Nefunkční Samsung Smart HUB
Prosím o radu, mám UE43J5672 a nemůžu se připojit na Samrt HUB. TV mi napíše, že je připojena k internetu ( kabelem i wifi ) a v kroku, kdy mám potvrdit smluvní podmínky a atd., tak začne něco stahovat a tam se to sekne. Nechal jsem to běžet asi 2hodiny a nic. Aktuální firmware mám. V nastavení routeru to nebude, protože xbox i notebook bez problému fungují. TV jsem zkoušel i u rodičů, kde jim jde Smart TV Panasonic a tam byl stejný problém, kousnutí.
Nevím jestli je to problém Samsung serveru nebo ji mám reklamovat???
Děkuji
Nevím jestli je to problém Samsung serveru nebo ji mám reklamovat???
Děkuji
Reset jsem nezkoušel, zkusím. Teď jsem se dovolal na info Samsungu a tam mi řekli, že o tom problému vědí,že nejsem sám a že se vyskytuje náhodně u různých modelů, prý to bude řešeno v novém firmwaru. Prý jde jen o ten krok potvrzení podmínek a pak už to funguje. Jejich rada: odpojit na pár minut ze sítě a zkoušet zkoušet zkoušet.... že se to chytne. A mám objednaný servis, prý to bude rychlejší než reklamace.
[QUOTE=KamilZ;519199]Reklamace = servis, nebo ne :-) ?[/QUOTE]
jasně, ale bylo to myšleno tak, že přijede technik z autor.servisu a já nebudu muset tahat TV do Alzy.
jasně, ale bylo to myšleno tak, že přijede technik z autor.servisu a já nebudu muset tahat TV do Alzy.
To je to stejne. Je jedno jestli prijede technik k tobe nebo ty vezes TV kamkoliv. Vzdy je to v tomto pripade reklamace. Jak bude realne provedena oprava je uz jedno. Pohodlnejsi je vsak, kdyz technik prijede k TV, pokud se treba nemeni panel. To je na odvoz TV, ktery muze take probehnout tak, ze vyrobce dojedna dopravu a odveze si TV "sam". Stejne musi hradit dopravu do servisu.