Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně
24.11.2009, Martin Kuchař, recenze
Televizor LG 42LH7000 s uhlopříčkou 42" nabízí několik pokročilých funkcí (např. USB port, MPEG 4 tuner) a k tomu slibuje velmi rychlou odezvu, to vše za příjemnou cenu. Že by další kandidát na titul bestseller?
---------------- | 30.1.201023:49
Dobrý den, mám Hacklou 37LH3000 a můžu na ní v pohodě přehrávat filmy MKV 1080p a chci si koupit externi HDD 3.5­" HP Simple Save 1000GB a mám otázku jestli vůbec televize tento HDD načte už jenom kvůli jeho velikosti....nebo jestli mi doporučíte neco jineho.... Někde jsem četl že podporuje max 1000GB ale nejsem si jistý ....... mělo by to být stejný u všech LH serií děkuju velmi :­-­) už se těšim, že si nakopiruju svoje mkv filmy a budu koukat :­-­) xD :­-­) diky moc moc
Odpovědět0  0
Hunter1010 (10) | 2.2.201012:12
tak 3,5 ti určitě nerozjede, to nerozjede žádné usb, na to je potom zdroj:http:­/­/www.czechcomputer.cz­/product.jsp?artno=62214
co se týče 2,5, tak je lepší mít co nejmíň ploten a spíš 5400 otáčkový disk, žere to míň a kvalitní 5400 je skoro stejný jako7200 co do rychlostí
Odpovědět0  0
----- | 7.2.201014:18
Nazdáár !!! takze jsem si koupil nakonec 3,5 1000 GB Western Digital MY Book 3.0 !!!! Disk se napojuje standardne USB + napajeni prez zasuvku adapterem !!! tak nakopiroval jsem si na nej asi 30 FULL HD filmu a zbylo mi kolem 600 GB pak sem nakopiroval nejaky hry, programy .. disk je super, ale ted to hlavni > prisel jsem ke svý hacklý televizi LG37LH3000 zapojil do usb a do zásuvky a na televizi se oběvilo že se usb načítá, po 3 sekundách se mi otevřel výběr jestli chci otevírat obrázky, písničky nebo filmy !!! klikam na filmy a vyhledavam nejaky fullHD film mkv klikam a davam prehrát !!! no proste LUXXXXXUS ale fakt opravdu disk funguje !!!! cetl jsem ze televize vsechny LG 2009 podporuji tuto moznost a ze vezmou max 1000 GB ať už je to flash nebo HDD 3,5 !!!!!! fakt si staci koupit o trochu ochuzenejsi televizi treba tu moji LH3000 a nemit 100 hz ktery stejne moc lidi nema rado ale mit srovnatelny obraz ale i multimedialni USB !!! no neberte to !!! funguje prehrát uplne vsechno jen ne wmv :­-­) staci prejmenovat na .avi a jede :­-­) a kdo má problémy s DTS zvukem, který televize proste neprehraje tak je spousta konvertoru ktery to dokazou .. ja sem si takle par filmu zmenil .. staci zagoooglit !!!! provadi se to vecinou tak ze se film nacte do programu a extrahuje se z neho DTS zvuk !!! ten se nasledne prevede do AC3 a nacte spatky do filmu a extrahuje se cely film , zase zalezi na rychlosti procesoru .. me trva 10 GB film udelat do 20 minut !!! ve full HD ... :­-­) da se tam treba napojit jina zvukova stopa treba z ceskyho dvd a extrahovat .. moznosti je mnoho .. a vubec bych si teda nedelal starost ze neco nefunguje .. vsechno se da prevest !!! a trvá to daleko min casu nez zbytecne hledat dlouhou dobu ten spravny film v pozadovane kvalite se spravnym zvukem !!! jo a muj HDD je formátlý na NTFS = neomezene velke soubory, jo a rychlost cteni a zapisu je 25 mb­/s !!! 10 GB film trva cca 5­-6 minut nakopirovat !!!! Nazdáááár :­-)
Odpovědět0  0
----- | 7.2.201014:20
Disk je externi tak na co zdroj kdyz ho ma uz v sobe udelanej .. napojuje se prez adapter do zasuvky !!
Odpovědět0  0
---- | 7.2.201014:21
jo a muj HDD ma 3 plotny a bez problemu .. !!!!! uz jedu na druhy plotne a v klidu bez problemu
Odpovědět0  0
Piiters | 17.1.20109:52
Ta spotřeba až 217W na 42­" je teda docela hustý, to jsem nečekal. Myslím, že to mělo být jako mínus u této televize. Delší dobu vybírám telku a sleduju LCD a PDP a potřebuju nějakou vybrat, tohle mě teda dostalo.....to je opravdu lepší si koupit Samsunga 50B550, která stoji v podstatě stejně a spotřeba podle uživatelů podobná.
Odpovědět0  0
millenium2000 | 30.12.200911:43
Mám TV LG 37LH5000 a po připojení externího disku ­(A­-data 320GB­) se pri sledování filmů disk odpojí ­(cca po 20 min­) a přestane pracovat? Nemá s tím někdo zkušenost? Nepomůže nový firmware? Dík
Odpovědět0  0
matusco (7) | 30.12.20098:48
Dobry den,

