Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Nefunkční Samsung Smart HUB

zmasabob (5)|27.12.2015 08:40
Prosím o radu, mám UE43J5672 a nemůžu se připojit na Samrt HUB. TV mi napíše, že je připojena k internetu ( kabelem i wifi ) a v kroku, kdy mám potvrdit smluvní podmínky a atd., tak začne něco stahovat a tam se to sekne. Nechal jsem to běžet asi 2hodiny a nic. Aktuální firmware mám. V nastavení routeru to nebude, protože xbox i notebook bez problému fungují. TV jsem zkoušel i u rodičů, kde jim jde Smart TV Panasonic a tam byl stejný problém, kousnutí.
Nevím jestli je to problém Samsung serveru nebo ji mám reklamovat???
Děkuji
RoPo (6061)|27.12.2015 11:40
Reklamace
KamilZ (10277)|27.12.2015 11:43
zmasabob: zkoušel jsi udělat reset TV?
zmasabob (5)|27.12.2015 12:19
Reset jsem nezkoušel, zkusím. Teď jsem se dovolal na info Samsungu a tam mi řekli, že o tom problému vědí,že nejsem sám a že se vyskytuje náhodně u různých modelů, prý to bude řešeno v novém firmwaru. Prý jde jen o ten krok potvrzení podmínek a pak už to funguje. Jejich rada: odpojit na pár minut ze sítě a zkoušet zkoušet zkoušet.... že se to chytne. A mám objednaný servis, prý to bude rychlejší než reklamace.
KamilZ (10277)|27.12.2015 13:30
Reklamace = servis, nebo ne :-) ?
zmasabob (5)|27.12.2015 14:27
[QUOTE=KamilZ;519199]Reklamace = servis, nebo ne :-) ?[/QUOTE]

jasně, ale bylo to myšleno tak, že přijede technik z autor.servisu a já nebudu muset tahat TV do Alzy.
RoPo (6061)|27.12.2015 15:04
To je to stejne. Je jedno jestli prijede technik k tobe nebo ty vezes TV kamkoliv. Vzdy je to v tomto pripade reklamace. Jak bude realne provedena oprava je uz jedno. Pohodlnejsi je vsak, kdyz technik prijede k TV, pokud se treba nemeni panel. To je na odvoz TV, ktery muze take probehnout tak, ze vyrobce dojedna dopravu a odveze si TV "sam". Stejne musi hradit dopravu do servisu.
zmasabob (5)|27.12.2015 15:30
Na jednu stranu jsem rád, že vím, v čem je problém a že se to řeší, na druhou stranu mě to štve. Ale než přijede servis, tak to budu zkoušet a zkoušet a......
zmasabob (5)|28.12.2015 09:12
[QUOTE=KamilZ;519194]zmasabob: zkoušel jsi udělat reset TV?[/QUOTE]

Tak jsem udělal reset TV a po spuštění vše OK, HUB běží jak má.
dík