Ač 3D brýle nejsou u této plazmy třeba, tak je pořád co dodělávat
Jak asi již tušíte, takový přístup zase vyžaduje sledování televize z určitých míst. Stačí se pohnout nebo jen naklonit hlavu do strany a iluze začne mizet v mazanině. Tato nepřesnost se navíc zvyšuje s úhlopříčkou. Výjimkou tak nebyla ani 103“ plazma Panasonic. Její 4K2K panely sice dosahují rozlišení srovnatelným s Full HD ve vzdálenosti 3 metrů, ale jen z místa k tomu vhodnému. Přínosem plazmy je zde hluboká čerň. Vysoká cena a nízká ostrost jsou ostatně jedny z možných důvodů, proč se tyto přístroje příliš velké oblibě netěší. Příkladem může být kapesní konzole Nintendo 3DS nebo televizor Toshiba ZL2.
Dalším exponátem byl interaktivní systém Multiview 3D,
zde využitý pro zobrazení šperku ze všech stran
Dalším z exponátů Panasonic byl 145“ 8K4K gigant (k vidění byl už dříve), 20“ 4K2K IPS LCD panel nebo interaktivní systém Multi-view 3D. Uživatel tohoto systému si může zobrazovaný objekt natáčet (kolem vertikální osy) a zvětšovat dle libosti. Stačí, aby měl nasazené 3D brýle (na výstavě to byly aktivní/zatmívací). K ovládání byl použit dotykový panel. Právě tak má být možné optimální využití stereoskopie, což údajně ocení umělecké galerie, muzea, lékaři nebo velké aukční síně. Ani v případě bezbrýlové plazmy se nepočítá s domácím využitím. Do cílové skupiny firemního prostředí spadají opět muzea, ale i architekti a designéři.
Ani jeden z těchto dvou exponátů však není určen domácnostem
Zdroj: TechOn, HDTVtest, Luxurylaunches, Panasonic