Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Oprava ulomené antény u CD ořehrávače Philips AZ5130

MrPierc (131)|8.8.2013 15:17


Dobrý den,

můj táta přenášel toto "rádio" a při skládání antény ji ulomil. CD přehrávač na CD sice už moc dobře CD nepřehrává, ale používal jsem ho alespoň na pouštění radiových stanic při práci venku nebo večer u ohně.

Anténa je ulomená přesně v místě, kde se dá ohýbat do různých úhlů na bok. Nevím jak to opravit, ale párkrát jsem viděl ukrajince, jak si na obyčejný drát chytali rádio nebo pokličkou televizi. Když na utžrnou anténu šáhnu, tak hudbu slyším (asi jí nějak uzemním nebo zesílím, nevím).

Jsem technický amatér, takže bych vás všechny poprosil, co s tím mají zkušenosti, o radu.

Děkuji za přínosné rady
Ivo Mašek (10205)|8.8.2013 16:07
[QUOTE]Když na utžrnou anténu šáhnu, tak hudbu slyším[/QUOTE]
Protože funguješ jako anténa
[QUOTE]jak si na obyčejný drát chytali rádio[/QUOTE]
Udělej to samé. Kus delšího drátu napoj na ten zbytek anteny na rádiu a bude to fungovat
MrPierc (131)|8.8.2013 17:46
[QUOTE=Ivo Mašek;463967]Protože funguješ jako anténa

Udělej to samé. Kus delšího drátu napoj na ten zbytek anteny na rádiu a bude to fungovat[/QUOTE]

Děkuji za reakci.
Bude stačit obvázat jakýmkoliv drátem? Stačí obvázat nebo přiletovat?
Ivo Mašek (10205)|8.8.2013 18:17
Lepší bude, když to přiletuješ (ono to bude blbě - kalafuna a před tím očištění asi nutné). Ale pevné omotání také nebude vadit. Prostě jde spíše o to, aby ti nepadalo a tys to nemusel pořád opravovat
MrPierc (131)|8.8.2013 19:32
[QUOTE=Ivo Mašek;463977]Lepší bude, když to přiletuješ (ono to bude blbě - kalafuna a před tím očištění asi nutné). Ale pevné omotání také nebude vadit. Prostě jde spíše o to, aby ti nepadalo a tys to nemusel pořád opravovat[/QUOTE]