Mam otazku ohladom prehravania DVD rip­-ov: Vzhladom k tomu, ze v specifikaciach tejto TV je uvedena podpora MPEG2, tak by ma zaujimalo, ci dokaze prehravat aj DVD rip­-y. Tzn. DVD video v adresarovej strukture VIDEO_TS,...

Na mojom HDD mam totiz vela DVD kopii roznych rozpravok a spustenie priamo z telky by sa hodilo.

Dakujem za odpoved
Odpovědět0  0
Libovec | 25.12.200921:37
.. od včera mam 37LH50** , připojim flashku , pustim film ovšem co nedokažu spustit jsou TITULKY ­(str­), ta telka je proste nevidí ­( pojmaneovane jsou stejne ­) tohle vedět při nákupu , tak si TV rozhodne nekoupim..­"!
.. a nebo neco dělam špatne ..­"?
Odpovědět0  0
Crocodilus (6) | 14.12.200919:46
A jak ste na tom s bzučením této TV? Já mám asi týden 42LH7000 a pro mě je ­"klasické­" bzučení při snížení podsvícení pod 100 dost slyšitelné a útrpné. Jak jsou tišší scény, tak to bzučí jako kr.va. Ovšem na druhou stranu, je to i dost subjektivní, protože manželka neslyší téměř žádné bzučení, snad jen když dá ucho přímo k televizi. Zato já... ach jo... mam asi uši jak netopýr.
Odpovědět0  0
Jirka Snowman | 15.12.200920:05
Já měl problém s bzučením u LG 37LH5000, mě televiza bzučela, pokud byl připojen UPC settop box do televzize. V jiných diskuzích jsem našel řešení, odstínění antény. Proto jsem koupil ­"Galvanicky oddělovač ­(cca 60kč­)­" a bzučení přestalo. Jestli je to stejný problém zjistíte, pokud při běhu televize a bzučení odpojíte koaxiální kabel z příjmače­(anténí kabel­) a bzučení přestane..
Odpovědět0  0
Crocodilus (6) | 15.12.200920:08
Tak tohle bzučení jsem měl taky, vyřešil jsem to stejným fíglem, ale to šlo z reproduktorů a přestalo to, když se dalo MUTE. Já mluvim o bzučení podsvětlovacích trubic.
Odpovědět0  0
Martin_o5 (2) | 11.1.201015:59
Tak trochu odbčím, abych Vás na něco upozornil. Mám také 37LH5000 a kabelovou televizi, ale stejně jako Vy nepotřebuji­(a nemám­) set­-top box. Při nastavení země na švédsko­(nebo finsko ­- pak ale nejde správně diakritka v EPG­) se aktivuje DVB­-C tuner. Pak již stačí do PCMCIA slotu vložit CI modul spárovaný s kartou pro UPC ­(koupíte ho zde: http:­/­/www.dvb­-c­-shop.cz­/produkty­/ca­-modul­-conax­-cas7.htm ­) a STB i s dalším ovladačem v obýváku můžete vyhodit... samozřejmě, když už máte STB, je to zbytečnost ­- ale pokud by Vás další ovladač a zařízení otravoval je toto také možnost. Když to TV umí ­- proč toho nevyužít.
Mimojiné bych za to ruku do ohně dal, že takto lze postupovat i v případě LH7000
Odpovědět0  0
Ron Jeremy | 13.1.201022:03
Zajímavé! Lze pak nastavit jazyk na češtinu se zachováním funkčnosti DVB­-C? Jdou HD kanály?
Rodiče mají 42LH5000, tak bych to rád zkusil...
Dík za info!
Odpovědět0  0
Martin_o5 (2) | 14.1.20109:29
