Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Projektor na filmy kolem 20 tis.

hexxisek (74)|2.5.2014 18:05
Ahoj, plánuji do bytu pořídit projektor, jelikož si myslím, že tam je za určitý peníze více muziky jak u tv. Projektor by měl funkci přehrávání BR filmů z pc/ps3. Ode zdi ke zdi je to přesně 3,4m. Asi by se hodilo říct, že co se projektorů týče, jsem naprostý amatér. Především co se týče nějakého umístění, nastavení. Představa je pouze taková, že by bylo fajn mít projektor nad hlavou na nějaké polici. Vůbec nemám tušení, jak se počítaj ty různé vzdálenosti, podle které se pak odhadne ideální uhlopříčka, na jejiž základě bych asi i vybral plátno. Na projektor bych viděl ideální rozpočet 20 000 a k tomu nějaké roletové plátno do 5000...myslím že by to mohla být rozumná představa, ale klidně mě vyvědtě z omylu :) rozpočet mám už ale takhle vyhraněnej a nerad bych to nějak zvedal - dík za pochopení :) Co jsem to tu předběžně projížděl, tak tu hodně padali projektory Benq W1070 a Optoma HD25. Plátno asi někde něco obyč...představa je něco takového [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] pokud teda uhlopříčka a parametry jsou v pořádku, opět nechám si poradit. V neposlední řadě bych si asi nechal i poradit co s výmalbou, neměl bych asi problem na zed kde bude plátno prsknout nějakou šedou, ale celej pokoj do černa bych si asi nenechal především kvůli tomu, že místnost slouží jako "obývací", není to čistě promítací pokoj. Předem dík všem za ochotu poradit.
kadell (212)|3.5.2014 08:30
mrkni tady http://www.projectorcentral.com kazdej projektor udela z urcite vzdalenosti jinou uhlopricku, s Optomou budes mit 100" na 3,4, jen tak tak a kdyz si vezmes, ze optiku nemas na zdi, tak mozna ani tech 100" neudelas. Ja mam podobny model na 3,5m a uhlopricka 92".
hexxisek (74)|3.5.2014 09:47