze ze sluchátkového výstupu,ale po zasunutí konektoru TV zmlkne.Já jsem dostal zvuk ven převodníkem z optiky na analogové audio.
Odpovědět0  0
radon (47) | 3.8.20130:05
HDMI si nejsem jistý, většinou se používá pro dopravu dat směrem do TV. Zvuk přes SCART by neměl být problém, jen je třeba koupit příslušné kabely ­(SCART­-cinch­) nebo si je nechat udělat. Sám jsem to rodičům pořizoval a bylo to celkem bez problémů ­(až na zvuk DTS z přehrávače, to SCART nedal­).
Další běžné řešení je optika ­(pokud ji TV má­).
Odpovědět0  0
Luigiano (1) | 2.8.201310:47
Zdravíčko pánové,

řeším teď takovou menší potíž. Máme LG­-47LM670S a jelikož z ni nejsou nějaké výstupy na zvuk, tak mě napadlo jako řešení připojit jej přes SCART ­(je to televize v podniku, tak nějaké serepetičky jako je DVD nebo SET­-Top­-box nesou ani uvažovány­).

Nebo se dá nějak připojit zvuk z HDMI??

Předem díky za radu.
Odpovědět0  0
VladoBelo | 15.6.20138:25
Zdravím všechny, pleas, potřebuji poradit. Zjistil jsem, že nový fw 4.40.23 mi dělá problémy po spuštění prohlížeče + yutube v něm. Ne v osekaném LG youtube ! Jakmile spustím prohlížeč ­"zeměkouli­" a pak stránku Youtube... prohlížeč padá při vyhledávání řady kapel, nebo když už najde ­- tak videa nejdou spustit!!!! Prohlížeč vyhlásí chybu: nedostatek paměti a restartuje se!!!! Fakt mi to vadí a právě kvůli YT s možností vyhledat a přehrát cokoliv, jsem TV kupoval!! Youtube přímo od LG je nanic, některá delší HD videa ani nenajde a už vůbec je tímpádem nepřehraje. Děkuji za radu, zda se ošetřit straším fw, nebo počkat na aktualizaci, nebo rozšířit paměť v TV.Jsem z toho ­"napřášky­" :­-D Příklad Tarja vyhledat padá, Pretty Maids apod... Nebo když už najde nepřehraje video a spadne opět.. V
Odpovědět0  0
Puleccek | 15.6.201314:19
Ovládám youtube přes tablet nebo telefon. Je to nejlepší.
Odpovědět0  0
panacek | 26.6.201312:58
Přesně tak to dělá i mně. Taky si s tím nevím rady a dost mně to štve. Tři měsíce mi to fungovalo perfektně a teď tohle. Prosím poradte někdo jak na to vyzrát?
Odpovědět0  0
panacek | 27.6.20139:05
Včera jsem aktualizoval na verzi 4.40.27 a zatím to funguje! Takže snad už to bude fungovat nadále.
Odpovědět0  0
Andrews | 6.6.201319:40
Mám 3­/4 roku 42LM670S do teď OK, ale začíná nasranost. Do té doby co jsme měli 4 DVB­-T kanály vše OK. Aktuálně máme 5 ­(21,40,45,60,61­), ale TV si po vypnutí pamatuje jen první 4 nalazené. Zkoušel jsem i ručně v jiném pořadí a stejný efekt. FW 04.40.23 ...
Odpovědět0  0
Tydyyt (1) | 17.9.201310:53
Mě se teď stala obdobná věc, když jsem se snažil naladit :Déčko. Do té doby jsem žádné problémy neměl, tak jak jsem to naladil po nákup TV, to drželo. Ale od té doby si TV ­"nepamatuje­" multiplex, kde je NOVA HD, Fanda atd. Nevíte někdo jak to vyřešit? Už mi ani nejde o to si programy srovnat podle svého, na to jsem už rezignoval, ale aby mi alespoň zůstaly naladěné, tj. abych nemusel pokaždé, když se chci podívat na Borhyovou v HD, ladit programy.
Odpovědět0  0
Pulececek | 6.6.201314:14
Zdravím všechny.Mohu se zeptat jaký je nejnovější firmware?Na stránkách Lg je Version 04.40.19 a je tam vložen ten den co jsem koupil tv.Přitom v ní je verze Version 04.40.23.Tak nechápu který je novější.A ještě jaké používáte nastavení na zdroj ext satelit přes hdmi.Děkuji
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 6.6.201320:16
Ahoj,
Nejnovější je 4.40.23, který je novější je poznat dle čísla verze. To že někteří výrobci upouští od zveřejňování firmwaru na webu je přirozené, stačí si pročíst byť i tuto diskusi co všechno jsou schopni lidé při aktualizaci fw dělat ­(resp. při pokusu aktualizace pomocí USB flashky­). Nedovedu si představit kolik lidí pak musí výrobce s tímto kontaktovat....
Externí reciever nepoužívám, používám od koupě vestavěný S2 tuner, bez problémů.