Ano, samozřejmě ­- jediné, kde bude něco jinak nastaveno je země ­- Švédsko. Vše ostatní necháte na česku­/češtině a TV naladí všechny DVB­-C kanály, včetně HD programů, které fungují bezproblémů.
Velká část kabelových poskytovatelů již šíří ČT1 a Novu v HD. Akorát kvůli ČT1 jsem musel přepnout v nastavení zvuku ­- digitální audio z automaticky na MPEG.
Odpovědět0  0
JiriZita | 9.1.201020:12
Dnes také pořídil LG 42lh7000 a také mi bzučí ­(nejvíce v pravém horním rohu­) a bzučí i při vypnutém zvuku. Přestane bzučení po určité době, nebo je to důvod k reklamaci. Děkuji za odpově´d
Odpovědět0  0
Crocodilus (6) | 9.1.201021:32
Zkuste jestli bzučení přestane, když při vypnuté úspoře energie v nastavení obrazu dáte podsvícení na 100. Jestli ano, tak je to stejné bzučení, jako mám já, tedy od podsvětlovacích trubic, což je potom vlastnost těchto typů TV. Otázkou je, jak moc může TV bzučet a jak už ne. Je to také dost záležitost citlivosti sluchu. Já mam tuto TV už přes měsíc a bzučí pořad stejně. Byl jsem se na to ptát v místním LG servisu, kde mi bylo řečeno, že to je samozřejmě vlastnost těchto typů TV, ale že také bzučení samozřejmě nemůže dosahovat výrazných hodnot. Chystám se to tam odvézt na zkoušku a uvidím.
Odpovědět0  0
JiriZita | 10.1.20100:41
Děkuji za rychlou odpověď. Pokud je podsvícení nastaveno na 100, tak bzučení přestane. Jakmile však nastavím 99, nebo zapnu energy­-saver začne to znovu. Chtěl jsem se tedy zeptat, jestli je tu na fóru někdo, komu 42LH7000 nebzučí a jede potichu i při sníženém podsvícení.
Odpovědět0  0
Crocodilus (6) | 10.1.201011:10
Ještě dodatek, jak už jsem zmínil, je to taky dost o citlivosti sluchu. Já, když je třeba večer a ticho, tak se z toho bzučení můžu zbláznit, protože ho slyším opravdu hlasitě a rušivě. Nicméně manželka jej třeba skoro vůbec neslyši a tak jí ani nevadí.
Odpovědět0  0
JiriZita | 14.1.20109:42
Tak jsem včera jedu tv vrátil a bez problému jsem dostal jinou, nicméně se u ní ukázal stejný problém, při nastavení podsvícení ze 100 na 99 a níž zase bzučela... Dnes jsem si nechal vrátit peníze a asi počkám, až klesne cena LED LCD...
Odpovědět0  0
Crocodilus (6) | 12.2.201018:14
Tak jsem se nakonec odhodlal, že zkusim tv reklamovat. Využil jsem nabízené služby servis doma, kdy po objednání přes net a následně tel. domluvě technik přijel asi za dva dny a tv si odvez. Za týden byla tv zpátky a musím zvolat haleluja, bzučení je pryč. Tedy ne úplně, ale je na takové úrovni, kterou považuji za adekvátní technologii tv, takže je slyšet opravdu je přiložením ucha zezadu k tv, jinak při sledování a v místnosti je krásné ticho, což předtím pro mé citlivé uši rozhodně nebylo. Technik říkal, že vyměnil nějaké invertory. Teď už jsem s tv spokojen.

