Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Problém s mechanikami DVD, IDE řadičem??

salat (19)|17.5.2005 14:38
Koupil jsem si u Vás Mechaniku Toshyba 1912 a po přidání do systému nastaly problémi se kterými si nevím rady. Popíšu celý problém co nejpodrobnéji aby bylo jasné, co vše už jsem vyzkoušel a jaké výsledky to mélo

konfigurace:

Atlon XP 2600+
Deska Nforce 2 (Soltek)
grafika Gforce 6800 (Gigabite)
ram 1GB 333 značková 2x 512mb (kingstom,Ocz)
zvuk hercules Digifire 7.1
HDD 120GB IBM primary master
80GB IBM primary slave
Mechaniky DVD-RW LG GSA 4120B secondary master
DVD-ROM Toshyba 1612 (vyměněno za Toshyba 1912) secondary slave

Popis závady:

Asi před měsícem mi najednou naběhl počítač bez DVD mechaniky toshyba 1612...
po restartu opět nenaběhla, zkusil jsem vyměnit kabel atp...pořád nic potom když už jsem to vzdal že je prostě mrtvá (ani nesvítila při bootu) a zapojil jsem všechno tak jak to bylo na začátku najednou v pohodě fungovala. Mehcaniku 1612 jsem prodal s tim že si koupím novou (1912)

V době kdy jsme čekal na novou mechaniku a měl jen LG 4120 se mi jednou stalo že jsem vložil (zapsané) DVD-RAM medium a systém ho v mechanice nenašel. Asi po čtvrtém vložení šlo najednou číst médium v pořádku.

V pátek mi od příšla Toshyba 1912 (má oficiální podporu čtení DVD-r/rw, DVD+r/rw, DVD-ram)...zapojil jsem ji k LG (LG master, 1912 slave) bios i system ji našel, ale po vložení vypáleného DVD-R hlásila "poškození povrchu disku, nelze číst" (lisované DVD četla v pořádku). Nenačetla ho při žádném zapojení ani master ani slave, vyzkoušel jsem i vyměnit kabel, nic nepomohlo. Zkusil jsem to DVD přečíst v LG a načetla ho,ale film který na něm byl četla s chybami (deformovaný obraz, kostičky, chybné barvy) Přenesl jsem obě své mechaniky ke kamarádovi a obě mechaniky četly to samé DVD bez chyb!!!!!!!!