dejv
Odpovědět0  0
Pulececek | 6.6.201320:51
Jak máš nastaven obraz při koukání na satelit. Jaký režim a jaké hodnoty. Děkuji
Odpovědět0  0
veteranb | 2.6.201310:50
Značka LG stejně jako jiné renomované značky spoléhá na svůj věhlas a je jí šumafuk, jestli jsou zákazníci spokojeni nebo ne. Funkce DVR je toho jasným příkladem. Kdyby ji nahradili funkcí PVR, jako u jiných, méně renomovaných značek, udělali by lépe. Funkci DVR spojili tak s timeshiftem, že nelze použít média menší než 40 GB. Pořídit si flash s 64 GB vám stejně nepomůže, protože DVR komunikuje jen s HDD. Ten si ovšem naformátuje a nehledí na oddíly, takže fám ho přeorá celý, nic na něm nezůstane. Vrcholem všeho je, že ho naformátuje v nějakém linuxovském formátu, asi JFS, a záznamy vytvoří v nějakém zakódovaném STR formátu, takže nemáte šanci jej mimo TV LG jakkoli jinak použít. Kecy o ochraně autorských práv jsou jen blábol, protože jiné značky dělají záznam v PVR na jakékoli médie, flash nebo HDD či SSD, formátované ve FAT32 i NTSF, záznamy dělají v divx nebo mpeg formátech a nikomu to nevadí. Vrcholem lumpárny LG je, že vám nabízí TV s videozáznamem, ale neřeknou vám, že jestli jej chcete využívat, musíte vysolit min. 1500,­- Kč za externí disk, který potom bez složitého přeformátování zpět do NTFS nebo FAT32 ­(a samozřejmě se ztrátou všech záznamů­) nemůžete jinak použít, než že bude trvale připojen k TV. A to ještě nevím, zda vůbec nahraje pořady z DVB­-S tuneru, který jsem zatím nezkoušel.
Další blábol nebo marketingový trik je o DVB­-C tuneru. Není to další tuner, je to jen modifikace DVB­-T tuneru. Dokladem toho je fakt, že naladíte­-li si stanice z kabelovky, tak při přepnutí na DVB­-T tuner a naladění programu z terestriálního vysílání vám všechny naladěné programy z kabelovky smaže a místo toho vám naladí DVB­-T programy. Kdyby tam byly samostatné tunery pro DVB­-T a DVB­-C, tak by si naladění programů uchovaly, ne? Když mi vypadl signál z UPC, tak jsem naladil programy z DVB­-T vysílání přes pokojovou anténu s tím, že tak přečkám výpadek a potom si přepnu zpátky na DVB­-C. Ale ouha, musel jsem znovu ladit a setřídit 136 programů.
A třídění programů je taky požitek. Mazání nepotřebných programů nejde, musí se přesouvat ­(a to krásně složitým způsobem přes vypisování čísla kanálu­) někam a nakonec a označit je k přeskočení. Na mé malé levné LCD televizi za 3.500,­- Kč, kteru máme v kuchyni, lze jednoduše nepotřebný program vymazat. U TV za 20 litrů to možné není.
Jediné co kromě opravdu povedeného designu a nádherného obrazu mé 660 se docela povedlo, je EPG. Pěkné, přehledné, dobře čitelné, s možností jednotlačítkového záznamu nebo připomenutí.
P.S.: nevíte někdo, jak konvertovat STR formát záznamu z těchto LG TV do běžného formátu AVI nebo MPEG?
Odpovědět0  0
radon (47) | 2.6.201312:35
čím věhlasnější značka, tím více jde na ruku TV společnostem, to je jasný fakt. A pro TV společnosti je snadný recording, snadné předání nahrávky kamarádovi a schopnost rychle přeskočit reklamu nežádoucí vlastnost, to je další fakt.
To že je nutné k TV přikoupit externí HDD bych jako podvod na zákazníka neviděl, ale jinak souhlasím, že namísto ptákovin typu smart a 3d by spousta z nás uvítala dvojitý TV tuner umožňující nahrávání na pozadí, timeshift využívající RAM paměti do PC ­(4GB = 700Kč­) netrpící omezeným počtem zápisů jako flash nebo 256kb flash paměť na ukládání EPG abych nemusel po každém zapnutí přepínat mezi 4­-mi muxy pro jeho načtení.
Ale nemá smysl brečet, voják se stará = voják má. Můžete čekat až Apple s velkou pompou představí nový produkt s nějakým futuristickým názvem, krabičku kterou umístíte někde v bytě a ta vám bude do všech iProduktů dodávat a synchronizovat hudbu, filmy, domácí videa z mobilů, nahrávat TV vysílání atd., vystát si na ni jako ovce frontu a zaplatit nekřesťanské peníze ... nebo si ji koupíte hned, nebude mít iCool název, ale bude mít Cool cenu a budete mít ty funkce hned. Tedy na mobilu si zobrazíte EPG ­(při vypnuté TV­), nakliknete záznam, ten se provede ve formátu čitelném všem ­(.ts­), nezávisle na TV a přehrajete si ho ­(třeba současně­) na tabletu, notebooku i MM přehrávači. Říká se tomu NAS s externím USB tunerem.
Odpovědět1  0
pavel52 | 2.6.201318:34
Naprostý souhlas, na tyhle nedotaženosti u recordingu jsem upozornňoval LG již od 9­/2012, kdy jsem si tuhle sice v mnohém ­(obraz a počet rozhraní­) dobrou TV kupoval. Nyní ještě tyto zmíněné nedostatky ještě prouhloubím další zjistěním: Dvojí tunner pro možnost nahrávát jiný program, než ten na který se dívám, by ani být nemusel, pokud by LG dovedla využít ­(a byla ochotna to udělat opravným FW­) možnost, kterou nabízí princip víceprogramových multiplexů digit. vysílání, a to : v rámci jednoho multiplexu totiž lze naprosto jednoduše jedem program muxu sledovat a v rámci téhož muxu druhý program nahrávat. Není možné dívat se na progrram jednoho muxu a nahrávat program jiného muxu. Tento způsob nahráváni umí i obyč. setopbox s funkcí rec. přes USB za cca 500 Kč. LG TV ­(za loni 30 tis.­) to neuměla a dosud ­(přes intervence klientů na českých i zahraničních webech­) to neumí ­- ostuda. Naštěsí již poslední FW opravily to, že ani donedávna neuměla nahrávat ze satelitního tuneru!! Jen z TBV­-T.

