Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Častá aktualizace služby SmartHub

slatored (292)|28.11.2014 11:19
Dobrý den evrybády,
potřeboval bych pls poradit: Mám TV UE40ES6100 a v průměru každé 2 dny (někdy i 2x denně) se mi přes obraz spustí hlášení:" Aktualizace služby SmartHub..." a jestli ji mám spustit. Když ji spustím, tak většinou pak nikde žádnou změnu nevidím. Dost to otravuje při sledování filmů a pod. a tak se ptám:
Je taková častá aktualizace normální, je vůbec potřeba a jde ji případně zakázat?
Děkuji předem za případnou odpověď. Slatored
RoPo (6061)|28.11.2014 11:47
Samsung na konci roku ukončí některé svoje služby pro TV, tablety a telefony. Jednou z nich je jejich samsung video hub. Je možné, že toto s tím souvisí. Zatím to ignoruj a uvidíš co se bude dít po novém roce.
slatored (292)|2.12.2014 10:20
RoPo díky za odpo... jj
m.lane (3)|24.2.2015 21:49
Mám ten samej problém, to že hbogo musím ob den připojovat bych ještě rozdejchal, ale dnes to nasadilo všemu korunu po další aktualizaci smart h. mi to napsalo že tv nemá přístup na internet ale jen do do vnitřní sítě. Nepomůže ani ruční nastavení sítě.
Nemáte někdo nápad co s tím ?
slatored (292)|25.2.2015 09:03
To RoPo: Tak na mém Samsungu tedy Smart Hub (nevím, co je VideoHub) nejen v novém roce neskončil, ale ještě přidal počet aktualizací.
Už si ale začínám pomalu zvykat, že to tak zůstane....
jj
slay (161)|25.2.2015 15:04
m.lane. mám ten samy problém. Zkoušel jsem všechno mozny. Zkusil jsem i primo pripojit tv k siti. (bez routeru). Nepomohlo. Zavolal jsem do servisu a technik mi rika: soudruzi ze Samsungu nekde udelali chybu. Pry nejdou jejich servery. Jim to napsali. Aby Samsung napsal neco na web to je asi ani nenapadlo.
Edit: dcerce v Praglu bezi v pohode. Tak nevym, jestli jede na jinemssrveru, nebo to bude zapricineno aktualizaci smarthubu.
Retiree (659)|25.2.2015 16:23
I na UPC Zone se řeší (teda řeší, spíše, ehm,....)
m.lane (3)|25.2.2015 16:52
Tak jsem oba dotazy poslal na Samsung :)

Daniel Mizenko :
Dobrý deň, vitajte v našej službe Samsung live chat
Daniel Mizenko :
ako Vám môžem pomôcť?
Martin . :
Dobrý den,potřeboval bych poradit: Mám TV UE40ES6100 a v průměru každé 2 dny (někdy i 2x denně) se mi přes obraz spustí hlášení:" Aktualizace služby SmartHub...". Když ji spustím, tak většinou pak nikde žádnou změnu nevidím. Docela to obtěžuje, nemluvě o tom že to každou chvilku vymaže nastaveni HBOgo, ale teď to dalo všemu korunu když se tv přihlásí na domácí síť ale nedostane se do internetu. Nepomáhá pevná ip ani auto o wifi nemluvě. Dík
Daniel Mizenko :
Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujem, evidujeme ju. Naše IT oddelenie usilovne pracuje na vyriešení situácie.
Daniel Mizenko :
V priebehu dneška, zajtrajška by mala byť situácia vyriešená. Ešte raz sa Vám ospravedlňujem za vzniknutú situáciu a týmto Vás poprosím o trpezlivosť.
Daniel Mizenko :
môžem Vám ešte s niečim pomôcť?
Martin . :
ok diky
slay (161)|26.2.2015 07:57
Podle tohoto mi funguje metoda 1.
m.lane (3)|26.2.2015 20:15
Halelujá už to funguje standartně :)