Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

K24.cz

Amue (12)|9.8.2014 13:05
Zdravim,
ma někdo zkušenosti s obchodem k24.cz .. Ma všechny TV podstatně levnější takže pravděpodobně nebudou z CZ distribuce ... Může to mít vliv na kvalitu? Má z tohoto obchodu někdo TV?
geronimoh (2327)|9.8.2014 14:16
Před 3 lety jsem u nich koupil navigaci, bez problémů. Letos externí HDD, měli ho o dost levnější, než konkurence. Jsou to asi napůl Poláci, proto ty nižší ceny.
Amue (12)|9.8.2014 15:18
Ceny mají super 13000 místo 16 u konkurence akorát nevim jestli bude mít vliv na kvalitu že je TV vyrobena pro Polsko. A jsou to poláci jen zaměstnance by měli mít české. Snad a nima nebudou problémy tak 30% recenzi maj negativních.
RoPo (6061)|9.8.2014 15:21
Max.muzes mit problem s pripadnou reklamaci i kdyz zakon na toto mysli stejne pro vsechny cleny EU.
Amue (12)|9.8.2014 15:28
Někdo tam psal že mu přišlo zboží rozbité a oni nezvládli telefony nic ... A ostatní zase s reklamaci nad míru spokojeni .. To si člověk nevybere.
KamilZ (10277)|9.8.2014 16:26
Já jsem od nich kupoval AVR. Cena dobrá a přišel rychle. Ale neměl záručák a český návod, tak jsem tušil, odkud vítr fouká. Na požadavek dle zákona, aby zaslali návod v češtině se první trochu cukali, ale nakonec to vyřešili tak, že mi dali ještě další slevu, což jsem akceptoval.

Jenže AVR se mi pokazil. Když jsem psal, co s tím, tak jsem jim ho musel poslat zpět (šedivka, standardní servis by ho nevzal). Reklamaci přijali a za 2 týdny se ozvalo jejich reklamační odděleni, že je servis vyfuckoval s tím, že po nich chce záručák, abych jim ho poslal. Tak jsem jim poslal předešlou e-mail korespondenci s obchodníky, kde jsem ten záručák po nich chtěl. Omluvili se a zase se nic nedělo, tak jsem se po 30ti dnech připomněl, že uplynula zákonná lhůta pro reklamaci. Prakticky bez jakýkoli vytáček a komplikací mi dobropisovali peníze za AVR, celou částku, přestože jsem jim ho do servisu poslal v jiné krabici a vyhodil jsem i FM anténu, kterou nemám k ničemu. Chtěl jsem, ať mi pošlou jiné AVR (stejný model, za ty peníze to fakt byl super kauf), ale už ho neměli. Jestli jsem je správně pochopil (a nekecali), tak to AVR museli nechat opravit za vlastní $$ a pak prodat se slevou, protože neměli orig. krabici a anténu. Nicméně já jsem neprodělal ani korunu, budiž jim to ke cti, pouze jsem byl měsíc bez AVR.

Takže závěr za mě: levné ceny, dalo se s nimi domluvit, slušné jednání. Ale jako výrazné mínus a nefér jednání považuji to, že neupozorňují na to, že kupované zboží je šedivka. Není to nic proti zákonu, pokud prodejce zajistí servis, což oni udělali, resp. korektně vyřešili situaci k mé spokojenosti.

Kupoval bych u nich klidně znovu. Ale chtěl bych předem potvrzení, jestli je to šedivka nebo ne. V případě šedivky bych se nebál menších věcí (55" TV bych jim na reklamaci balit a posílat nechtěl, když mám oficiální servis v dojezdové vzdálenosti autem), nebo věci, u kterých výrobce, resp. jeho servis, bez problémů uznává šedivky.
geronimoh (2327)|9.8.2014 18:44
Když jsem od nich koupil před 3 lety navigaci Tom Tom, tak se mi nerozjela, nějaký softwarový problém, kontaktoval jsem je, poslal jim ji zpátky a do týdne měl od nich novou, už funkční a funguje dodnes.
RoPo (6061)|10.8.2014 00:15
Potvrzeni "o sedivce" podle me je nesmysl, protoze zakon ani pravni hantyrka "sedivku" nezna. Je to blaznive toto "potvrzeni" pozadovat.

Pokud penze vrati, dodaji novy kus nebo vyresi servis na svoje naklady vse dle zakona, tak je nakup bez problemu. Podle uvedene zkusenosti bych se vsak nakupu vyhnul.
KamilZ (10277)|10.8.2014 07:07
Bláznivé je u takového obchodu (u kterého se to teď už ví) nakupovat něco, o čem dopředu nevíš, jestli Tě s tím servis vyfuckuje nebo ne, jestli k tomu dostaneš český návod apod. Stačí email předem a hned ví, na čem u konkrétního zboží je. Myslím, že ostatním nedělalo problém pochopit, co jsem tím chtěl říct. Doufal jsem, že jsem to napsal tak, aby to bylo snadno pochopitelné, ale zřejmě jsem to měl pro některé podrobně rozepsat.
Davalda (14)|10.8.2014 11:09
Já jsem s nimi komunikoval ohledně koupě TV a potvrdili mi na rovinu , že se nejedná o ČR distribuci a pokud budu mít reklamaci, je třeba to odvézt k nim a oni to dají do servisu v Polsku. U TV 55´,a mé dojezdové vzdálenosti k nim,jsem toto absolvovat nechtěl.
geronimoh (2327)|10.8.2014 11:33
[QUOTE=Davalda;494197]Já jsem s nimi komunikoval ohledně koupě TV a potvrdili mi na rovinu , že se nejedná o ČR distribuci a pokud budu mít reklamaci, je třeba to odvézt k nim a oni to dají do servisu v Polsku. U TV 55´,a mé dojezdové vzdálenosti k nim,jsem toto absolvovat nechtěl.[/QUOTE]

To máš asi velké auto, že ti do něj vleze 55" TV. Já bych tak velký Tv musel poslat přepravní službou (rovnou z domu). Nevýhoda je to, že je potřeba uskladnit doma tu velkou krabici od TV.
axicom (626)|10.8.2014 19:07
Nepripada mi to extra levne, jsou na netu i levnejsi prodejci.
Davalda (14)|10.8.2014 19:35
[QUOTE=geronimoh;494200]To máš asi velké auto, že ti do něj vleze 55" TV. Já bych tak velký Tv musel poslat přepravní službou (rovnou z domu). Nevýhoda je to, že je potřeba uskladnit doma tu velkou krabici od TV.[/QUOTE]

No já nevím, ale vezl jsem ji v Octavii kombi. Koupil jsem ji nakonec jinde.
geronimoh (2327)|10.8.2014 21:24
[QUOTE=Davalda;494227]No já nevím, ale vezl jsem ji v Octavii kombi. Koupil jsem ji nakonec jinde.[/QUOTE]

Asi naležato, co ? Já mám plazmu a tu jsem do servisu musel vézt nastojato a větší už by mi do auta nevlezla ....
pote (1)|4.3.2018 20:24
Mám velmi nepříjemnou zkušenost s reklamací. Záměrně poškodili mé zboží a svádějí to na mě a vyhýbají se tak reklamaci. V emailové komunikaci lžou, mlží nebo vůbec neodpovídají na mé dotazy. Již jsem podal stížnost u ČOI.