K ladění a obyč. přesouvání ­(neplést se záměnou­) programů : TV, která neumí základní funkce při práci s programy, by měla mít ­(bez ohledu na tísíc nepotřebných s internetem spojených kravinek­) zakázáno používat přívlastek SMART ­- ona je totiž v tomto směru základního používání úplně hloupá a LG dodělává opravy přiznaných chyb již 9 měsíců ­- nyní přibyla nově zjištěná: když po automatickém naladění DBV­-T kanálů a jejich po přesouvání ­(záměnou!­) přibude nově v nějakém muxu nový program, a pokud si pracné třídění po přeladění nechcete zopakovat celé znovu, tak ten jeden mux s novým programem přeladíte samostatně manuálně. Seskupení programů zůstává ­- to je OK. ALE, jen do doby než TV vypnete. Pak po zapnutí ten jeden doladěný TV program v muxu a tedy i v programové nabídce zase chybí. TV si ho prostě nepamatuje ­- tak jako si donedávna nepamatovala jiné, nyní již opravené věci! Takže pokud tento program chcete sledovat bez znovupřepracování popřesouvanýcch programů musíte ho po každém zapnutí TV naladit manuálně znovu, nebo přeladit automatikou a znovu si pak máknout na úpravě programů! Celkem síla. V těhlech nejzákladnějších vlastnostech je tato SAMRT TV opravdu hloupá a nedotažená. A ladění a pamatování si nalděných programů to je snad ta nejzákladnější vlatnost a princip TV přijímače­- to ale u LG asi nevědí ...
A k EPG, které kolega tak chválí: to co je tady vyzdviženo umí i již jednou zmíněné settopboxy za pár set korun, ale tyto navíc umí i to co zase LG TV za desetitíce neumí a sice, že při přepnutí na EPG se u LG odstřihnu od právě sledovaného obrazu i zvuku, dokud EPG zase nevypnu, což u settopboxu není: tam si dokonce mohu nastavit i procento průhlednosti EPG pře obraz sledovaných TV zpráv a zvuk se mi také nevypne.... Takže nemít doma starý settopbox připojený do HDMI u LG, tak tevyužívám tyto funkce , které mi tato SMART TV zatím nemůže nabídnout, a u LG u těchto připomínek hrají mrtvého brouka, slíbí, že to pošlou výš kompetentním... a nic. Za půl roku se to u nich ztratí. A to taky nesvědčí o dobé podpoře této značky.... Ještě, že aspoň obraz má tato TV perfektní .
Odpovědět0  0
DavidGG | 5.6.201314:53
Take musim rict, ze pouzivam ext. Sat­-reciever Technisat Technistar S2 s kterym jsem naprosto spokojen.
Odpovědět0  0
DavidGG | 18.5.201315:18
Zdravim, chci se zeptat na vase zkusenosti ohledne regulace podsviceni pomoci Energy saving plus u teto televize. Pouzivate ho, nebo je lepsi nastavit fixni hodnotu treba 50. Zda se mi ze kdyz nastavim podsviceni treba na 50 a pres den je v mistnosti hodne svetla obraz je malo svetly a musim to zvisit na nejakych ca. 80 aby se na televizi dalo koukat. ovlivnuje se tim barevne spektrum nebo meni gama? pokud pouzivate energy saving plus jake mate nastavene hodnoty? diky moc za rady, s pozdravem David
Odpovědět0  0
Radon101 | 13.5.201323:05
používáte tuto telku někdo s NAS serverem? Mám hodně DVD ripů a vím, že kompatibilita MPEG ne vždy znamená pohodové přehrávání ripnutých DVDček. Nechce se mně u každého filmu přepisovat VOB na MPG apod. Také nechci aby mně u každého přechodu mezi VOB soubory na sekundu zamrzl obraz ... takže je v tomto bez problémů?
Odpovědět0  0
rlope | 14.5.201313:21
Mám Zyxel NSA310, VOBy to přehraje, ale jen samostatně jeden soubor, jeden skončí, druhý se musí zapnout zase ručně. Nějaké přepínání zvukových stop nebo titulků nejde. Takže na přehrávání DVD ze složek to není.
Odpovědět0  0
radon (47) | 14.5.201321:42
dík, i když nepotěšilo. S takovou nechápu, proč do těch telek nějaké fce pro přehrávání vůbec implementujou :­-­(
Jestli to tu bude číst někdo, kdo bude mít tip na telku která přehraje mkv i vob, tak pls o tip.
Odpovědět0  0
Ales | 28.4.201318:54
zdravim,je jiný rozdíl mezi těmito tv než ten,že nižší verze nemá magic ovládač? cenový rozdíl tomu neodpovídá.ale jiný rozdíl jsem nenašel.
díky
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 28.4.201320:43
Zdravím, rozdíl je jednak jak píšete v absenci Magic ovladače, dále v designu a 660S má jak to nazývá LG ­"optimalizátor kontrastu­". Na rovinu, 640S vypadá hnusně. Ale než 640S nebo 660S koupil byl letošní model, např. 690S, je mnohem rychlejší co se týká internetu. To že zatím neumí třídit programy na DVB­-S tuneru je věc druhá....
dejv
Odpovědět0  0
ales | 28.4.201323:02
díky za info.kouknu na novou a uvidím.
dík
Odpovědět0  0
DavidGG | 26.4.201319:01
Dobry den, chcem poprosit o radu, po zmacknuti tlacitka home na magic remote sa mi nezobrazuje ikona v pravom hornim rohu na Login... mam tam len help edit a close. Nemozem sa tim padom dostat na lgappstv a netusim ako mam naistalovat miniaplikace. Menu som presiel, skusil som zmenu country nic sa ale nezmenilo. dakujem za rady
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 26.4.201319:41
Zdravím, nezobrazovala se nikdy, nebo dříve ano? Co obnova továrního nastavení?
dejv
Odpovědět0  0
DavidGG | 26.4.201320:51
Super, diky moc, obnova tovarneho nastavenia problem vyriesila, len to teraz zase vsetko nastavit spat ...
