Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 2 z 2

Téma: DVB-T: Jak propojit PC / set top box - přehrávání filmů

Neregistrovaný
    Guest

Tazatel: bulb

Znění dotazu: Zdravím,

Plánuji si nadělit pod stromek set top box, jelikož na současném starém analogu už nic nechytám .
    Situace je taková, že mám v pokoji starší tv (http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...tn=28PT2665/58) - podpora pouze scart.

Chtěl bych sledovat filmy/seriály z PC přes set top box na TV. Je to možné? Mám GTX 560Ti (1x mini HDMI,2x DVI).
    Našel jsem http://www.alza.cz/ferguson-ariva-120-d274983.htm , kde je právě vstup na síť. kabel.

Jsem naprostý laik v oblasti set top boxů, takže bych potřeboval poradit. S tím ethernetem jsem si to představil tak, že mi umožní přenos souborů z disku na PC a já budu moct sledovat filmy na TV / prolézat web- to už není tak důležité.

Je tohle vůbec reálné?
    TV je ještě 4:3, ale tak to bych překousl, i stanice vysílají 16:9 a pořád se na to dá dívat.

Váhám, do čeho investovat. Chtěl jsem prostě větší plochu na sledování filmů. Chci koupit i monitor k PC, kde bych mohl rovnou z PC sledovat filmy místo TV, ale větší jak 24" monitor nechci...tak váhám co je lepší. Tato TV má podle specifikace 28", takže je to o něco lepší, ale zase 4:3, takže se to (možná) ve výsledku srovná, nemám odhad a představu.

Pro mě je prioritní vyřešit sledování filmů na větší ploše obrazu. Když ten dražší set top box ztratí smysl co se týká toho zprostředkovatele přenosu obrazu pc>tv, tak určitě vyberu nějaký levnější základ, aby to prostě jen zobrazilo těch cca 18 free stanic přes digitální vysílání.

Díky za rady a odpovědi všem

Je tu pořád Avatar uživatele interfernet422
    Registrace
    Apr 2009