Ještě odbočka mimo... také se vám rozjasní obraz při puštění např. teletextu, epg nebo výběru z usb na plno i když je daný třeba režim úspory střední? Přijde mi to nelogické, když je pak tma, obraz je ztlumený a najednou prásk do očí. Možná by to opravil nový FW, jenže ty asi volně nejsou. Ještě podotýkám, že tv 37lh3000 rodičů to nedělá a podsvícení zůstane stejné.
Odpovědět0  0
Jiri.Zita | 13.2.201010:30
Já to nakonec vyřešil koupí 42LH5000, ta nebzučí vůbec. Má sice jiné parametry ­(nemá bluetooth, není tak tenká ale zase je 200 Hz­) pro naši potřebu naprosto vyhovující. A je Ticho a klid :o)
Odpovědět0  0
area.51 | 10.12.200916:51
mam LG42LH5000, v akom formate prosim musia byt titulky na usb kluci ci disku?
Odpovědět0  0
AlesCZ | 10.12.200918:49
Na LG 42LH7000 mi to chodí s titulky ve formátu .srt
Odpovědět0  0
Alvin7 (1) | 27.11.20090:44
Tak tohle je horky kandidat na muj vanocni nakup :­-­) ale mel bych par drobnosti:
1. Da se na USB pripojit i extreni HDD, tzn zvladne to TV napajet a jeste adresovat 250GB? Nebo pouze USB flash klicenky?
2. Daji se ukladat uzivatelske profily nastaveni obrazu? vyvazeni barev, zap­/vyp 100Hz apod. tak aby se dal rychle prepnout cely profil podle toho jestli koukam na klasicky TV SD signal z ant.vstupu nebo HD signal pres HDMI?
3. zkousel ji nekdo pridelat na zed? podle umisteni konektoru ktere trci dozadu to asi nebude nic moc, placka je tenka a bude dal od zdi.
4. bude 42­" optimalni na sledovani z 2,5m ?