Odpovědět0  0
DavidGG | 24.4.201314:55
Zdravim,
tak som sa nakoniec po dlhsom premyslani ­(ca 0,5 roku­) rozhodol pre 47lm 669s a myslim ze som urobil dobre. po nastaveni obrazu a vypnuti true motion a micro dimming je obraz skutocne krasny s vernymi barvami ale vela zavisi na kvalite signalu.... Mame Skylink cez satelit, ale v porovnani s nemeckymi HD programami napr. Erste HD je predsa poznat ze obraz maju este krajsi nez napr. Nova HD. Je to asi dane vacsim datovym tokom a FPS prekvapivo maju 50­/s Nova len 25­/s. Kazdopadne obraz super, vcera aktualizovane na 4.40.19 a vsetko bezi ako ma takze zatial spokojnost. len som sa chcel spytat pri vybere krajiny mi zobrazuje len par zemi stredoeurop. a vychodoeurop. nejde nastavit napr. nemecko alebo francuzko ci VB. Mate to takisto? Je v tom rozdiel v nastaveni krajiny? Televize je kupovana v nemecku. diky
Odpovědět0  0
Michal E. | 21.4.201315:08
Dobrý den,
Stává se mi, že při sledování DTV se mi seká zvuk. Máte s tím zkušenosti? Má někdo stejný problém? U přehrávaných filmů se mi to nestává jedná se jen o DTV. Kabel mám v pořádku a firmware aktuální. TV mám od UPC.
Odpovědět0  0
P.O.B (3) | 21.4.201317:12
Mám sic jiný model TV ­(LS570S­) i DTV ­(skylink­) ale taky se mi občas sekne zvuk, ale je to v řádu setin až desetin sekundy, takže to nijak extra nevadí v komfortu sledování... Příčina mi není jasná, protože pokud mám místo ­"seku­" na timeshiftu nebo recordingu, tak tam patrné není... Asi chvilkový výpadek přenosu dat, ale malý... Jinak si to vysvětlit nedokážu...
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 21.4.201317:53
Dobrý den,
Vypadávají zvuk by mohl značit špatnou kvalitu signálu, kdy nejdříve vynechává zvuk a při ještě horším signálu obraz ­"kostičkuje­".
dejv
Odpovědět0  0
fero 890 | 20.4.201312:22
Dobry den,chcem sa opytat ci sa Vam zobrazuje v menu vstupy: su tam ikony ­- antena,usb,av,hdmi, atd. máte tam aj ikonu CI MODULU ? Mne sa nezobrazuje a mám problem prave CI MODULOM. ­(LG 42LM660s­)
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 20.4.201318:06
Dobrý den, v menu vstupy se nikdy položka CI Modul neobjevil, pouze Satelit, jaký máte problém s CI modulem? dejv
Odpovědět0  0
fero 890 | 20.4.201319:31
Po vloženi CI modulu bez karty vypisuje:chyba hostitelsky,certifikat vyprsal a nejdú zakodovane programi.Modul aj karta boli odskusane v inom TV a bolo to bez problemov.Servisak z LG bol nan pozriet. V menu vstupy nemohol najst položku CI MODUL, podla neho je chyba v TV .Zobral ho do servisu ze treba vymenit dosku.
Ale nakolko ani vo Vasom TV sa nenachadza v menu vstupy polozka CI MODUL bude chyba vo FW TV.
Ja mam v TV660 ­(FW 04.40.19­).Za odpoved dakujem.
Odpovědět0  0
P.O.B (3) | 20.4.201320:05
A modul i s kartou vám šel? Alespoň nekódované programy? Možná to chtělo jen aktualizovat fw modulu ­(ikdyž k tomu je zase povětšinou zapotřebí Prima...­)...
Osobně si nemyslím, že je úplně správně hledat menu CI modulu ve vstupech... Mělo by být ­(a také je­) v nastavení a vše se řeší tam... Na druhou stranu pokud modul i karta šly jinde bude to nejspíše chyba FW a pokud vám TV vzali do servisu, tak není co řešit, že... Ať se starají ;­-)
Odpovědět0  0
fero 890 | 20.4.201320:45
Ano v nastaveniach je CI modul a najskor pozrel tam bol tam aj obsach karty vypisany.Len nechapem servisaka
preco siel aj do menu vstupy. TV zobral a musel sa drkotat v aute to ma hneva. Nekodovane programy isli vsetky.
Odpovědět0  0
P.O.B (3) | 21.4.20139:30
No spíš mám pocit, že jaksi nevěděl, co s tím a bylo pro něj jednodušší to vzít mezi kolegy, kde podumají společně než přiznat neznalost... Takhle se vymluvil na nějakou blbost a svedl to na desku... Nemyslím si, že by jí ve výsledku měnili...

Tohle chování ­"techniků­" ­(vč. prodavačů, atp.­) známe všichni, kteří něčemu rozumíme více a víme, kdy ona osoba se vymlouvá a ­"neví­" je to normální jev... ­(P.S.: osobně taky používám, pokud protějšek neví která bije a mně se zrovna nechce zapojit mozkovnu na 110%­) :­-P

A z toho převozu bych až takový strach neměl...
Odpovědět0  0
fero 890 | 21.4.201310:23
Zajtra idem do servisu a urobim tam mensi prievan.

Dakujem za vsetky reakcie k mojmu prispevku pomohli ste mi este raz vdaka.
