Záruční opravy velkých TV
Napadlo mě, jak se běžně řeší záruční opravy u velkých TV? Řekněme, že budu mít na zdi pověšenou 52" LCD televizi. Jezdí bezplatně servis k zákazníkovi, tak jak je tomu např. u kotlů a dalších větších zařízení, které se jednou nainstalují a pak je problém je odmontovat? Nebo budu muset TV sundat, vše zabalit a obrovský balík poslat nebo zavézt do servisu sám?
EDIT:
Tak záruční opravy u zákazníka jsem našel u Sharpu a LG. Zatím uvažuji o Philipsu, u kterého jsem ale nic podobného nenašel. Neví prosím někdo, zda záruku u zákazníka má i Philips?
EDIT:
Tak záruční opravy u zákazníka jsem našel u Sharpu a LG. Zatím uvažuji o Philipsu, u kterého jsem ale nic podobného nenašel. Neví prosím někdo, zda záruku u zákazníka má i Philips?
Ano jezdí Panasonic a Samsung, jestli je to za příplatek nevím, chce to obvolat v daném místě na 90% se podaří zařídit, problém je s menší úhlopříčkou minimum je asi 42"
Dle zákona tě čeká v nejhorším sundání TV a její zabalení + předání dopravci. Zbytekí (doprava tam i zpět) jde na vrub prodejce.
V mém případě si pro TV dojel servis a opět mi ji dovezl.
V mém případě si pro TV dojel servis a opět mi ji dovezl.