Diky predem za info od majitelu, pripadne napiste subjektivni dojmy z obrazu a zvuku.
Odpovědět0  0
SashaCZ | 28.11.200910:06
Mám model 32LH7000 ale myslím, že to bude stejné.
1. USB HDD Transcend 320GB mi funguje. Je rozdělený na dva logické NTFS disky a oba jsou přístupné. Disk má 2 USB konektory, ale funguje, ikdyž je zapojen jen jeden.Pr
pravděpodobně bude fungovat vše,co je mass storage.
2.Profilů je asi 9, STANDARDNÍ, PŘIROZENÝ, HRA, ŽIVÝ, KINO, SPORT, EXPERT1, EXPERT2, INTELIGENTNÍ ČIDLO. U každého jde nastavit jas, kontrast, podsvícení, ostrost, barevný tón a dál v podmenu snad vše, 100Hz, dynamický kontrast, potlačení šumu, dynamické zabarvení, korekce gama, teplota barev, prostě všechno možné. Některé profily mají míň položek, např. HRA, EXPERT má mnohem víc.
Odpovědět0  0
Petr BB. | 13.1.20101:02
Dobry den,
mam stejny model TV, ale bohuzel mi spolupracuje pouze se systemem souboru FAT32. Pouzivam ext. HDD, ale filmy v HD kvalite musim ­"rozsekat­" na 4gb casti. Jaky fw ma Vase TV ?
Diky,
Petr
Odpovědět0  0
JiriZita | 13.1.20109:08
Zdravím, nevím přesně, jaký firmware tam mám, myslím ale 3.něco ­(TV mám doma a teď sedím v práci :o­) Ale určitě mi to chodí s NTFS ­(mám 30 GB flash survivor­).
Odpovědět0  0
Jouda122 | 30.11.20099:11
Dobry den,
ja bych uz kupoval spis LG 42SL8000 nebo 42SL9000. Jsou to LED talevize ­(nevim zda maji diody za panelem nebo na boku­) a budou asi o neco lepsi. Tech par tisic navic uz Vas nezabije:)
Odpovědět0  0
looker (2) | 3.12.200916:27
LED bych ještě nekupoval, až zlevní a bude promakanější sektorové stmívání. Daleko důležitější než co svítí za panelem je jaká je to technologie... IPS je teď podle mě nejlepší poměr cena­/kvalita ­(hlavně pozorovací úhly)
Odpovědět0  0
Jouda122 | 4.12.200913:03
Ja si myslim, ze LED uz je lepsi­(dokonce i ta v ramecku­). LG podle mne pouzive IPS, ale od S­-PVA se to moc nelisi, Spis zalezi na elektronice, ktera ten panel ovlada. Tahle TV je na tom obrazove dobre. Jedina, ale vazna, vyhrada jsou ty osklive aury pri rychlych pohybech pri zapnute 100Hz.
Odpovědět0  0
SashaCZ | 25.11.200920:51
Nevím jak tato, ale 32­" model 32LH7000 ­(jinak asi totožný­) přehrává MP3 pouze z jedneho adresáře. Bežně mám uložené MP3 takto ­"Skupina­\album­\cislostopy­-nazev stopy­"

Při změně programu se neukáže info o vysílaném programu.

Příjemné je...
Stisknu MENU, objeví se menu, stisknu MENU, zmizí menu.
Stisknu INFO, objeví se info, stisknu INFO, zmizí info.
Stisknu QUIDE, objeví se EPG, stisknu QUIDE, zmizí EPG.
Nemusím hledat tlačítko EXIT.

Přes Bluetooth umí přijmout pouze JPG. Nejde např. pustit hudba z mobilu přes TV.

Myslím, že model 32LH4000 může napájet anténí zesilovač, tak jsem čekal, že 32LH7000 to bude umět taky, ale bohužel neumí.

Celkově TV kvalitní, ale mrzí jednoduchost přehrávání MP3 a JPG.
Odpovědět0  0
SashaCZ | 25.11.200920:53
Ne QUIDE, ale GUIDE.
Odpovědět0  0
Jouda122 | 26.11.20099:34
Dobry den,
prehravani mp3 jen z jednoho adresare je divne. Myslite tim, ze nejprve zvolite libovolny adresar­(z toho neco prehravate­) a z jineho uz to nejde nebo nejde prepnout? Ja dam return a zvolim pripdne jiny. Neni to zastaralym firmwarem?

Na hudebni soubory by se hodila knihovna jako je iTunes, ale to po nich chceme zatim moc.

Jinak s posilanim hudby do televize jsem take neuspel.
Odpovědět0  0
SashaCZ | 26.11.200911:34
Ano, je to tak jak popisujete. Ale já myslel to, že automaticky nepokračuje v přehrávat dalšího adresáře.
Odpovědět0  0
AlesCZ | 5.12.200912:49
Hudba z mobilu přes Bluetooth přehrávat jde, postup je jiný než u prohlížení fotek. Stačí mít přístroje spárované a spustit mediaplayer v mobilu a hudba hraje rovnou v TV. Mám Nokia 6300 a funguje to.
Odpovědět0  0
Jouda122 | 25.11.20099:19
Myslim, ze jednou z nejdulezitejsich vlastnosti je podpora kontejneru MKV. Jede vetsina filmu ve FULL HD rozliseni. Problem je, ze televize nedokaze dekodovat DTS zvuk, ale da se poslat optikou ven.