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 20.4.201320:25
Jak už napsal P.O.B v menu vstupy NIKDY nebyla a ani dosud není položka CI modul. Možnost jak vstoupit do menu týkající se CI modulu je Nastavení ­-> Informace CI, je to tak od začátku a je to ve všech modelech LG, i v novém modelu např. LA690S. Žádnou chybu tedy ve fw týkající se modulu nemám, říkáte nesmysly, alespoň si občas TV zapněte a zjistíte, že ve vstupech nic takového není.
dejv
Odpovědět0  0
fero 890 | 20.4.201321:19
Prepacte, myslel som na moj FW v TV nie na Vas.Zle som to napisal.
Odpovědět0  0
laco22 | 11.6.20130:57
Zdravim, tak tenhle problem jsem měl hned od začátku, co jsem televizi koupil. Po dvou měsících a neustálém telefonování na zák.linku jsem konečně tu paní co se mnou mluvila donutil, aby ke mě poslala servisáka a ouha, on na to jen mrknul, a řekl to je jasný, musí se vyměnit základní deska. No a po výměně jde všechno jak má.
Odpovědět0  0
zdenek | 19.4.201322:54
Nevíte prosim Vás někdo jak s tou aktualizací teda? Mám momentálně 4.20.53.. po tom co to vypadlo jsem vrátil do továrního nastavení. Zkouším internetový prohlížeč.. a nejdou přehrát některá videa.., kteřá dříve šla..tudíž bych potřeboval aktualizovat systém aby se zlepšil i flash v prohlížei..ale mam k dispozici jen aktualizaci 4.40.19.. která je ÚDAJNĚ ta vadná.., nevíte někdo nějaké nové info? nebo tak něco co by mi pomohlo? Díky moc..
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 20.4.201320:29
Aktuálně stahuju verzi 4.40.19, problém s TV nemám, takže netuším co případně řeší.
dejv
Odpovědět0  0
pavel52 | 24.4.201322:49
Zdravím, jak čtu na webu v diskusních fórech o rozhořčení majitelů této TV na neprofesionálnost LG ve správě FirmWare k tomuto výrobku tak Vám asi nesdělím nic nového k paskvilní verzi 4.40.19, kterou si TV sama nainstaluje a která ani není na webu uvedena jako oficiální, a u které když provedete přeladění programů DBVT pro jejich aktualizaci ­(vlivem změn vysílacích frekvencí multiplexů­) tak naladěné programy si TV podrží v paměti jen do té doby než ji vypnu. Po opětovném zapnutí hlásí, že programy DBTV nejsou k dispozici, a pokud se na ně chci dívat musím je znovu naladit. To mi ­"vážení od LG­" chhtějí tvrdit, že pokud se budu chtít dívat na programy DBV­-T tak pokaždé když zapnu TV tak si je budu muset opakovaně znovunaladit? Dělají si v LG ze zákazníků legraci postupnou degradací této TV a zákazníky považují za betatestery nedodělků FW? Žádal jsem od LG nekompromisní přímou odpověď bez vytáček a výmluv, kterých jsem od LG již slyšel dost. Ani náhodou ! A jestli LG neumí vyrobit TV se základními vlastnostmi, které musí mít každá TV už jen z principu ­(ladění programů do paměti­), tak ať jde do háje se SMART vlastnostmi ­-kvůli těm si TV nekupujeme.
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 25.4.20136:45
Mám v televizi fw. 4.40.19 a televize mi funguje naprosto bez problémů. Spíš by se to chtělo uklidnit, protože tvrdit, že TV si stáhne neoficiální firmware je už fakt přitažené za vlasy, kde je napsáno, že každý fw musí být na webu? K čemu tam je? Dávají snad výrobci na web firmware mobilů? Do pondělí to dělal poslední výrobce a to Nokia. Jedu přes DVB­-S ani jeden kanál mi nezmizel. dejv
Odpovědět0  0
pavel52 | 25.4.201313:31
Dejve, tak si zkuste­( při nějaké změně vysílací frekvence muxu­) provést přeladění DBV­-T. Dokud jsem to nemusel udělat ­(kvůli změně vysílacího kanálu mux4­) tak jsem s FW 4.40.19 taky neměl problém. protože se nepřepisovaly v paměti již předtím uložené programy jednotlivých muxů DBVT. A dle rozhovoru s LG supportem tento FW opravdu není uveden na oficiálním website LG. |Tam jsou uvedeny verze jen nižší. A odkaz na tento FW je u LG jen u FAQ s tím že řeší jen specific. problém ladění satelit. programů­) takže asi opravdu moc oficiální ten FW není. A LG potvrdilo mnou popisovaný problém i u jiných majitelů této TV. Takže Dejve budu rád pokud poradíte ve světle těchto nových skutečností. Downgrade FW prý není možné provést. takže i servisy jsou od LG instruovány že pokud klient nechce čekat na opravný FW tak dle záruky bude návštěva servis. tech LG u zákazníka.
Odpovědět0  0
pavel52 | 25.4.201313:39
A Dejve: mi také zmizel žádný kanál DVB­-S. Psal jsem O mizejících DVB­-T. A ztratí se po vypnutí všechny programy všech naladěných muxů. A pak po znovu zapnutí TV tam u vstupů dokonce chybí VSTUP DVB­-T ­(protože je bez programů­), ten vstup se tam zase objeví až po znovunaladění ­(jedno zda automaticky nebo manuálbě­). Ale tento vstup tam je s naladěnými programy jen do vypnutí. Tolik k Vaší větě ­" Jedu přes DVB­­-S ani jeden kanál mi nezmizel. dejv"
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 25.4.201314:46
Ano pochopil sem, že u tebe se jedná o problém s DVB­-T tunerem, bohužel ­(bohudík­) nejsem takový masochista, abych si na té televizi DVB­-T paskvil pouštěl, nicméně natáhnout kabel můžu a vyzkouším, nicméně nevím zda mám doma ještě tak dlouhej koax. Obecně ale píšeš, že televize s tím fw nefunguje a já říkám není to pravda, mě televize funguje bez problémů. Infolinku a případně LG servisáky neberu moc vážně, co servisák to názor, jeden řekne, že funguje X, druhej že funguje Y.
dejv
Odpovědět0  0
pepino | 18.4.20138:24
Po problemech poslednich dni sem restartoval tv tak,e uz se dostanu do menu ale pri spusteni filmu nebo serialu nejde nektery format na celou obrazovku coz do ted slo dik za rady
Odpovědět0  0
RomanK11 | 18.4.20139:52
Ahojte, ja som s tym nic nerobil a vcera vecer mi to išlo všetko bez problemu, čo je zahada :­-)
Odpovědět0  0
arkonat (2) | 16.4.20139:23
Za všechny ti patří velký dík Petře !!!
