www.tvfreak.cz
>
>
>

Loewe přesune část výroby do Česka, chystá i další změny

Loewe přesune část výroby do Česka, chystá i další změny
, , aktualita
Část produktů značky Loewe, která si dosud zakládala na označení „Made in Germany“, bude vznikat v plzeňské továrně. Společnost oznámila také nová mezinárodní partnerství a rozšíření portfolia, především v kategorii audia.
K oblíbeným
reklama
Německá značka Loewe před pár lety sotva unikla bankrotu a nyní prochází transformací. Kromě obrazových technologií se chce ještě výrazněji zaměřit na zvukové produkty, proto hodlá rozšiřovat vloni založené audio centrum v Berlíně. Portfolio by se mělo rozšířit i o další kategorie kompatibilních produktů, které budou nabízeny mimo jiné na asijských a jihoamerických trzích. Očekávat můžeme také nové platformy digitálních služeb, systémy a aplikace využívající domácí sítě. „Naše společnost pracuje v současné době na modulárním systému domácí zábavy, který umožní zákazníkům využívat a objednávat digitální služby poskytované společností Loewe. Podrobnosti o této zásadní inovaci představíme poprvé na letošním veletrhu IFA v Berlíně,“ nastínil plány Ralf Vogt, předseda představenstva společnosti Loewe.
 
 
Pro našince může být zajímavá informace o přesunutí části výroby do České republiky, konkrétně do Plzně. Na našem území budou vznikat LED televizory pro mladé zákazníky, tedy cenově dostupnější, ale stále prémiové modely. Nejvyšším řadám produktů ovšem zůstane nálepka „Made in Germany“, neboť budou i nadále vyráběny v továrně v německém Kronachu, která prochází revitalizací. Loewe také potvrdilo rozšíření mezinárodní spolupráce. K čínskému Hisense či korejskému LG Display přibude japonská obchodní a technologická společnost Toyoichi nebo taiwanská Jazz Hipster Corporation, která pomůže při zdokonalování zvukových technologií. Německý výrobce dlouhodobě spolupracuje také s univerzitami, vysokými školami, zdravotnickými výzkumnými ústavy a dalšími partnery.
 
Investicemi chce Loewe dosáhnout většího povědomí a image své značky na mezinárodní úrovni, součástí toho by mělo být rozšíření působnosti na dalších trzích. Kromě partnerství s kvalifikovanými prodejci hodlá společnost více vsázet na online prodej a digitální komunikaci se zákazníky. Zaměřit se chce především na mladší věkové kategorie, které budou cílovou skupinou pro nové kategorie audio produktů. Transformace přinese také změny ve struktuře zaměstnanců. Zatímco v některých oblastech, jako je vývoj softwaru a marketing, se počet zaměstnanců rozšíří, jinde bude společnost propouštět.
 
Zdroj: Tisková zpráva


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Smart TV sledují své uživatele, ukázal výzkum Smart TV sledují své uživatele, ukázal výzkum
Vědci z Princeton University se podívali na zoubek chytrým televizím a instalovaným aplikacím pro nabízené kanály. Zjistilo se, že většina z nich sleduje své uživatele a vytváří si jejich sledovací profily pro další využití.
14.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Netflix má české rozhraní, letos přidá 150 českých filmů Netflix má české rozhraní, letos přidá 150 českých filmů
Streamovací služba Netflix výrazně rozšiřuje svůj český záběr. Jednak přináší rozhraní v češtině, jednak přichází se značně širší nabídkou českých seriálů a filmů. Do konce roku má přibýt 150 dalších.
14.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Disney+ s výraznou slevou pod $5 měsíčně při 3letém předplacení Disney+ s výraznou slevou pod $5 měsíčně při 3letém předplacení
Streamovací služba Disney+ sice zahájí svou činnost až za měsíc, ale už dnes si ji můžete v některých zemích předplatit. Pokud zaplatíte rovnou 3 roky najednou, cena se dostane z $6,99 měsíčně v průměru na méně než 5 dolarů.
11.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Star Trek: Picard ukazuje oficiální trailer Star Trek: Picard ukazuje oficiální trailer
Sir Patrick Stewart se vrací do role kapitána Jean-Luc Picarda. Už za necelého čtvrt roku je tu Star Trek: Picard, což bude 10dílný streamovaný seriál, ve kterém uvidíme i další hrdiny z předchozích dílů vesmírné ságy.
8.10.2019, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Streamovací války: Amazon Fire TV bez Disney, ten zas bez Netflixu Streamovací války: Amazon Fire TV bez Disney, ten zas bez Netflixu
Streamovací služby jsou čím dál více důležitějšími zdroji příjmů a války mezi jednotlivými systémy nabírají obrátky. Amazon tak na svém Fire TV nechce nabízet aplikace od Disney, ten zase nechce zobrazovat reklamy Netflixu.
6.10.2019, aktualita, Milan Šurkala