Skupina Prima od 1. června přistoupí ke kroku, který u diváků jistě zvedne velkou vlnu nevole. Televize totiž tvrdí, že díky možnosti přetáčení reklam při zpětném přehrávání (na IPTV) přijde ročně až o 300 milionů korun, které by mohla investovat do další výroby svých pořadů. Jako komerční televize nemá příjmy z koncesionářských poplatků a reklamy jsou tak kriticky důležitým zdrojem příjmů. Proto se odhodlala k zrušení možnosti přetáčení reklam, nicméně to bude mít svá pravidla, která vysvětluje v kampani #Nepřetáčej.

Její součástí jsou tři spoty Evou Burešovou, Honzou Dědkem a Liborem Boučkem, kde se snaží ukázat (s nadsázkou), jak by pořady vypadaly bez dostatečného množství financí, které zajišťují právě reklamy v pořadech. Přetáčení nicméně bude možné prvních 60 sekund u rozkoukaného pořadu, aby divák nebyl zahlcen reklamou, když jen hledá místo v pokračování sledování. Nadále bude možné sledovat pořad až 7 dní zpětně. Na mobilních zařízeních musí divák počítat s 3,5 minutami reklamy do hodiny, nicméně pro sledování v televizi do 3 dnů od živého vysílání se toto zvyšuje na 5 minut reklamy.
Zdroj: iprima.cz, nepretacej.cz