Mensi problem mam s mp3, ktere se obcas trochu sekaji­(na pocitaci nebo mobilu jsou OK­).

Nejvetsi zadrhel na ktery jsem zatim prisel je to, ze pri zapnutych 100Hz se dela kolem pohybujicich se objektu takova rozmazana aura.

Taky me trochu stve pristup ceskeho zastoupeni u ktereho jsem se 4x ptal na novy firmware ­(ten neni verejne dostupny­), ale odpoved jsem z nich nevydoloval. Ja mam v TV V03.17.00 ­(mam 37LH7000)
Odpovědět0  0
radon (47) | 25.11.20099:41
takže na filmy doporučuješ bez výhrad ? DTS mně nevadí, filmy pouštím přes receiver, ale pořebuji u MKV mít možnost přepínat audiostopy a titulky. Pokud ta TV tohle umí, tak smekám :­-­)
Odpovědět0  0
Jouda122 | 25.11.20099:55
Audio stopy z MKV prepinat jdou. Titulky ulozene v MKV nefungujou, ale dokaza nacist externi. Dokonce se da prepinat jejich kodovani.
Odpovědět0  0
Libovec | 30.12.200910:47
.. jsem sklamán, 80% filmu v MKV jede bez zvuku ­( k čemu mne je mit externe přidane titule, když nejde zvuk z filmu ­) a je jedno zda je film 720p nebo 1080p zatím sem nepřišel proč vůbec nekteré filmy jedou...
Odpovědět0  0
Libovec | 30.12.200911:02
..JESTE DODATEČEK ! budu konkretni : u filmu ­( BlueRay ­) HarryPotter and the Half­-BloodPrince nejde žadný zvuk z této široké nabdky ! NIC POUZE TICHO ! ­- AUDIO: Codec Language Bitrate Description
-­-­-­-­- ­-­-­-­-­-­-­-­- ­-­-­-­-­-­-­- ­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-
Dolby TrueHD Audio English 1523 kbps 5.1 ­/ 48 kHz ­/ 1523 kbps ­/ 16­-bit ­(AC3 Core: 5.1 ­/ 48 kHz ­/ 640 kbps­)
Dolby Digital Audio Czech 448 kbps 5.1 ­/ 48 kHz ­/ 448 kbps
Dolby Digital Audio Hebrew 448 kbps 5.1 ­/ 48 kHz ­/ 448 kbps
Dolby Digital Audio Russian 448 kbps 5.1 ­/ 48 kHz ­/ 448 kbps
Dolby Digital Audio Slovak 448 kbps 5.1 ­/ 48 kHz ­/ 448 kbps
Dolby Digital Audio Ukrainian 448 kbps 5.1 ­/ 48 kHz ­/ 448 kbps
Dolby Digital Plus Audio English 192 kbps 2.0 ­/ 48 kHz ­/ 192 kbps

