www.tvfreak.cz
>
>
>

Netflix chce zaútočit na Indii, přináší slevy až o 60 %

Netflix chce zaútočit na Indii, přináší slevy až o 60 %
, , aktualita
Zatímco ve většině zemí streamovací služba Netflix zdražuje, úplně opačný postup zkouší v Indii. Zde patří k nejdražším a projevuje se to i na nižším tržním zastoupení. Nyní proto velmi výrazně snižuje své ceny.
K oblíbeným
reklama
Streamovací služby Disney Plus nebo Amazon Prime mají v Indii větší úspěch než Netflix, který je zde nejdražší. Protože jde o trh s obrovským potenciálem, nechci se služba nechat ujít svou příležitost a přenechat jej ostatním. Proto se rozhodla k zásadnímu zlevnění, zatímco na mnoha jiných trzích spíše zdražuje. Plán Mobile, který umožňuje sledování na mobilu a tabletu maximálně v rozlišení 480p, nyní zlevňuje ze 199 na 149 rupií (44 Kč), což je solidní 25% sleva.
 
Netflix logo
 
Nejvýraznější slevou se pyšní plán Basic, který při stejném rozlišení 480p přidává možnost sledování na počítači a televizi. Ten totiž přebírá původní cenu tarifu Mobile a spadl tak ze 499 na pouhých 199 rupií (59 Kč), což dělá 60% pokles ceny. Lepší rozlišení 1080p je jednou ze změn plánu Standard, který přebírá cenu po Basic. Další změnou je to, že dovoluje připojení 2 zařízení najednou. Dostává se tedy na 499 rupií (147 Kč) z původních 649, což je o 23 % levněji. Nakonec tu máme ještě Premium, který zvyšuje rozlišení na 4K, přidává i podporu HDR, možnost streamování na 4 zařízeních najednou a dostává původní cenu ze Standardu. Nově tak bude za 649 rupií (191 Kč), což je o 18 % méně než původních 799.
 
Pro stávající uživatele to znamená, že se posunou o jeden tarif výše bez změny ceny (poněvadž vždy přebraly cenu o jednoho níže). Pochopitelně si budou moci ponechat stávající tarif, ale za nižší cenu.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Netflix získal dalších 8,3 milionů uživatelů, čekalo se ale více Netflix získal dalších 8,3 milionů uživatelů, čekalo se ale více
Streamovací služba Netflix zveřejnila výsledky za poslední čtvrtletí. Přestože dokázala získat dalších 8,3 milionu uživatelů, očekávalo se více a zpomalující nárůst se projevil v panice akcionářů a výrazném propadu hodnoty firmy.
21.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
YouTube Originals končí, Premium bude i za levnější roční předplatné YouTube Originals končí, Premium bude i za levnější roční předplatné
Po necelých 6 letech existence YouTube Originals tento program končí. Streamovací službě, kterou brzy opustí její vedoucí, se nikdy nepodařilo výrazněji prorazit a zůstanou po ní jen dva podpůrné fondy.
19.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Sony představuje televize Bravia XR A95K s technologií QD-OLED Sony představuje televize Bravia XR A95K s technologií QD-OLED
Sony představilo svou první QD-OLED televizi Bravia XR A95K. Ta má kombinovat vysoký kontrast OLED technologie s vysokým jasem typickým pro QLED. V podstatě tak jde o QLED s OLED podsvícením.
12.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Vizio uvádí herní televize M-Series, zvládnou až 240 Hz Vizio uvádí herní televize M-Series, zvládnou až 240 Hz
Vizio přichází na trh s novými herními chytrými televizemi M-series Quantum X LCD TV. Ty se mají pochlubit možností dosáhnout až 240Hz obnovovací frekvence, chybět nebude ani funkce variabilní frekvence (VRR).
11.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Hisense uvádí nové televize vrcholící řadou U9H se 120 Hz a Mini LED Hisense uvádí nové televize vrcholící řadou U9H se 120 Hz a Mini LED
Společnost Hisense také představila na veletrhu CES 2022 několik novinek. Ukázala prémiové modely řad U9H, U8H, U7H a U6H, nicméně nezapomněla ani na cenově příznivější modely A7H, A6H a A4H.
9.1.2022, aktualita, Milan Šurkala