Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Televizory (CRT, LCD, PDP): Skylink problém

Neregistrovaný (0)|1.6.2015 13:52
Tazatel: Magda

Znění dotazu: Dobrý den, dneska sem se dívala na televizi možná to trvalo 20 minut a pak nabehla správa: Služba je nyní zašifrovaná což znamenalo že žádny program ted nefunguje. Netuším kde je problém, skoušela sem zapnout/vypnout televizi i všechno a samozrejme nic nepomáha
KamilZ (10277)|1.6.2015 13:56
Magda (1)|1.6.2015 14:24
[QUOTE=KamilZ;513414]Postupuj podle tohoto: http://www.skylink.cz/prakticke-informace-a-kontakty/rychla-pomoc-jak-na-to#Pro%C4%8D+mi+nehraj%C3%AD+programy%3F (PROČ MI NEHRAJÍ PROGRAMY?)[/QUOTE]

Tak dekuji ale to moc nepomohlo, kontaktovat nejakeho technika dokažu i sama, chtela jsem to napravit aktualne a ne čekat na techniky.
KamilZ (10277)|1.6.2015 14:33
Však si sama proveď reautorizaci karty přes web Skylinku nebo SMS, más to tam psané: http://www.skylink.cz/web/structure/20.html?do%5BloadData%5D=1&itemKey=cz_39
[QUOTE]Pokud zápisy nedorazí, [hl]je možno zkusit reautorizační zápis karty přes Zákaznickou zónu[/hl]. Reautorizaci dekódovací karty můžete ?[hl]provést také pomocí odeslání SMS[/hl]ve tvaru SKYLINK INFO celéčíslodekódovacíkarty na tel. číslo 9035507. Cena SMS je 7 Kč. Pokud reautorizační zápis nepomůže, je nutno kontaktovat Skylink. Obecně lze říci, že reautorizační zápis karty problém přijímací strany (špatný průchod instrukcí přijímačem/CAM) neřeší, jen ho odkládá.[/QUOTE]
Pokud to nepomůže tak si zřejmě sama stejně neporadíš.
RoPo (6061)|1.6.2015 22:57
Na jaky program jsi se divala a jak dlouho mas kartu? Neskoncil ti nejaky premiovy balicek ci balicek v ramci nejake odmeny?