..v čem už bych sakra mel ten zvuk mit ..­"?!!
Odpovědět0  0
-------- | 30.1.201023:19
Je to velmi jednoduche ... v pocitaci si musite v programu na upravu audiostop smazat vsechny DTS stopy a nechat tam jenom AC3 nebo nejakou jinou podporovanou, pokud mate jen DTS tak se da lehce prevyst do AC3 a vkopirovat zpet do MKV a nahradit .. tak to delam a jsem uplne v pohode, mam sice hacklou LH3000 ale luxxus :­-­)
Odpovědět0  0
machina | 11.2.201011:25
Ja mám 42LH7 a s mkv nemám žiadny problém a už vôbec nie so zvukom. Systém súborov funguje aj NTFS aj FAT32. Titulky berie vo formáte *.srt t.j. 0:00:00:00 ­-­-­-­-> 0:00:00:01, dokonca ak je spoločný názov s videom a na konci je .CZ.srt ,alebo ENG.srt, dá sa prepínať jazyk titulkov počas filmu. Taktiež, ak video obsahuje viac zvukových stôp, dá sa medzi nimi prepínať počas filmu. Prehráva aj DVD s titulkami a s viacerými zvukovými stopami, akurát nepodporuje DVD menu, ale čert ho ber. Som s ním veľmi spokojný a ak by som kupoval teraz LCD, bral by som znovu tento typ.
Odpovědět0  0
---- | 11.2.201018:51
zadna tv neprehraje DTS zvuk z mkv
Odpovědět0  0
machina | 12.2.20107:17
Neviem, či je v mkv DTS či čo, ale zatiaľ zvuk fungoval v každom mkv.
Odpovědět0  0
Hunter1010 (10) | 14.2.201013:20
Dobrý den, váš příspěvek mě zaujal, ale vůbec mi to nefunguje...mám stejnou tv. Když mám ABC.mkv. a k tomu dám ABC.CZ.SRT a ABC.ENG.SRT, tak ty titulky to nenajde. A u dvd jak přepínáte zvukovou stopu a titulky? Pomocí červeného tlačítka či jak? Soubor s jakou koncovkou u DVD otevíráte...vob, ts či co?Děkuji mockrát
Odpovědět0  0
machina | 16.2.20108:10
Presne tak mi to funguje, zvukovú stopu aj titulky prepínam cez červené tlačítko. Súbory DVD prehrávam vob.
TS premenujem na avi a šlape. Pri DVD je chyba akurát to, že nepodporuje menu a treba prestaviť zvukovú stopu alebo titulky pri každom súbore, tzn. že ak sa film skladá z 5 vob súborov, treba to prestaviť 5x.

Odpovědět0  0
Hunter1010 (10) | 18.2.201015:29
takže to ABC.mkv. a k tomu dám ABC.CZ.SRT a ABC.ENG.SRT nefachá, nevím proč. Jde tam nastavit změna jazyku, ale na azbuku, latinku apod...což je pro mě zbytečné. DVD přepínání fachá. Děkuji za radu k řešení více externích titulků k mkv.
Odpovědět0  0
Crocodilus (6) | 19.2.201014:16
Nezkoušeli jste někdo fw 3.55? Našel jsem ho na netu, ale zatím nemám odvahu ho vykoušet.
Odpovědět0  0
myzrael (1) | 24.11.200920:07
Umí tato TV nahrávat na USB zařízení ?
Odpovědět0  0
Ron Jeremy | 25.11.200910:34
Bohužel ne, i když se to přímo nabízí.
Odpovědět0  0
artam (54) | 24.11.200918:36
?? ­"Hlavním nedostatkem celého televizoru je především nelineární průběh regulace jasu­"

Preco si myslite, ze je to HLAVNY nedostatok? Vnimanie jasu ludskym okom zdaleka nie je linearne a tento priebeh regulacie jasu je k tomu mozno blizsie, nez linearny.

Je to podobne ako napriklad vnimanie hlasitosti zvuku. Hadam si nemyslite, ze vyrobcovia audio­-zosilnovacov pouzivaju na regulaciu hlasitosti logaritmicke potenciometre len tak pre srandu. ;­-­)

Takze podla mna by ste mali byt velmi opatrny s vyhlasenim typu ­"hlavny nedostatok­", pretoze co ak sa ukaze, ze je to prave ­"hlavna prednost­" ?
Odpovědět0  0
Ron Jeremy | 24.11.200915:11
Subjektivně... Naživo působí velká plocha pod obrazovkou u 42LH7000 docela rušivě a ­"neforemně­". V okolí se tento design prakticky nikomu moc nelíbil.
Zajímavé je, že LG představilo 42LH5000, což je dle parametrů téměř shodná TV, a liší se jen designem. Vypadá to, že 42LH7000 byl jen designový výstřelek, od kterého se upouští, jinak by LG nemělo ve zcela stejné kategorii a cenové hladině dva prakticky shodné výrobky.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.