Tazatel: Deathwing
Znění dotazu: Zdravím. Mám problém se sdílením souborů z PC do TV přes domácí wifi síť. Máme dvě Smart TV Samsung. Zkoušel jsem aplikaci od Samsungu Smart View. TV připojena na wifi síť, PC taky. V aplikaci stisknu "Connect to TV", ale stále dokola mi to píše "No TV found". Nefunguje ani na jednu TV. Wifi router TP-LINK model TL-VR740N, nic kromě názvu sítě a hesla jsem na něm nenastavoval. Vyzkoušel jsem i spojení telefon-TV, ale přes wifi nefunguje (vyzkoušeny dva telefony, Xiaomi a Huawei). Jediné, co jsem byl schopen zprovoznit, bylo spojení telefon-TV přes "Direct Wifi" pomocí Smart View. Zkoušel jsem i Serviio, ale také nic (možná ho neumím správně nastavit). Prosím vás, máte někdo stejný router jako já a funguje vám spojení přes něj mezi PC a TV?
Technika, které se dotaz týká: Smart TV Samsung UE48JU6072
Smart TV Samsung UE48J6272
Znění dotazu: Zdravím. Mám problém se sdílením souborů z PC do TV přes domácí wifi síť. Máme dvě Smart TV Samsung. Zkoušel jsem aplikaci od Samsungu Smart View. TV připojena na wifi síť, PC taky. V aplikaci stisknu "Connect to TV", ale stále dokola mi to píše "No TV found". Nefunguje ani na jednu TV. Wifi router TP-LINK model TL-VR740N, nic kromě názvu sítě a hesla jsem na něm nenastavoval. Vyzkoušel jsem i spojení telefon-TV, ale přes wifi nefunguje (vyzkoušeny dva telefony, Xiaomi a Huawei). Jediné, co jsem byl schopen zprovoznit, bylo spojení telefon-TV přes "Direct Wifi" pomocí Smart View. Zkoušel jsem i Serviio, ale také nic (možná ho neumím správně nastavit). Prosím vás, máte někdo stejný router jako já a funguje vám spojení přes něj mezi PC a TV?
Technika, které se dotaz týká: Smart TV Samsung UE48JU6072
Smart TV Samsung UE48J6272
Vykasli sa na Samsung riesenia, skus naozaj uz spominane Serviio, funguje zarucene na uvedenych TV.
Nastavenie nieje nic zlozite, neriesis nic s telefonom, vid navod:
Nastavenie nieje nic zlozite, neriesis nic s telefonom, vid navod:
Díky za návod. Serviio je nastavené stejně, ale na TV ho furt nevidím. Jak v Serviio poznám, že jsem připojený k TV?
Zbadas zariadenie v status zalozke a nastavis mu korektne typ / znacku.
Otazka mala zniet opacne. Ako na TV zbadas, ze ti serviio korektne bezi?
Ked stlacis INPUT tlacitko na DO, mal by sa zobrazit medzi ostatnymi vstupmi. Samozrejme TV aj PC musi byt v rovnakej LAN, optimalne pripojene kablom. Ak sa to nepodari, skus docasne deaktivovat firewall/antivir, ci ti to nahodou neblokuje.
Otazka mala zniet opacne. Ako na TV zbadas, ze ti serviio korektne bezi?
Ked stlacis INPUT tlacitko na DO, mal by sa zobrazit medzi ostatnymi vstupmi. Samozrejme TV aj PC musi byt v rovnakej LAN, optimalne pripojene kablom. Ak sa to nepodari, skus docasne deaktivovat firewall/antivir, ci ti to nahodou neblokuje.
Na záložce status bylo jedno "unrecognized device", no podle IP adresy to byl pouze telefon od manželky, TV tam nebyla ani jedna... Tak jsem Serviio odinstaloval, pak nainstaloval znovu, nasdílel soubor. Problém je v tom, že v záložce Status není teď už žádné detekované zařízení, tudíž nemám co nastavit. Vyzkoušeno i s vyplým firewallem. Bohužel antivir (ESET) jsem vypnout nemohl, je to pracovní NTB a chce to po mně heslo. No zkusím to vymámit z ajťáka...ale myslím, že když to vidělo telefon a TV ne, pak to asi antivir neblokuje, ne?
A tím tlačítkem INPUT na DO myslíš SOURCE? Protože INPUT tam fakt nemám...ani na jednom DO.
A ještě jeden poznatek: když v Serviio na záložce "Vzdálené" zmáčknu "Zkontrolovat konektivitu", tak mi to napíše "Přístup z internetu není funkční". Není možné, že by bylo něco blbě v nastavení routeru? V něm jsem ale nastavoval jen jméno sítě a heslo, vše ostatní je default...
A tím tlačítkem INPUT na DO myslíš SOURCE? Protože INPUT tam fakt nemám...ani na jednom DO.
