www.tvfreak.cz
>
>
>

Osm z deseti nejprodávanějších televizí v Číně patří Xiaomi

Osm z deseti nejprodávanějších televizí v Číně patří Xiaomi
, , aktualita
Xiaomi se může pochlubit titulem nejrychleji rostoucí značky televizorů, meziročně své prodeje více než ztrojnásobilo. Na čínském trhu dokonce bezkonkurenčně ovládlo žebříček deseti nejprodávanějších modelů.
K oblíbeným
reklama
Čas od času si na našich stránkách můžete přečíst zmínku o televizorech Xiaomi. Známý čínský výrobce, který proslul hlavně svými smartphony, bohužel nabízí své televizory pouze na čínském a indickém trhu. I přesto se mu už v loňském roce podařilo probojovat mezi desítku největších značek televizí na světě. A v razantním růstu pokračuje i nadále, jak dokazují statistická data. Začneme daty za loňský rok, které přinesla společnost Sigmaintell. Xiaomi mělo celosvětově prodat na 8,93 milionů televizorů. Z tohoto počtu mělo 7,56 milionu připadnout na Čínu a 1,37 milionu na Indii.
 
 
Xiaomi Mi TV 4A s 32" úhlopříčkou po osmi měsících překonala hranici 1 milionu prodaných kusů, a to jako první model na čínském trhu
 
Meziročně se jedná o 229% nárůst, takže se Xiaomi stalo nejrychleji rostoucí značkou televizorů na světě. To je v době, kdy tradiční značky jako Samsung, LG nebo Sony stagnují, případně rostou maximálně v jednotkách procent, opravdová výjimka. Velmi slibně se zatím vyvíjí i situace v letošním roce. Naznačuje to tabulka, která ukazuje deset nejprodávanějších televizorů za prvních šest týdnů roku 2019. Osm z nich tvoří modely od Xiaomi, a to v různých úhlopříčkách od 32 do 65 palců. Jako jediné konkurenci se podařilo do žebříčku probojovat sedmému Hisense a osmému Cool, tedy opět domácím čínským značkám.
 
 
Xiaomi u svých televizorů opět vsází na atraktivní poměr ceny a výbavy, kterému tradiční značky jen těžko konkurují. Další zbraní je umělá inteligence a hlasové ovládání, které plně rozumí čínštině. Hlavním distribučním kanálem na domácím trhu zůstává online prodej, ale čím dál se více se Xiaomi snaží klást důraz také na prodej v kamenných obchodech. Prozatím nebyla zveřejněna informace, že by se Xiaomi chystalo se svými televizory expandovat na další trhy. Nedávno se společnost nechala slyšet, že nechce být jen levnou značkou a hodlá více investovat do vývoje, což se nejspíš projeví zvýšením cen některých produktů.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


Nejnovější články
Sony a Marvel mají rozepře: existence Spider-Mana v MCU ohrožena Sony a Marvel mají rozepře: existence Spider-Mana v MCU ohrožena
Finance možná způsobí, že se už Spider-Man neobjeví v dalších filmech od Marvel Studios. Společnosti Disney, která vlastní Marvela, a Sony, která vlastní práva na Spider-Mana, se totiž nedohodly na dalším postupu. Kvůli penězům.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Apple TV+ nejpozději v listopadu za $9,99 měsíčně Apple TV+ nejpozději v listopadu za $9,99 měsíčně
Oficiální uvedení Apple TV+ na sebe ještě nechává čekat, na internet ale prosakují další informace. Hovoří se např. o tom, že se tak stane do listopadu a také to, že bude stát $9,99 měsíčně. Prosakují ale i informace o připravovaných seriálech.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Netflix připravuje 3dílný dokument o Billu Gatesovi Netflix připravuje 3dílný dokument o Billu Gatesovi
Netflix připravuje spoustu vlastního obsahu a jedním z nich bude i 3dílná dokumentární série o Billu Gatesovi. Ta se ale nebude věnovat primárně jeho působení v Microsoftu jako spíše jeho působení poté.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
GoPro Hero 8 má prý umět 4K při 120 fps GoPro Hero 8 má prý umět 4K při 120 fps
Na internetu se objevily uniklé informace, které prozrazují detaily o připravovaných akčních kamerách GoPro Hero 8. Novinka by dle nich měla umět natáčet 4K video až při 120 fps i podporovat nové příslušenství.
16.8.2019, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Netflix chce pracovat s českými herci a studii, hledá zaměstnance Netflix chce pracovat s českými herci a studii, hledá zaměstnance

Nabídka pracovních pozic na streamovací službě Netflix prozradila zajímavou skutečnost. Hledají se totiž možnosti, jak spolupracovat s lokálními herci a studii ve Východní Evropě a Turecku, tedy včetně těch českých. 

11.8.2019, aktualita, Milan Šurkala