Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Adobe Premiere II - problém

imported_laci53 (93)|27.8.2006 12:49
Pri prechode videa sa mi zvuk v prechode neprelinie - skočí .


Ďakujem za každú radu :)
Modena (1706)|27.8.2006 16:55
[quote=laci53]Pri prechode videa sa mi zvuk v prechode neprelinie - skočí .


Ďakujem za každú radu :)[/quote]
Můžeš se trochu rozepsat ? Kolik zv. stop tam máš ? Jaké stíračky to konkrétně jsou ? :-I
jpec (6)|27.8.2006 19:03
Já teda nevím, ale já si musel všechny zvuky ztlumovat a zesilovat ručně. Prostě jeden s přechodem stáhnout a druhý s přechodem naběhnout. Nevím o žádné automatice, která by to dělala. Zase ale nejsem v Premieře odborník, spíše "příležitostný střihač".
glbco (93)|28.8.2006 10:10
Staci trochu ovladat kl. skratky a usetris si spustu casu:
Video Dissolve transition CTRL+D
Audio Cross Fade transition CTRL+Shift+D
imported_laci53 (93)|28.8.2006 14:45
Glco mne v Premiere II nefunguju daako tie klavesove skratky,ako to mam mam dat bezec medzi 2 snimky a vtedy ,alebo kedy a kde mam stisnut tie skratky?
glbco (93)|28.8.2006 15:25
S kl. skratkami je ovladanie appr velmi jednoduche, preto doporucujem nastudovat a pripadne ich upravit na vlastny obraz (Edit,Keyboards Customization.
Treba vzdy nastavit bezec tam kde chces aplikovat prikaz.Ide to aj na dalsich stopach a nemusi to byt vzdy len medzi klipmi ale aj na samostatnych scenach,zaciatku alebo konci.
Doporucujem vyskusat samostatne alebo kombinovane ALT,CTRL,SHIFT + mys a zistis mnoho dalsich funkcii, napr pri trimovani.
imported_laci53 (93)|29.8.2006 11:38
diki,uz som to vyriesil ,