Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Loewe přesune část výroby do Česka, chystá i další změny

4.4.2019, Jáchym Šlik, aktualita
Část produktů značky Loewe, která si dosud zakládala na označení „Made in Germany“, bude vznikat v plzeňské továrně. Společnost oznámila také nová mezinárodní partnerství a rozšíření portfolia, především v kategorii audia.
Německá značka Loewe před pár lety sotva unikla bankrotu a nyní prochází transformací. Kromě obrazových technologií se chce ještě výrazněji zaměřit na zvukové produkty, proto hodlá rozšiřovat vloni založené audio centrum v Berlíně. Portfolio by se mělo rozšířit i o další kategorie kompatibilních produktů, které budou nabízeny mimo jiné na asijských a jihoamerických trzích. Očekávat můžeme také nové platformy digitálních služeb, systémy a aplikace využívající domácí sítě. „Naše společnost pracuje v současné době na modulárním systému domácí zábavy, který umožní zákazníkům využívat a objednávat digitální služby poskytované společností Loewe. Podrobnosti o této zásadní inovaci představíme poprvé na letošním veletrhu IFA v Berlíně,“ nastínil plány Ralf Vogt, předseda představenstva společnosti Loewe.
 
 
Pro našince může být zajímavá informace o přesunutí části výroby do České republiky, konkrétně do Plzně. Na našem území budou vznikat LED televizory pro mladé zákazníky, tedy cenově dostupnější, ale stále prémiové modely. Nejvyšším řadám produktů ovšem zůstane nálepka „Made in Germany“, neboť budou i nadále vyráběny v továrně v německém Kronachu, která prochází revitalizací. Loewe také potvrdilo rozšíření mezinárodní spolupráce. K čínskému Hisense či korejskému LG Display přibude japonská obchodní a technologická společnost Toyoichi nebo taiwanská Jazz Hipster Corporation, která pomůže při zdokonalování zvukových technologií. Německý výrobce dlouhodobě spolupracuje také s univerzitami, vysokými školami, zdravotnickými výzkumnými ústavy a dalšími partnery.
 
Investicemi chce Loewe dosáhnout většího povědomí a image své značky na mezinárodní úrovni, součástí toho by mělo být rozšíření působnosti na dalších trzích. Kromě partnerství s kvalifikovanými prodejci hodlá společnost více vsázet na online prodej a digitální komunikaci se zákazníky. Zaměřit se chce především na mladší věkové kategorie, které budou cílovou skupinou pro nové kategorie audio produktů. Transformace přinese také změny ve struktuře zaměstnanců. Zatímco v některých oblastech, jako je vývoj softwaru a marketing, se počet zaměstnanců rozšíří, jinde bude společnost propouštět.
 
Zdroj: Tisková zpráva