Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně
29.6.2005, Radek Jahoda, aktualita
Poslanecká sněmovna dnes schválila novelu zákona o koncesionářských poplatcích, podle které má dojít ke zvýšení poplatků za rozhlas na 45Kč a za TV přijímač na 100 Kč již v tomto roce, na 120 Kč od roku 2007 a nakonec na 135 Kč od roku 2008,...
john (5) | 1.7.20050:00
pivo taky kdysi stalo 3Kc....
ja s tim souhlasim, tato castka nikomu neutrhne kapsu a radeji TV bez reklam, nez komercni TV, kde reklamy tech "par" filmu mesicne jen "kurvi"

ale navic by se statni media mely zabyvat "skalnimi" neplatici a moznostmi neplatit tyto poplatky, tj. "nepausalizovat"
Odpovědět0  0
Ivo Mašek (53) | 29.6.20050:00
To je jako u blbých na dvorečku. Tak zadavatelé reklamy mohli částečně financovat provoz TV. To je podle slovutných poslanců špatně - tak to bude financovat daňový poplatník. Já tomu nerozumím. Asi bych to potřeboval vysvětlit.
Odpovědět0  0
Radek Jahoda (397) | 29.6.20050:00
Co se divis, je socialismus :)
Odpovědět0  0
Bullback (20) | 30.6.20050:00
Daňovej poplatník ČT nefinancuje, asi ze 70% jí financují konkrétní veřejnoprávní poplatníci a zbytek sponzoři apod.
Odpovědět0  0
clee (90) | 30.6.20050:00
jediny kdo na tom vydela jsou komercni tv, na kterejch bude reklamy zakonite vic, jinak vetsine lidi nedochazi ze novu a primu si platime taky sami, staci jen zvednout telefon a vytocit cislo, koupit si praci prasek nebo coca colu, kdyz to vezmu hodne obecne, tak komercni televize platime neustale, verejnopravni jednou mesicne...
Odpovědět0  0
patrik_tvf (1) | 2.7.20050:00
...jinak vetsine lidi nedochazi ze novu a primu si platime taky sami, staci jen zvednout telefon a vytocit cislo, koupit si praci prasek nebo coca colu, kdyz to vezmu hodne obecne, tak komercni televize platime neustale, verejnopravni jednou mesicne...
No, jak se to vezme.
1. ty inzerované produkty nejsme povinni kupovat (zatímco za ČT musíme platit ze zákona), na druhou stranu na jaký produkt dnes není reklama ;-).
2. s tou cenou reklamy v ceně výrobku, to taky není úplně 100 % - pokud se díky reklamě prodá výrobků víc, může výrobce rozpustit fixní náklady a tím třeba i víc, než zaplatit cenu reklamy (samozřejmě je potom otázkou, jestli to promítne do ceny. Spoustu výrobků a služeb je stanoveno jinak, než na základně nákladů, ale třeba marketingově (např. audiovizuální nosiče).
3. spoustu firem (např. i ta, ve které pracuji) má každý rok dáno, kolik peněz dá za reklamu - je to % z tržeb. A je jí úplně jedno, jestli to "vyplázne" za billboardy, televizi, časopisy (obzvlášť tzv. "lifestyle" má i přes 50 % podíl reklamy), .... . Tedy jedno to není, samo, že se to snaží dát tam, kde z toho bude největší užitek, ale ten peněžní objem je dán a musí se vyčerpat.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.