Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pls jakou lcd TV: Sony W x X ci Samsung M x F

svatonlu (8)|5.1.2008 16:51
Zdravim,
premyslim o nejake nove TV. Jsem absolutni laik, takze se obracim na Vas. Nejak jsem procetl toto forum, ale moc chytrej z toho nejsem. Asi zalezi na vkusu, ze? Pujde na tom zatim analog TV + sat (momentalne mam objednanou digi-tv na zkousku), parabola bude 110cm, takze by sila signalu a kvalita mela byt i za spatneho pocasi snad dobra, nez na parabole dodavane primo digi. Pak samozrejme taky DVD. No a do budoucna urcite Blue-ray, ale zatim se mi cena zda velmi vysoka. Ma cenu taky ted resit podporu MPEG-4 kodovani, dockame se toho vubec u nas v CR, nebo tohle ma vyznam resit az za cca 6-7let. A co takove 100MHz podpora, cetl jsem, ze s tim jsou problemy. Jsem z pardubickeho kraje a tam bude DVB-T nekdy za hodne dlouho, takze to nema asi taky cenu ted resit. Chtel bych 40palcu - rozhoduji se mezi Samsungem rady M ci F - asi F vede zatim a Sony W3000 ci X3000 nebo 3500 (jak se lisi 3000 od 3500?) diky moc za kazdou radu...A zda ma ted cenu investovat az 80k za TV ted, kdyz tu jeste neni digitalni TV atd. nebo volit neco jako vykon cenu treba jenom s HD ready misto Full?
ezechiel1917 (498)|5.1.2008 19:49