Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 5 z 5

Téma: Pokazený Panasonic TX-P42X10E- prekládka z TX-P42C10Y

Nováček Avatar uživatele icosom
    Registrace
    Jan 2005

Poprosil by som odborníkov o radu:Pokazil sa mi spomínaný model,na identifikáciu vady asi poslúži informácia,že sa vôbec nezapne a červená ledka na čelnom panely
    po zapnutí 13x blikne,potom pauza a opakuje sa to.V autorizovanom servise v Ba mi vyčíslili opravu na 270€,čo sa podľa mňa už neoplatí investovať.
    V inzercii som našiel dosť podobný model TX-P42C10Y.Jedná sa o zhruba rovnakú modelovú radu ale pár rozdielov tam predsa len je,konkrétne počet HDMI vstupov,optický vstup ,C10Y má MPEG4 môj nie.Spomínaný kus mám možnosť kúpiť za 100€,taktiež vadný,má mechanicky poškodenú obrazovku,je prasknutá.Inak vraj
    nikdy nebol v prevádzke,poškodil sa ešte pri prevoze.Vedel by voľakto poradiť,či budem vedieť zo spomínaných dvoch modelov použiť jednotlivé komponenty,či budú
    kompatibilné?Má niekto skúsenosť s podobným problémom?
    Odpovídat lze po přihlášení

Registrace
    Jan 2005

Keďže žiadna dobrá rada neprišla,neriskoval som kúpu spomínaného modelu,ale som z ebay kúpil AV panel konkrétne na TX-P42X10E.Snáď to všetko klapne ako má,keď to rozchodím dám vedieť....

Registrace
    Jan 2005