Vyplývá to z nového průzkumu, který provedla společnost DisplaySearch ve čtrnácti zemích světa včetně USA, Velké Británie, Japonska, Německa a Číny. Studie s názvem Global TV Replacement má především pomoci výrobcům televizorů při plánování nových zařízení. Jedním z hlavních závěrů studie je zkracující se cyklus, ve kterém uživatelé vyměňují své TV. Zatímco dříve trvalo lidem 10 až 15 let, než vyměnili svou starou CRT TV za novou, v dnešní době to jde mnohem rychleji.

Téměř na každém trhu byla podle DisplaySearch pro zákazníky při koupi nového televizoru důležitější cena, než značka - to se netýká Japonska, kde jsou lidé svým oblíbeným značkám nejvíce věrní. Největším motorem, který lidi motivuje k výměně starého televizoru, je dle studie touha po plochém displeji, vysokém rozlišení nebo obojím. Zajímavé je, že funkce jako možnost propojení TV s internetem nebo trojrozměrný obraz, jsou podle většiny uživatelů velmi slabým důvodem k výměně televizoru.
Zdroj: HDTVTest

Téměř na každém trhu byla podle DisplaySearch pro zákazníky při koupi nového televizoru důležitější cena, než značka - to se netýká Japonska, kde jsou lidé svým oblíbeným značkám nejvíce věrní. Největším motorem, který lidi motivuje k výměně starého televizoru, je dle studie touha po plochém displeji, vysokém rozlišení nebo obojím. Zajímavé je, že funkce jako možnost propojení TV s internetem nebo trojrozměrný obraz, jsou podle většiny uživatelů velmi slabým důvodem k výměně televizoru.
Zdroj: HDTVTest