DVB-S karta pro HTPC s MediaPortalem
Zdravím, chtěl bych poprosit o radu. Už 3 roky mám postavené HTPC s dual DVB-T tunerem. Poslední dobou mě dost zlobí signál, tak bych rád přešel na DVB-S. V podstatě nic speciálního nepotřebuji, především se mi jedná o české kanály. V oblasti DVB-S jsem naprostý laik takže nevím, jestli potřebuju i pro příjem českých kanálů nějakou zaplacenou kartu. Mám pocit, že se nějaký jednorázový poplatek platí, takže tu kartu pak musím někam strčit a v tom případě můj hlavní dotaz:
Jaký by jste mi doporučili interní PCI DVB-S tuner?
Jaký by jste mi doporučili interní PCI DVB-S tuner?
Pokud nechceš sledovat pouze FTA (ČT24), tak budeš muset samozřejmě mít zakoupenu kartu od nějakého poskytovatele. Do úvahy přichází asi Skylink a FreeSat (UPC Direct). U Skylink je koupě karty jednorázová věc a pak záleží, jestli si vystačíš s nabídkou zdarma, nebo si budeš platit nějaký balíček, viz ceník: http://www.skylink.cz/web/structure/13.html
DVB-S (doporučuji s DVB-S2) kartu si vyber, nějaké tipy:
http://www.tbsdtv.com/products/
Poměrně dobré zkušenosti (resp.nejvíce zkušeností) je s produkty Technisat a Aver (ale bohužel se přestávají/přestaly dělat a např. Technistar podporuje pouze staré CI moduly):
SkyStar USB 2 HD CI: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
SkyStar HD: http://www.technisat.com/cs_CZ/SkyStar-HD-2/352-1294131238891-215/ + http://www.technisat.com/cs_CZ/Slot-CI-HD-2/352-1294131238891-219/
AVerTV 3D Satellite TV: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Jejich výhoda je ta, že do nich přímo vrazíš CI modul (ten budeš muset také koupit) s kartou a o nic (dekódování) se "prakticky" nestaráš. Resp. si zřejmě taky užiješ, ale ne tak moc, jako u karty bez CI (viz níže).
Dále jsou tyhle:
TBS5980 QBOX CI DVB-S2 TV Tuner USB: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Technotrend S2-3650 CI (asi nemá DVB-S2, pouze MPEG4): [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]