Odpovědět0  0
PetrVo | 16.4.20138:59
Tak po telefonátu na zákaznickou linku LG je asi jasno ­- vypadlo to v celé Evropě, kromě Portugalska. Jde o chybu FW, poradili mi obnovit tovární nastavení, a FUNGUJE TO. Nicméně, neaktualizujte pak FW, dokud nevyleze zpráva že už vydali novou aktualizaci. Tož tak. Petr
Odpovědět0  0
Zdenek | 16.4.201310:35
Provedl jsem obnovu nastavení a zatím vše funguje, fw mám ale stále 4.20.53... takže když se objeví nová aktualizace tak jí můžu dát nebo?
Odpovědět0  0
mistarka (7) | 16.4.201310:44
Konzultoval jsem to s tech.LG.Vadný SW je 04.40.19 takže tento nenahrávat.Aktualizovat až bude vyšší verze.
Odpovědět0  0
Roman111 | 16.4.201312:44
Zdravím, vadný musí byť aj SW 04.20.53 pretože mam rovnaký problém a mám práve tento SW.
Odpovědět0  0
mistarka (7) | 16.4.201312:51
Mne to s předchozím sw fungovalo.Včera po upgradu na sw 04.40.19 se to po..lo.
Odpovědět0  0
Tari (11) | 16.4.201316:34
Od rana mi chodi majly s teto diskuze.prijdu domu a taky ten samy problem. mam SW 4.20.53, ten vyssi mi telka zatim vubec nenabidla.
Odpovědět0  0
Tari (11) | 16.4.201317:49
Takze televize byla vypla v standby od posledniho meho prispevku doted a svete div se. Ono to chodi. Vstupy v pohode i my apps atd.
Odpovědět0  0
pavel52 | 19.4.201323:23
Zdravím,
stačí po automatickém stažení FirmWare televizorem jen vypnout a zapnout TV pro jeho načtení, nebo je nutné po jeho nahrání ještě aktivovat volbu ­"továrního nastavení­" , aby se FW skutečně načetl?
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 20.4.20139:33
Zdravím, ať už firmware instaluješ ručně ­(z USB­) nebo automaticky, vždy dojde k samovolnému restartu TV, sám to tedy dělat nemusíš.
dejv
Odpovědět0  0
pavel52 | 20.4.201320:08
OK a díky Dejve. Teď jen nějak přimět LG , aby na svém webu měla vždy aktuální FW ­( TV stáhne vždy něco novějšího než je v téže době na webu­) a hlavně , aby LG na webu u jednotlivých verzí FW zveřejňovala co tato verze FW řeší a jaké změny přináší. Zatím jsem nikdy ani nevypozoroval u posledních 5­-ti verzí FW co vlasně přinesly nového. Nebo tyto informace LG uvádí někde jinde? Pokud někdo ví, ozvěte se. Dík.
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 20.4.201320:45
Ahoj, donutit výrobce vydávat veřejně changelog je vesměs zbytečný boj, jsou výrobci, kteří toto neuvádí u spousty výrobků ­- telefony, atd. To že není k dispozici na webu může mít spoustu důvodů, když tu občas čtu co za lidi je schopno se pokoušet upgradovat firmware u televize a jaké pak mají promiň mi ten výraz ­"debilní­" otázky, tak se možná ani výrobci nedivím, že preferuje update přímo v televizi, tam možnost kolapsu je mnohem menší.
dejv
Odpovědět0  0
arkonat (2) | 16.4.20138:53
Tak hlásím stejný problém. Nelze načíst seznam vstupů. Je zajímavé že se to stalo tolika lidem ve stejnou dobu :­( Už někdo na něco přišel ?
Odpovědět0  0
Fajty1989 | 15.4.201320:37
Zdravim, mam LG 42LM660S. Doted mi TV fungovala bez problemu .Chtel jsem se podivat na internet a najel jsem tedy na ovladaci klasicky tlačítkem ­"My Apps­" , ale bez vysledku. Dole v rohu probiha nacitani a dal se nic nedeje. To same se deje, když pouziji tlacitko ­"HOME­" . Nevite někdo, kde by mohl byt problém? Diky za odpověď ..
Odpovědět0  0
VašekS | 15.4.201320:45
Mám naprosto stejný problém. Uklidňuje mě, že v tom nejsem sám a že to tak snad nebude problém mojí televize, ale něco systémového od LG. Začalo mi to taky dneska, ještě včera to bylo OK.
Odpovědět0  0
Fajty1989 | 15.4.201320:50
Ted jsem zjistil, ze mi nenajede ani externi HDD, tak to uz tedy fakt nevim ..
Odpovědět0  0
VašekS | 15.4.201321:40
Stejně u mě. Vůbec to nezobrazuje ­"zdroje­" takže nejen ext. HDD, ale ani AV vstupy, ani nic :­-­(
Odpovědět0  0
Patrik35 | 15.4.201322:07
Ahoj, potřebuju poradit s nahráváním na externí disk ­(inicializovaný­). Mám LG 42LW570S, všechno jsem udělal podle návodu a nahrávání funguje, ale pouze z programů DTV. Ze satelitu ne! Je to normální, nebo je někde chyba?
