Největší zájem byl o televizní přijímače s úhlopříčkou 40-49 palců, které tvořily podíl 39,5 %. Na druhé příčce se umístily TV s úhlopříčkou v rozpětí 30 až 39 palců s 25,5% podílem a následovaly už zmiňované velké TV s obrazovkou o úhlopříčném rozměru 50 a víc palců s podílem 22,7. Zbývající sety rozdělil iSupply podle úhlopříček na 20 a méně a 21-29 palců. Nejmenší obsadily podíl 3,8 % a 21-29 měly v prvním čtvrtletí 3,8 % z celkového prodeje TV.

Vzrůstající popularitu velkých televizních setů je možné vyjádřit nejvyšším procentuálním nárůstem mezi čtvrtletím Q4 2010 a Q1 2011, které činilo 2,9 %. Malé TV zaznamenaly mezikvartální pokles o 2,5 procentního bodu pro 20palcové a méně respektive 2,3 % pro 21-29 palcové.
Na úkor snižujících se procentních podílů u malých setů vzrůstaly všechny ostatní kategorie. Úhlopříčkám 30-39 vzrostl podíl o 1,2 %, 40-49 o 0,7 % a 50 a více palcové o už zmíněných 2,9 procenta.

Hlavním důvodem, proč k tomuto přesunu preferencí dochází, označil průzkum lepšící se ekonomickou situaci, která činí velké televizory lépe dostupnými pro větší část americké populace.
ISuppli také určilo průměrnou cenu jednotlivých skupin televizorů. LCD televizor v USA stál průměrně 1022 USD (cca 17 900 CZK), LCD televizor vybavený 3D zobrazovací technologií stál 2373 USD (41 500 CZK), průměrná plazma stála 1629 USD (28 500 CZK) a 3D plazma 1978 USD (34 600 CZK).
Zdroj: iSuppli