V reklamě publikované v americkém deníku USA Today se LG ptá, "Hej, Sony a Samsungu, připomeňte nám, proč lidé musejí nosit ty vaše těžké 3D brýle s bateriemi, které poskytují blikající obraz?" V další reklamě, která se objevila v denících Wall Street Journal a New York Times pak LG radí Samsungu a Sony, aby "zůstali u 2D." Tyto provokativní reklamy mají odstartovat novou kampaň LG, v rámci které společnost ve Spojených státech propaguje své nové 3D televizory.

LG již dříve oznámilo, že plánuje zvýšit svůj rozpočet na reklamu, která bude propagovat její 3D (pasivní) FPR technologii. Ta má podle LG mít ostřejší obraz než konkurenční produkty a uživatelé nemusejí mít při sledování nasazené těžké a nepohodlné brýle jako u aktivní technologie, nýbrž jen lehké (a levné) pasivní. Podle LG je její technologie také odlišná tím, že se u ní uživatelé nesetkají s blikajícím obrazem.
Zdroj: Cdrinfo.com

LG již dříve oznámilo, že plánuje zvýšit svůj rozpočet na reklamu, která bude propagovat její 3D (pasivní) FPR technologii. Ta má podle LG mít ostřejší obraz než konkurenční produkty a uživatelé nemusejí mít při sledování nasazené těžké a nepohodlné brýle jako u aktivní technologie, nýbrž jen lehké (a levné) pasivní. Podle LG je její technologie také odlišná tím, že se u ní uživatelé nesetkají s blikajícím obrazem.
Zdroj: Cdrinfo.com