Reklamní platformu, která by měla společnosti pomoci vytvořit nový ekosystém pro zadavatele reklamy, vývojáře a uživatele, představila americká divize LG. Podle vyjádření společnosti by spuštěním reklamní platformy měli získat jak vývojáři, tak uživatelé. Pro vývojáře je hlavní výhodou to, že budou schopni maximalizovat své zisky, zatímco uživatelům se budou zobrazovat pro ně relevantní reklamy zaměřené na jejich konkrétní potřeby.

Chytré televizory se s tím, jak se dostávají mezi běžnou populaci, stávají pro zadavatele reklamy čím dál zajímavějšími. Zobrazení reklamy na televizoru s velkou úhlopříčkou na uživatele totiž působí mnohem intenzivněji, než například zobrazení reklamy na internetu na relativně malém monitoru. LG včera na oficiální tiskové konferenci oznámilo, že první značkou, která její novou platformu využije, bude Toyota.
Zdroj: HDTVTest

Chytré televizory se s tím, jak se dostávají mezi běžnou populaci, stávají pro zadavatele reklamy čím dál zajímavějšími. Zobrazení reklamy na televizoru s velkou úhlopříčkou na uživatele totiž působí mnohem intenzivněji, než například zobrazení reklamy na internetu na relativně malém monitoru. LG včera na oficiální tiskové konferenci oznámilo, že první značkou, která její novou platformu využije, bude Toyota.
Zdroj: HDTVTest