Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

funkční DVD menu při přidání více filmů na 1DVD

revi (1)|11.8.2005 15:23
Chtěl bych radu - mám vytvořených několik krátkých DVD filmů (ve VOB a IFO souborech) z kamery i s menu pro výběr scén. Jak vytvořit jedno DVD , kde by byly uloženo více těchto snímků i s původními funkčními menu? Zkoušel jsem v Neru6 ,ale vše se spojí v jeden celek bez funkčnosti jednotlivých menu.Jaký je vhodný program pro tyto účely?jsem laik tak prosím polopaticky. Díky :-) :-)
AleK (814)|11.8.2005 16:37
revi
nevím jestli je to uplně to stejný, ale zkus si přečíst a po té zkusit
https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php?t=4429
stayman (12393)|11.8.2005 18:44
A to jako chces potom vyberat tie casti z menu? Pre vsetko musis robit novy authoring !!!
Kiko (20)|11.8.2005 21:33
Toto urobis v DvdLabPro. Vytvor si projekt s VMG menu a vloz do neho svoje DVd cez File/Attach external VTS. Vo VMG menu urob linky do menu importovanych VTS. Tie budu potom funkcne aj s menu, kazda zo svojim.
MacRieder (18)|13.8.2005 12:40
[quote=revi]Chtěl bych radu - mám vytvořených několik krátkých DVD filmů (ve VOB a IFO souborech) z kamery i s menu pro výběr scén. Jak vytvořit jedno DVD , kde by byly uloženo více těchto snímků i s původními funkčními menu? Zkoušel jsem v Neru6 ,ale vše se spojí v jeden celek bez funkčnosti jednotlivých menu.Jaký je vhodný program pro tyto účely?jsem laik tak prosím polopaticky. Díky :-) :-)[/quote]