Začalo to relativně nevinnými reklamami pro aplikace v rozhraní aplikací. To se změnilo v roce 2012. Panasonic tehdy přidal vyskakovací reklamu, která se zobrazila několik sekund po zapnutí televizoru. Týkat se to mělo především amerického trhu, který je reklamou už tak přesycen. Nyní se objevila další novinka: reklamní pruh při každé změně hlasitosti.
Tato nová funkčnost byla potvrzena pro rodinu televizorů Panasonic Viera z let 2011 až 2014, pro plazmu i LCD. Žádná sleva za koupi televizoru se samozřejmě nekoná. Vyskakovací reklama se zatím objevuje jen ve vybraných zemích, včetně některých evropských. Je tedy otázkou, kdy a jestli se reklamní pruh objeví v České republice. Naštěstí i tuto otravnou funkci lze vypnout (včetně reklamy při zapnutí televize). V Nastavení televizoru stačí přejít do Pokročilé a zakázat Viera Connect banner. Tím dojde k vypnutí oficiálního adwaru, který jakoby přicestoval z filmu Idiocracy (česky Absurdistán).

Zdroj: FlatpanelsHD
Tato nová funkčnost byla potvrzena pro rodinu televizorů Panasonic Viera z let 2011 až 2014, pro plazmu i LCD. Žádná sleva za koupi televizoru se samozřejmě nekoná. Vyskakovací reklama se zatím objevuje jen ve vybraných zemích, včetně některých evropských. Je tedy otázkou, kdy a jestli se reklamní pruh objeví v České republice. Naštěstí i tuto otravnou funkci lze vypnout (včetně reklamy při zapnutí televize). V Nastavení televizoru stačí přejít do Pokročilé a zakázat Viera Connect banner. Tím dojde k vypnutí oficiálního adwaru, který jakoby přicestoval z filmu Idiocracy (česky Absurdistán).

Zdroj: FlatpanelsHD