A ještě jeden poznatek: když v Serviio na záložce "Vzdálené" zmáčknu "Zkontrolovat konektivitu", tak mi to napíše "Přístup z internetu není funkční". Není možné, že by bylo něco blbě v nastavení routeru? V něm jsem ale nastavoval jen jméno sítě a heslo, vše ostatní je default...
[QUOTE=Deathwing01;525772]myslíš SOURCE?[/QUOTE]
Ano, myslel som SOURCE.
[QUOTE=Deathwing01;525772] to byl pouze telefon od manželky[/QUOTE]
Ak mas v rodine nejaky smartfon, nainstaluj tam nejaky DLNA/UPnP klient (napriklad BubbleUPnP; MediaHouse UPnP (android); cokolvek, su ich desiatky....), mal by si serviio zbadat, taktiez v statuse serviia by si mal vidiet IP adresu telefonu.
Ak ti prehravanie bude fungovat z telefonu/tabletu, server korektne bezi a funguje, problem bude niekde v konektivite TV.
Nasledne over, ci vidis TV v sieti (ping na IP adresu TV), ak nevies IP adresu, checkni to cez admin rozhranie routra. Na nieco urcite prides.
Ano, myslel som SOURCE.
[QUOTE=Deathwing01;525772] to byl pouze telefon od manželky[/QUOTE]
Ak mas v rodine nejaky smartfon, nainstaluj tam nejaky DLNA/UPnP klient (napriklad BubbleUPnP; MediaHouse UPnP (android); cokolvek, su ich desiatky....), mal by si serviio zbadat, taktiez v statuse serviia by si mal vidiet IP adresu telefonu.
Ak ti prehravanie bude fungovat z telefonu/tabletu, server korektne bezi a funguje, problem bude niekde v konektivite TV.
Nasledne over, ci vidis TV v sieti (ping na IP adresu TV), ak nevies IP adresu, checkni to cez admin rozhranie routra. Na nieco urcite prides.
Antivir/firewall může blokovat DLNA porty. Serviio používá porty TCP 8895 a UDP 1900.
Nepíšeš jakou verzi Win máš, ale zkus případně zapnout DLNA v přehrávači médií, v knihovně médií ve Win.
Zapnutím by měl udělat výjimky ve firewallu, odkud ESET toto umí převzít.
Wifi Direct ti funguje, ale ten neběží přes router. Píšeš, že na internet se nedostaneš z PC, ale dostaneš se na internet z TV?
Nepíšeš jakou verzi Win máš, ale zkus případně zapnout DLNA v přehrávači médií, v knihovně médií ve Win.
Zapnutím by měl udělat výjimky ve firewallu, odkud ESET toto umí převzít.
Wifi Direct ti funguje, ale ten neběží přes router. Píšeš, že na internet se nedostaneš z PC, ale dostaneš se na internet z TV?
Zdravím. Díky za rady. Nicméně jsem tam, kde jsem byl, pouze jsem zase o něco chytřejší :-)
vivid.sk: vyzkoušel jsem MediaHouse UPnP na mém smartphonu a Serviio nevidím. Pro jistotu jsem zkusil i ping na TV a pakety se vrátily, takže TV v síti vidím.
RoPo: Direct Wifi - je mi jasné, že to jde mimo router, jen jsem chtěl vyzkoušet, jestli funguje alespoň to. Z TV i z NTB se na internet dostanu, normálně funguje. Na NTB je Win 7 Enterprise, 32bit.
"Nepíšeš jakou verzi Win máš, ale zkus případně zapnout DLNA v přehrávači médií, v knihovně médií ve Win. Zapnutím by měl udělat výjimky ve firewallu, odkud ESET toto umí převzít." No tady si nejsem jistý, jestli se mi to podařilo. V knihovně médií se mi v nabídce "Datový proud" podařilo nastavit, aby byla zafajfkovaná možnost "Automaticky povolit zařízením přehrávat má média..." Když jsem šel do "Zapnout vysílání médií datovými proudy" tak mi to píše, že to není zapnuto a po kliknutí na "Zapnout vysílání datového proudu médií" se nestane nic...
A ještě jedna věc, nevím, jestli je to v tomto případě důležité. NTB je nastaven tak, že je členem domény. Neměl bych to přenastavit na domácí skupinu nebo tak něco?
vivid.sk: vyzkoušel jsem MediaHouse UPnP na mém smartphonu a Serviio nevidím. Pro jistotu jsem zkusil i ping na TV a pakety se vrátily, takže TV v síti vidím.
RoPo: Direct Wifi - je mi jasné, že to jde mimo router, jen jsem chtěl vyzkoušet, jestli funguje alespoň to. Z TV i z NTB se na internet dostanu, normálně funguje. Na NTB je Win 7 Enterprise, 32bit.
