Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

LED TV do 10 000 kč která přehraje MKV,AVI,MP4 atd. plus externí titulky

Nicolas81 (9)|29.1.2014 17:54
Ahojte,

chci koupit novou tv max. do 10 000 kč,kde prioritou pro mě je,aby TV z USB uměla přehrát různé video soubory (hlavně AVI,MKV) i s externíma titulkama (čili že NEJSOU vložené přímo ve filmu,ale samostatně).
Studuju,hledám,pátrám,ale nic jsem nenašel.

Víte někdo o nějakém modelu,který by tohle uměl?Uhlopříčka stačí 80 cm a více.

Díky za případné odpovědi.
vivid.sk (11472)|29.1.2014 18:26
To je fakt naozaj dolezity parameter. Uvedom si, ze podpora nebude idealna a skor ci neskor narazis na problem.
Ale ak si nedas povedat, staci si vybrat ktorykolvek "F" Samsung.
interfernet422 (1575)|29.1.2014 19:00
Jo a za měsíc od koupení tu budeš psát - proč mi to nepřehraje ten či ten mkv...
Něco tyhle TV zvládnou, na některých souborech si vylámou zuby i různá MMC. Přesto je mmc jistota přehrání 99% videí.
Nicolas81 (9)|29.1.2014 21:20
Já si nechám rád poradit,netřeba mít hned jízlivé poznámky:o.

Když řeknete,že je jedno jakou tv,že je lepší nějaký přístroj k tomu,tak to rád vyslechnu a přijmu.

Mimochodem,co je MMC?

Mě napadlo neřešit TV,ale koupit set top box,co umí titulky a všechno přehrát,ten už mám i vytipovaný.jen jsem si říkal,že by bylo pohodlnější mít vše v jednom,ale pokud s tím TV mají problém,i když lecos přehrají,rád k tv něco přikoupím,co bude jistějšího.
kinikini (7)|29.1.2014 21:50