Díky za radu Patrik
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 15.4.201322:57
Ahoj,
Předpokládám, že neumíte ani číst, toto je téma o *LM660S, nikoliv o 2 roky starém modelu. Nicméně k dotazu, model 42LW570S nahrávat ze satelitu neumí, uměl to model LW570T, který se ovšem u nás neprodával, alespoň tak si to vybavuji.
dejv
Odpovědět0  0
Patrik35 | 16.4.201313:58
Ahoj,
vím, že jsem vtrhnul do diskuse na jiné téma a o to víc díky za odpověď, vážím si toho.
Patrik
Odpovědět0  0
PetrVo | 15.4.201322:57
Mám LG 47LM ­- hlásím naprosto shodný problém s tím co tu píšete. Začalo dnes :­-(
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 15.4.201323:01
Teď sem zkusil toto na mojí 47LM660S a aplikace včetně internetu fungují, fw. 4.20.53.
dejv
Odpovědět0  0
Zdenek | 15.4.201323:29
Mám stejný problém, vstupy, home ani aplikace nenabíhají ­- jen se to načítá a nic. Zkoušel jsem vyndat ze zásuvky apod, ovšem nic.., nemáte někdo nové info co a jak? fw mam stejný.. 4.20.53..ale nic :(
Odpovědět0  0
ChoseDB | 15.4.201323:40
Tak na 47LM670S firmware 4.20.23 stejný problém. Nejdou vstupy, Home, My Apps.
Odpovědět0  0
PetrVo | 16.4.20138:35
Ráno jsem znovu vše zkontroloval a skutečně TV nenačte zdroje, tj. od 15.4. zcela vypověděla službu. HDD, internet, signál Netboxu, Plex, prostě nic. Budu volat na zákaznickou podporu, když něco řeknou :­-­) dám vědět, díky předem i za vaše info...Vypadá to na nějaký bug, ale nejsem odborník. fw 042053
Odpovědět0  0
Miroslav 63 | 14.4.201314:30
Zdravím,
moje dva externí disky Transcend 0,5 TB a 1TB nepřechází v době nečinnosti do úsporného režimu tzn., že se stále točí. Lze v TV nějak přenastavit ?
V PC oba disky po určité době přejdou do úsporného režimu.
Děkuji za odpověď
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 14.4.201314:50
Zdravím,
Možné to není.
dejv
Odpovědět0  0
DavidGG | 3.4.201320:19
Dobry den, chci se zeptat zda nekdo vite jestli zde popsane nastaveni obrazu by se da pouzit i u lg 47lm760s. dekuji
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 3.4.201320:47
Ano, mělo by to být stejné. Modely se od sebe výrazně neliší.
dejv
Odpovědět0  0
Michal00001 | 27.3.201320:46
Dobry vecer vsem, s touto telkou jsem maximalne spokojeny, ale nevim jak spustit PIP. V manualu ani ťuk a ani strejda Google nevi. Ma nekdo radu jak spustit a pouzivat PIP?
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 30.3.201318:12
PIP televize neumí, pominu­-li možnost při spuštěném prohlížeči mít vpravo nebo vlevo dole spuštěný obraz.
dejv
Odpovědět0  0
Ivory | 27.3.201310:09
Dobry den.Uvazuji o koupi 3D led tv lg­(hlavne diky cene­),ale u recenze me zarazila desiva odezva.Proto,ze jsem vasnivy hrac,chtel bych tv hlavne na hrani a tahle odezva se mi zda,treba pro on­-line hrani,hodne velka.Nekde jsem se docetl,ze lm 670 ma odlisny panel...Z5 k otazce­-ma smysl pro me,jako nejspis hardcore hrace,kupovat lg nebo se mam podivat po jine znacce resp. jine rade?Dekujji za odpoved
Odpovědět0  0
honn | 20.3.201320:47
Dobry den jak sledovat iptv na lg lm760 mám připojen net přes kabel. Má lg něco jako VLC ? Dík
Odpovědět0  0
pavel620s | 16.3.201321:02
Dobrý den, v textu je uvedeno že pokud TM ­- ji vypnete, tak všechny tyto artefakty zmizí a z ošklivého kačátka se stane krásná labuť. Není to náhodou naopak? Při vypnutém TM se mi obraz jakoby trhá, ale u zapnutého TM ­(nastaveno na HLADCE­) je obraz plynulý... Jak to tedy je a jak to mám nastavit co nejlépe? Mám TV LG LM620S.
Děkuji, Pavel
Odpovědět0  0
mistarka (7) | 2.3.20138:28
Dobrý den.Četl jsem všechny příspěvky,ale nikde jsem nenašel jak funguje TV v síti.Jedná se mi hlavně o to, aby bylo možné v síti TV­-PC kopírovat filmy tam i zpět,nebo aspoň jedným směrem.Vím,že k TV musí být připojen HDD.Nechce se mi běhat s HDD od TV k PC zkopírovat film a zase běžet k TV.Vím že TV umí přehrát film z PC který je v síti,ale tomusí být zapnuté oba přístroje a to je o ničem.Jak to teda funguje? Děkuji za odpovědi.
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 2.3.201311:34
Zdravím, stav kdy máš připojený k televizi disk a pomocí televize data z něj nakopíruješ do počítače přes síť je nemožná. Běhat s diskem od PC k televizi je nesmysl, řešením je nasdílet si data přes síť a filmy přehrávat přímo z počítače, ano v tom případě bude zapnutý i počítač.
Argumentuješ tím, že při sdílení je nutné mít počítač zapnutý, jenže to musíš mít zapnuté i při hypotetickém kopírování....
dejv
Odpovědět0  0
mistarka (7) | 2.3.201312:11
Ale při kopírování mám zapnutý PC jen po dobu kopírování,např.2 filmy cca 10 minut a koukat na ně po 2 hodinách jsou 4 hodiny a to je sakra rozdíl.