"Nepíšeš jakou verzi Win máš, ale zkus případně zapnout DLNA v přehrávači médií, v knihovně médií ve Win. Zapnutím by měl udělat výjimky ve firewallu, odkud ESET toto umí převzít." No tady si nejsem jistý, jestli se mi to podařilo. V knihovně médií se mi v nabídce "Datový proud" podařilo nastavit, aby byla zafajfkovaná možnost "Automaticky povolit zařízením přehrávat má média..." Když jsem šel do "Zapnout vysílání médií datovými proudy" tak mi to píše, že to není zapnuto a po kliknutí na "Zapnout vysílání datového proudu médií" se nestane nic...
A ještě jedna věc, nevím, jestli je to v tomto případě důležité. NTB je nastaven tak, že je členem domény. Neměl bych to přenastavit na domácí skupinu nebo tak něco?
Omlouvám se za odklon od tématu, ale určitě se u firemního stroje chceš pouštět do tohodle rozvrtávání systému? Já být v IT té firmy, tak bych takové uživatele zabíjel.
Normálně bych to samozřejmě nedělal, ale tohle je trochu jiná situace. Je to firemní HP, ale už staršího data (z hlediska trvanlivosti notebooků starý šrot) a už ho používám pouze doma, pracovně už je odepsaný. Nicméně nastavení v něm zůstalo.
Tak v tom případě bych naopak doporučil čistou instalaci, pokud to je jen trochu možné - pravděpodobně si tím ušetříš kupu trápení.
Tak to už je ale krajní řešení, stejně tak se mi nedaří ze dvou smartphonů spojit s TV přes wifi. Reinstalací systému bych tedy asi ničeho nedosáhl, radši vyzkouším dostupná řešení, než se hned vrhat na takovou cestu :-)
Skontroluj nastavenia routra, ci tam nemas zaskrknute nieco ako "AP Isolation" (tyka sa len wifi pripojeni, ak pripojis TV aj notebook do LAN kablom, nema toto nastavenia na ne vplyv).
Pripadne skus odfajcit ten NOD, nemal by byt problem ho odstranit cez safe rezim aj bez znalosti hesla (zablokovat start NODu v servisoch), pripadne si tam nahod cistu instalaciu Windows, (ak tam mas nejake pravidla, aplikovane firemnou domenou, budeme sa trapit zbytocne, cisty windows mas nainstalovany za chvilku, pripadne si ho nainstaluj na dalsiu particiu). Dalsia z rychlych moznosti je vytvorit si nove lokalne konto (mimo domeny) a skusit odtial.
Pripadne skus odfajcit ten NOD, nemal by byt problem ho odstranit cez safe rezim aj bez znalosti hesla (zablokovat start NODu v servisoch), pripadne si tam nahod cistu instalaciu Windows, (ak tam mas nejake pravidla, aplikovane firemnou domenou, budeme sa trapit zbytocne, cisty windows mas nainstalovany za chvilku, pripadne si ho nainstaluj na dalsiu particiu). Dalsia z rychlych moznosti je vytvorit si nove lokalne konto (mimo domeny) a skusit odtial.
Zdravím, tak jsem vyzkoušel notebook od souseda. Nepochodil jsem. V Serviio na záložce status vidím (někdy) pouze notebook (podle IP), na kterém Serviio běží, nechápu... V nastavení routeru jsem našel možnost "Enable AP isolation". Není zaškrtnutá a nechal jsem to tak, jak to bylo.
Každopádně blbě to nedělám, u ségry jsem to v pohodě rozchodil (má ale jiný router a LG TV). Takže to musí být routerem. A nebo jsou obě TV s vadou (to by ale byla blbá náhoda).
Když to shrnu, tak jsem tady vyzkoušel Serviio na třech různých noteboocích. Plus ještě na dvou telefonech s androidem aplikaci Samsung Smart View. Ani jednou to nefungovalo. Takže vyzkoušet jiný router?
Každopádně blbě to nedělám, u ségry jsem to v pohodě rozchodil (má ale jiný router a LG TV). Takže to musí být routerem. A nebo jsou obě TV s vadou (to by ale byla blbá náhoda).
Když to shrnu, tak jsem tady vyzkoušel Serviio na třech různých noteboocích. Plus ještě na dvou telefonech s androidem aplikaci Samsung Smart View. Ani jednou to nefungovalo. Takže vyzkoušet jiný router?
[QUOTE=Deathwing01;526237] A nebo jsou obě TV s vadou [/QUOTE]
TV su v tom nevinne. Ak nastartujes serviio, musis ho vidiet zo smartfonu cez akukolvek aplikaciu (napriklad). Ak to nevidis v smartfone, ani nemusis zapinat TV, tiez ho nenajde. Skus to u suseda v jeho sieti (tvoj notebook a tvoj smartfon), ak chces potvrdit, ze to bude v routri.
TV su v tom nevinne. Ak nastartujes serviio, musis ho vidiet zo smartfonu cez akukolvek aplikaciu (napriklad). Ak to nevidis v smartfone, ani nemusis zapinat TV, tiez ho nenajde. Skus to u suseda v jeho sieti (tvoj notebook a tvoj smartfon), ak chces potvrdit, ze to bude v routri.