Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

SAMSUNG UE46F6400AKXXH problem a aplikaciou YouTube

majitom (4)|18.2.2015 21:25
Dobry den,
problem spociva v tom ze ked mam televizor pripojeny cez WiFi (domaca siet, router dlink)v smarthube nejde youtube. Napise "kanal sa nepodarilo zobrazit". Ked televizor pripojim cez mobil (mobilne data), cize cez simku operatora youtube mi spusti. Vsetky ostatne aplikacie v smarthube funguju. Neviete v com moze byt problem? za odpovede dakujem.
KamilZ (10277)|18.2.2015 21:29
Zkus TV připojit do routeru kabelem. Zkontroluj, jestli nemáš v routeru zákaz uPnP nebo blokované nějako porty. Zkontroluj v routery logy firewallu a také jestli nemáš nějaké nastavení omezení na URL.

Jakým způsobem TV připojuješ přes mobil?
majitom (4)|18.2.2015 21:32
kabel nechcem davat... Cez mobil klasicky zdielany pristupovy bod, aktivny bod wifi... ono to pred tym fungovalo s routerom nikdo nic nerobil a zrazu to prestalo...
KamilZ (10277)|18.2.2015 21:35
[QUOTE=majitom;508526]kabel nechcem davat...[/QUOTE]Však neříkám na trvalo, jen na ověření, jestli není nějaký konfigurační problém části WiFi v routeru. Jakého máš providera? Z PC Ti Youtube jede?
majitom (4)|18.2.2015 21:37
takeho lokalneho, ziadna velka firma. nemyslim si ze by tam mal byt problem ked to fungovalo v pohode a zrazu nic. myslis ze by to poskytovatel netu mohol nejako bloknut??? youtube mi ale ide na vsetkom ostatnom pc, tablet, mobil len na tv nie
ai (2993)|18.2.2015 22:39
Youtube ted vse nejak meni na Html5 defaultne atd., jestli to neni nejaky dusledek toho procesu tech zmen ...
KamilZ (10277)|19.2.2015 00:17
ai: kdyby to bylo ţím (nikoli HTML 5, ale změna verze API), tak to nepojede ani přes připojení mobilem.
bastlir (3245)|19.2.2015 01:11
To majitom:
1. asi na 30s odpoj modem/router od el. sitě
2. pokud to nepomůže, umožňuje-li to menu modemu/routeru, ulož si jeho současné nastavení a zadej reset nastavení do Továrního nastavení a znovu vyzkoušej TV.
majitom (4)|20.2.2015 13:18
problem bol u poskytovatela.... nieco robili zo serverom a odpalili to...