Philips Audio teď patří pod TP Vision a uvádí soundbar HTL1510

Philips Audio teď patří pod TP Vision a uvádí soundbar HTL1510
, , aktualita
Krize je zažehnána, reproduktory a sluchátka s logem Philips na trhu zůstanou. Philips Audio přejde pod společnost TP Vision, která vlastní už ochrannou známku na televizory. Jedním z prvních nových produktů je cenově dostupný soundbar HTL1510.
K oblíbeným
reklama
V roce 2011 se Philips kvůli finančním problémům rozhodl přenést vývoj, výrobu a prodej audiovizuálních produktů na jiné společnosti. Zatímco divize televizorů přešel pod TP Vision, zvukové produkty získal Gibson. Druhá jmenovaná firma ovšem začátkem loňského roku musela vyhlásit bankrot a už se zdálo, že značka Philips Audio zmizí z trhu. Pomocnou ruku ovšem podala společnost TP Vision, pod kterou tím přešla i ochranná známka na audio produkty Philips. Minulý měsíc byly v Amsterdamu oznámeny plány na obnovení značky Philips Audio, takže na trh se zase vrátí sluchátka či reproduktory se známým logem.
 
Portfolio bude zpočátku zahrnovat hlavně produkty, které byly vyvinuty ještě pod vedením společnosti Gibson. Patří mezi ně malý bezdrátový reproduktor BT55 nebo plně bezdrátová sluchátka SHB2505BK určená pro sportovce, která jsou dodávány s dobíjecím pouzdrem. Nás ovšem pochopitelně nejvíce zaujal nový soundbar.

 

Philips HTL1510: bezdrátový a cenově dostupný soundbar


 
HTL1510 představuje vhodnou volbu pro zákazníky, kteří za soundbar nechtějí utratit závratné sumy, ale přesto chtějí značkový produkt. Jedná se o 70W model s 2.1kanálovým zvukem, který je dodáván s bezdrátovým subwooferem. O konektivitu se starají audio i optické konektory na zadní straně a kromě nich je k dispozici technologie Bluetooth. která umožní bezdrátově streamovat hudbu ze smartphonu, tabletu nebo notebooku. Výrobce se zmiňuje také o podpoře „virtuálně prostorového zvuku“, ale podrobnosti neuvádí. Naopak chybí zmínka o HDMI a vzhledem k ceně přítomnost tohoto konektoru ani neočekáváme.
 
Philips HTL1510 už se začal prodávat na některých evropských trzích a stojí 129 eur, v přepočtu 3 300 Kč. Další audio produkty Philips budou představeny v průběhu letošního roku, kromě soundbarů se bude jednat o další typy reproduktorů nebo sluchátka, a to snad také z vyšších řad. Velký přísun novinek očekáváme hlavně na veletrhu IFA 2019 v Berlíně, který vypukne začátkem září.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


Nejnovější články
Smart TV sledují své uživatele, ukázal výzkum Smart TV sledují své uživatele, ukázal výzkum
Vědci z Princeton University se podívali na zoubek chytrým televizím a instalovaným aplikacím pro nabízené kanály. Zjistilo se, že většina z nich sleduje své uživatele a vytváří si jejich sledovací profily pro další využití.
14.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Netflix má české rozhraní, letos přidá 150 českých filmů Netflix má české rozhraní, letos přidá 150 českých filmů
Streamovací služba Netflix výrazně rozšiřuje svůj český záběr. Jednak přináší rozhraní v češtině, jednak přichází se značně širší nabídkou českých seriálů a filmů. Do konce roku má přibýt 150 dalších.
14.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Disney+ s výraznou slevou pod $5 měsíčně při 3letém předplacení Disney+ s výraznou slevou pod $5 měsíčně při 3letém předplacení
Streamovací služba Disney+ sice zahájí svou činnost až za měsíc, ale už dnes si ji můžete v některých zemích předplatit. Pokud zaplatíte rovnou 3 roky najednou, cena se dostane z $6,99 měsíčně v průměru na méně než 5 dolarů.
11.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Star Trek: Picard ukazuje oficiální trailer Star Trek: Picard ukazuje oficiální trailer
Sir Patrick Stewart se vrací do role kapitána Jean-Luc Picarda. Už za necelého čtvrt roku je tu Star Trek: Picard, což bude 10dílný streamovaný seriál, ve kterém uvidíme i další hrdiny z předchozích dílů vesmírné ságy.
8.10.2019, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Streamovací války: Amazon Fire TV bez Disney, ten zas bez Netflixu Streamovací války: Amazon Fire TV bez Disney, ten zas bez Netflixu
Streamovací služby jsou čím dál více důležitějšími zdroji příjmů a války mezi jednotlivými systémy nabírají obrátky. Amazon tak na svém Fire TV nechce nabízet aplikace od Disney, ten zase nechce zobrazovat reklamy Netflixu.
6.10.2019, aktualita, Milan Šurkala