Odpovědět0  0
mistarka (7) | 2.3.201312:29
Ještě takhle:když mám k TV připojený HD a přinesu si film na USB flash, který připojím k TV­-umí TV tento přinesený film z USB flash zkopírovat na HD?
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 2.3.201313:14
Ne, neumí, nějak ani nevidím důvod proč kopírovat z jednoho média na druhý. Si na disk nakopíruj 60 filmů a nemusíš k počítači běhat několik dnů.
dejv
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 2.3.201313:13
A to jako řešíš spotřebu toho počítače či co? dejv
Odpovědět0  0
mistarka (7) | 2.3.201314:14
Ano řeším spotřebu PC ­(140w­).Během jednoho týdne kopíruji na 2TB HD 1­-2 filmy a několik dílů seriálů.Zatím mám 107­" LCD panasonic a MMC asus o mini.Kopírování na HD řeším kopírováním z PC na usb flash a následně vMMC z usb flash na HD.V případě většího množství dat přenesu HD k PC ,zkopíruji a odnesu k MMC.Koupením 47LM660 ­(má WiFi­) jsem chtěl vynechat MMC a ulehčit si kopírování filmů na HD.Takže ,když nechci aby běžel PC ,tak dělat vše po staru.Není lepší způsob?
Odpovědět0  0
rosol7 | 21.3.20135:38
Nejlepší způsob je koupit si NAS, připojit ho na společnou síť ­(společně se všemi PC, MAC, apple a android zařízeními­). Můžeš pak dokonce stahovat filmy bez PC, nebo přehrávat filmy z několika zařízení bez nutnosti kopírovaní ­(a to nejen filmy, ale i muziku, fotky, aj.­)
Spotřeba NASu je 15W v zátěži, 1,5W v klidu. Dnešní NASy mají podstatní více funkcí než jen sdílení. Pro mne je velmi užitečná funkce vzdáleného přístupu na rozhraní NASu ­(Synology­). Tzn. z práce se připojím na NAS v klidu si naklikám filmy, které si chci stáhnou a než přijdu domů,tak je vše připravené.
Také některé ­"externí disky­" mohou pracoat jako NAS. Nejsou tak drahé, ale umí toho podstatně méně.

Buď dobrý­(á­)!
Odpovědět0  0
Salvo | 12.3.201316:20
Dobry den, idealni sposob, ktory pouzivam napr. ja, je pouzitie NASu. Vlastnim QNAP 219PII+, nainstalovany TVMOBILI server na nom, z ktoreho mozem kedykolvek pozerat filmy. NAS mam ako centralne uloziste, takze vsetko ide ce zneho, navsteva mozem ukazat fotky z dovolenky, pozriet film atd. Tenmto LG resp. model, ktory mam ja 55LMN760S prehraje snad vsetky ­"normalne­" konteinery a kodeky co som mu hodil ­(H.264, mkv, mp4, mpg, TS, DTS, AC3, MP3 atd­). Doporucujem a nie je potrebne behat ani pouzivat ziadne HDD.

V pripade, ze nechcete NAS s dvojdiskovym polom, su aj lacnejsie varianty, takze len cena je -
Odpovědět0  0
ALF 100 | 22.2.20139:42
Zdravim a mam dotaz,
je pravda, ze tato tv nema HbbTv? Nechce se mi tomu verit. Vyresi to pripadna pozdejsi aktualizace? ­(jestli ji jg vyda­). Nebo je to hardwarova zalezitost?
Dik
kočka ma 4 nohy :D
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 22.2.201310:07
Zdravím, nevím odkud berete informaci, že model LM6x0S nemá HbbTV, pochopitelně jí má a je to divné, ale potvrzuje to i web výrobce. http:­/­/www.lg.com­/cz­/televizory­/lg­-42LM660S­-3d­-tv
dejv
Odpovědět0  0
ALF 100 | 22.2.201312:12
vyhodilo mi to, kdyz jsem srovnaval na heurece vic lg tv. I pri detailnim zobrazeni specifikaci.
https:­/­/3d­-televize.heureka.cz­/lg­-47lm660s­/specifikace­/
Ale mate pravdu, na strankach lg je to napsane.
Diky
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 22.2.201317:55
Heureka je odpad, tam možná sedí název televize, ale nic víc. A jen o ceně to fakt není.
dejv
Odpovědět0  0
Zlatovlaska | 21.2.201316:18
Zdravim pri pripojeni ext. hdd s nahranymi filmy vse ok jdou prehrat objevi se je to ok ..ale kdyz chci zacit nahravat tak mi to pise ze Disk nelze zobrazit. Trochu sem patral a nasel sem jen radu ze mam na disku vytvorit slozku LG_DTV. Udelal sem pripojil sem a nic. stale mi nelze nahravat. Disk je 1 tera. tak by mel snad stacit .Znacka disku je seagate. Prosim o radu Dik Stana
Odpovědět0  0
dejvidek (56) | 22.2.20130:30
Taky zdravím, pravděpodobně si pátral přes Seznam nebo věštecké vybavení. Složka LG_DTV se na externím médiu vytváří jen a pouze proto, aby se do ní nakopíroval firmware, televize si pak ­"sáhne­" do složky LG_DTV a firmware aktualizuje.
Nahrávat lze jen na disk, který je naformátovaný televizí, takto nahraný záznam nelze nakopírovat do počítače ­- počítač disk nevidí a bude vyžadovat jeho formát. Tedy pokud máš disk klidně 4TB a na něm filmy, tak lze z něj přehrávat, ale ne nahrávat, televize prostě nevidí médium na nahrávání.
dejv
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.