Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 3 z 3

Téma: Jak převést MP2 na AC3 zvuk a Dolby Prologic II ze sterea

Nováček
    Registrace
    Mar 2004

Jelikož jsem začátečník v DVD problematice, potřebuji poradit v kterém programu vytvořit AC3 zvuk z MP2 při zachování bitrate 224kb/s. Lze na to použít BESWEET? Po DVD authoringu s AC3 zvukem bude mi hrát zvuk ve všech repro?
    Jelikož se rozhoduji o koupi domácího kina, zajímalo by mně zda, když má AV receiver Dolby prologic II dekodér a na vstup přivedu obyčejné stereo např. z TV budou mi hrát všechny bedničky?
    Díky.
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    Mar 2004

K tomu prvnímu:
    softu je daleko víc,já používám Sonic plug 5.1 digital ajsem spokojený.
    Ze sterea to udělá AC3 v jakémkoliv toku a složení.Slušně funguje i VEGAS 4.0 c,který má tento plug již integrovaný. Prostě jdi po produktech firmy SONIC (mají i trial verze) a výsledek Tě potěší.Ten první soft je spustitelný samostatně a enkoduje velmi rychle (2 hod. film za cca 12 min. na mé mašině).
    k tomu druhému:
    je-li v prostém stereu "zakodovaná" prostorová informace, ProLogic I. nebo II´. ji dekoduje a "narve" do všech bedniček.ProLogic I. zezadu
    má v obou bednách stejný signál (2xmono),ProLogioc II. hraje vzadu
    STEREO (prostorově z každé bedny jinak).Mám zkušenost např.z TV NOVA,kde filmy hrajou z videokazet (vše dnes již ProLogicI.), že přes domácí kino prostorový efekt jde bez problémů v obou modech.Jen nesmíš
    ve většině případů signál brát z televize z jejího SCARTvýstupu, ale např. ze stereofonního videa nebo analogového audio výstupu.

Nováček
    Registrace
    Mar 2004

A kde se da stahnout Sonic plug 5.1 digital Dik.

Podobná témata

1. PC -> HDMI -> RECEIVER -> Dolby ProLogic IIz