Tazatel: OnlySoft
Znění dotazu: Dobrý den, potřeboval bych nějakou radu. Mám problém při přehrávání delších videí jak v browseru TV, tak i v samostatném prohlížeči Youtube v My Apps. Pokud přehrávám krátká videa, tak bez problému. Pokud si zvolím přehrání videa například DJ Tiesto setu, který má 37min, či jiných například "Roger Waters The Wall Live 02 Arena London 5 17 2011", který je cca 2hodiny. Tak po třech až pěti minutách mi TV nahlásí chybové hlášení "Nedostatek volné paměti. Webový prohlížeč byl ukončen. Chcete jej restartovat? Ano/Ne. Tato chyba se opakuje stále dokola. Pokud zvolím pouze přehrávač Youtube, který je implementován do MY APPS, tak to dělá to samé s tím, že hláška je "Váš požadavek nemohl být zpracován" a vrátí se do výchozí nabídky, opět 3-5min. Vypnul jsem ukládání historie, vyprázdnil cookies apod. Vše co by "žralo" paměť. Software aktualizuji pravidelně, poslední verze je 04.01.36 z minulého týdne. Kontaktoval jsem podporu LG a ti mi napsali, že mám TV resetovat a že to může být způsobeno serverem Youtube, pokud to nepomůže, tedy chybou na jejich serveru. Ovšem na počítačích to funguje OK. TV mám připojenou LAN kabelem, takže žádnou nespolehlivou ztrátovou Wi-finou. Datový tok je super i na HD videa. Nemám problém. Linka Do8192/Up512. Co by mohlo být příčinou?, interní paměť? Příliš malá na dočasné soubory?. V dnešní době? )..... Děkuji pěkně za odpovědi a váš čas.
Technika, které se dotaz týká: LCD TV LG 55LM670S
Znění dotazu: Dobrý den, potřeboval bych nějakou radu. Mám problém při přehrávání delších videí jak v browseru TV, tak i v samostatném prohlížeči Youtube v My Apps. Pokud přehrávám krátká videa, tak bez problému. Pokud si zvolím přehrání videa například DJ Tiesto setu, který má 37min, či jiných například "Roger Waters The Wall Live 02 Arena London 5 17 2011", který je cca 2hodiny. Tak po třech až pěti minutách mi TV nahlásí chybové hlášení "Nedostatek volné paměti. Webový prohlížeč byl ukončen. Chcete jej restartovat? Ano/Ne. Tato chyba se opakuje stále dokola. Pokud zvolím pouze přehrávač Youtube, který je implementován do MY APPS, tak to dělá to samé s tím, že hláška je "Váš požadavek nemohl být zpracován" a vrátí se do výchozí nabídky, opět 3-5min. Vypnul jsem ukládání historie, vyprázdnil cookies apod. Vše co by "žralo" paměť. Software aktualizuji pravidelně, poslední verze je 04.01.36 z minulého týdne. Kontaktoval jsem podporu LG a ti mi napsali, že mám TV resetovat a že to může být způsobeno serverem Youtube, pokud to nepomůže, tedy chybou na jejich serveru. Ovšem na počítačích to funguje OK. TV mám připojenou LAN kabelem, takže žádnou nespolehlivou ztrátovou Wi-finou. Datový tok je super i na HD videa. Nemám problém. Linka Do8192/Up512. Co by mohlo být příčinou?, interní paměť? Příliš malá na dočasné soubory?. V dnešní době? )..... Děkuji pěkně za odpovědi a váš čas.
Technika, které se dotaz týká: LCD TV LG 55LM670S
[QUOTE=Neregistrovaný;418776]Tazatel: OnlySoft
Znění dotazu: Dobrý den, potřeboval bych nějakou radu. Mám problém při přehrávání delších videí jak v browseru TV, tak i v samostatném prohlížeči Youtube v My Apps. Pokud přehrávám krátká videa, tak bez problému. Pokud si zvolím přehrání videa například DJ Tiesto setu, který má 37min, či jiných například "Roger Waters The Wall Live 02 Arena London 5 17 2011", který je cca 2hodiny. Tak po třech až pěti minutách mi TV nahlásí chybové hlášení "Nedostatek volné paměti. Webový prohlížeč byl ukončen. Chcete jej restartovat? Ano/Ne. Tato chyba se opakuje stále dokola. Pokud zvolím pouze přehrávač Youtube, který je implementován do MY APPS, tak to dělá to samé s tím, že hláška je "Váš požadavek nemohl být zpracován" a vrátí se do výchozí nabídky, opět 3-5min. Vypnul jsem ukládání historie, vyprázdnil cookies apod. Vše co by "žralo" paměť. Software aktualizuji pravidelně, poslední verze je 04.01.36 z minulého týdne. Kontaktoval jsem podporu LG a ti mi napsali, že mám TV resetovat a že to může být způsobeno serverem Youtube, pokud to nepomůže, tedy chybou na jejich serveru. Ovšem na počítačích to funguje OK. TV mám připojenou LAN kabelem, takže žádnou nespolehlivou ztrátovou Wi-finou. Datový tok je super i na HD videa. Nemám problém. Linka Do8192/Up512. Co by mohlo být příčinou?, interní paměť? Příliš malá na dočasné soubory?. V dnešní době? )..... Děkuji pěkně za odpovědi a váš čas.
Technika, které se dotaz týká: LCD TV LG 55LM670S[/QUOTE]
Mam ten samy problem u 42 660s, zjistil jsem vcera. V
Znění dotazu: Dobrý den, potřeboval bych nějakou radu. Mám problém při přehrávání delších videí jak v browseru TV, tak i v samostatném prohlížeči Youtube v My Apps. Pokud přehrávám krátká videa, tak bez problému. Pokud si zvolím přehrání videa například DJ Tiesto setu, který má 37min, či jiných například "Roger Waters The Wall Live 02 Arena London 5 17 2011", který je cca 2hodiny. Tak po třech až pěti minutách mi TV nahlásí chybové hlášení "Nedostatek volné paměti. Webový prohlížeč byl ukončen. Chcete jej restartovat? Ano/Ne. Tato chyba se opakuje stále dokola. Pokud zvolím pouze přehrávač Youtube, který je implementován do MY APPS, tak to dělá to samé s tím, že hláška je "Váš požadavek nemohl být zpracován" a vrátí se do výchozí nabídky, opět 3-5min. Vypnul jsem ukládání historie, vyprázdnil cookies apod. Vše co by "žralo" paměť. Software aktualizuji pravidelně, poslední verze je 04.01.36 z minulého týdne. Kontaktoval jsem podporu LG a ti mi napsali, že mám TV resetovat a že to může být způsobeno serverem Youtube, pokud to nepomůže, tedy chybou na jejich serveru. Ovšem na počítačích to funguje OK. TV mám připojenou LAN kabelem, takže žádnou nespolehlivou ztrátovou Wi-finou. Datový tok je super i na HD videa. Nemám problém. Linka Do8192/Up512. Co by mohlo být příčinou?, interní paměť? Příliš malá na dočasné soubory?. V dnešní době? )..... Děkuji pěkně za odpovědi a váš čas.
Technika, které se dotaz týká: LCD TV LG 55LM670S[/QUOTE]
Mam ten samy problem u 42 660s, zjistil jsem vcera. V