Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

rozdíly v adobe premiere

stanix (131)|14.10.2005 09:30
Ahoj,mám jen takový dotaz, abych byl v obraze: jaký je rozdíl mezi Adobe Premiere Pro 1.5 a Adobe Premier Pro 7.0 (vlastně, který si mám začít shánět-jsem začátečník, ale stanovil jsem si vysoké cíle - aspoň se mi budou lépe podlézat) :-!!!
Modena (1706)|14.10.2005 10:13
stanix
PremierePro 7 - alias PremierePro 1.0 je mezikus, začni shánět PremierePro 1.5 - to je nejnovější a bezproblémová verze ! :-)

Na odpovědi zde přítomného bratra z "blízkého" východu si můžeš povšimnout bigotní přístup vegistů, kteří se většinou při takovém dotazu ztopoří, anžto shání do svých řad další a další šťastné nebožáky-uživatele SONY softu, ale zvykej si na to. Většina z nich totiž svoji velkou hádanku s Vegasem vyřešila správným SN a jejich případná experienceliveshow s Premiere proběhla na nějaké trialové verzi s pochybným patchem a neměli tudíž možnost vyzkoušet plnohodnotný soft! Z toho pochází i jejich vypěstovaná nenávist k Premiere v jakékoliv podobě, která se projevuje zejména tak, jak zde předvádí yozefb ! :-)

yozefb
Máš ještě jinou dobrou radu pro tazatele, nebo pro Tebe platí totéž ? :-D :-E
stanix (131)|14.10.2005 10:33
Modena
díky :BB: ,takže půjdu do APP1.5 ,ale mám ještě dotaz,existují nějaké chytré knížky(česky) pro Adobe Afterefect,A.Encore a A.Audition ? - asi budu investovat 9-)
A co se týče Vegasistů...mně osobně více vyhovuje adobe(asi proto že jsem si už k němu čichnul) a že jim vyhovuje vegas ... i když nevím proč to každému vnucují (jestli za to mají body jako v hypermarketech ??? :-D :-D )
Krtek (1279)|14.10.2005 10:33
Asi tak...
Modena (1706)|14.10.2005 20:38
stanix
Dobrá volba :BB: a ať je nás víc a já se tu furt nemusím dohadovat najednou se třema až pěti dealerama od SONY ! :-k :-E