Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

LG 50PS8000 závada

petere33 (48)|16.11.2010 19:10
Asi 3x se mi stalo, že se TV náhodně vypnula a nešla pustit (ani dálkou ani vypínačem). Musel jsem ji vytáhnout ze zásuvky a potom zase naskočila. Včera večer jsem ji vypnul (vypínačem na boku) a dnes už nezapnul. Neměl někdo stejný problém? Táhnout ji do servisu by byl celkem opruz.
garb7 (1189)|16.11.2010 19:13
Na takhle velkou TV by měly poslat servisáka domu a on bude mít desky tak by neměl být problém to opravit. Obvolej servisy v okolý.
eldorado09 (1441)|16.11.2010 19:14
Presne tak, ako píše garb7.
Pitomec (10211)|16.11.2010 19:17
Já bych se té TV po opravě rychle zbavil, protože co jsem viděl Plazmu od LG, tak do 3 let každá zdechla (nejčastěji obraz v šumu a posetý červenýma tečkama).
petere33 (48)|17.11.2010 12:20
Tak včera jsem ji několikrát zkoušel vytáhnout ze zásuvky a zase zapnout a nic. Potom jsem ji nechal vytáhnutou až do rána a dnes normálně naskočila. Neporadíte, kde by mohl být zádrhel?

Pitomec:
S plazmami moc zkušeností nemám, ale připadalo mi, že když koupím nejvyšší model, že to bude jakási záruka kvality. Navíc při ceně cca 20tis. jsem to považoval za dobrý kup.
Pitomec (10211)|17.11.2010 12:27
Bohužel ani nejvyšší model není žádnou garancí kvality a spíš se dá říct, že je to všechno stejný, akorát u těch dražších modelů je o trochu lepší výbava (např. 4x HDMI místo obvyklých 2 nebo 3) a výrobce dokáže vytáhnout z lidí víc peněz. Osobně bych do spotřební elektroniky investoval co nejmíň, co investovat lze, protože životnost se skutečně počítá jenom na dobu záruky :-I

Pokud jde o tu závadu, tak kontaktuj nějaký servis, tam už se s tím jistě potkali a budou vědět.
garb7 (1189)|17.11.2010 12:54
Je to tak většinou lepší typ u dané serie nic ve spolehlivosti nepřinese ba právě naopak výrobce totiž z důvodu úspor již leta dělá stejný desky jen u levnější verze neosadí pár obvodů (nebo nedá deska ) a upraví SW proto větším počtem součástek se poruchovost rozhodně nesníží (není to jak v letadle kde jsou dva až tři náhrady a po přepnutí na zálohu se letí dál)
PS: pokud nastane problém a zmizí, je tam stále něco špatně , rozhodně bych chtěl mít v ruce opravenku kde bude napsáno TV nejde zapnout, a pokud bys dostal, že se závada neprojevila tak bez důkladného přezkoušení nepodepsat převzetí, jde o to až bude po záruce zůstaneš v tom sám a někdy i jedna oprava může rozhodnout o tom , že pak dostaneš novou TV nebo aspon opravu zdarma a výměna hlavní desky není zas tak levná záležitost.
Pitomec (10211)|17.11.2010 12:59
[quote=garb7;307940]Je to tak většinou lepší typ u dané serie nic ve spolehlivosti nepřinese ba právě naopak výrobce totiž z důvodu úspor již leta dělá stejný desky jen u levnější verze neosadí pár obvodů (nebo nedá deska ) a upraví SW proto větším počtem součástek se poruchovost rozhodně nesníží (není to jak v letadle kde jsou dva až tři náhrady a po přepnutí na zálohu se letí dál)
PS: pokud nastane problém a zmizí, je tam stále něco špatně , rozhodně bych chtěl mít v ruce opravenku kde bude napsáno TV nejde zapnout, a pokud bys dostal, že se závada neprojevila tak bez důkladného přezkoušení nepodepsat převzetí, jde o to až bude po záruce zůstaneš v tom sám a někdy i [COLOR=red]jedna oprava může rozhodnout o tom , že pak dostaneš novou TV[/COLOR] nebo aspon opravu zdarma a výměna hlavní desky není zas tak levná záležitost.[/quote]V poslední době se to odrbává tím, že servis vrátí výrobek opravený, ale zákazníkovi tvrdí, že se nic neprojevilo (samozřejmě to nejde udělat takto u všech závad, ale u některých - což je i případ výše - ano).
garb7 (1189)|17.11.2010 13:27
A o tom to je, zbavit se odpovědnosti a problému , pokud to dáš právníkovy je jedno co ten servis napsal, tam se hraje o slovíčka, ne o to zda někdo chce to či ono.
psv1 (458)|17.11.2010 14:21
[quote=Pitomec;307941]V poslední době se to odrbává tím, že servis vrátí výrobek opravený, ale zákazníkovi tvrdí, že se nic neprojevilo (samozřejmě to nejde udělat takto u všech závad, ale u některých - což je i případ výše - ano).[/quote]

Tak na toto byl specialista Thomson (opraveno/závada se neprojevila).

Ovšem pokud je při převzetí výrobku v prodejně na reklamáku napsáno, že se závada projevila, tak se počítá jako uznaná reklamace a servis musí řešit. Čili dbát na to, aby to v tom reklamáku z prodejny bylo napsáno.
garb7 (1189)|17.11.2010 14:30
Přesně tak, o tom to v podstatě je.
Pitomec (10211)|17.11.2010 16:01
[quote=psv1;307958]Tak na toto byl specialista Thomson (opraveno/závada se neprojevila).

Ovšem pokud je při převzetí výrobku v prodejně na reklamáku napsáno, že se závada projevila, tak se počítá jako uznaná reklamace a servis musí řešit. Čili dbát na to, aby to v tom reklamáku z prodejny bylo napsáno.[/quote]I Panasonic. Takto jsem reklamoval DVD rekordér (bylo to už podruhé), nešel zapnout a ze servisu ho za 3 týdny vrátili s tím, že se závada neprojevila a zapnout prý normálně šel.
Bob-ek (18)|18.11.2010 01:51
petere33,
jakožto zatím spokojeného majitele (ťuk, ťuk, ťuk) toho samého modelu mne ta tvoje porucha zajimá...LG se předce chlubí servisním zásahem doma...tak až se to zas vyskytne, tak to neresetuj kompletním vytažením ze sítě, ale zkus dotáhnout servis domů, ať to vidí na vlastní oči... i kdyby si musel čekat...co ja vím...3 dny? je to moc?...a pak sem nahoď jak to dopadlo plz. OK?
Bob
sonny360 (99)|18.11.2010 11:15
taky mam tu samo TV a tohle se me stalo asi jednou..TV se vypla a musel sem ji vytahnout ze zasuvky ale od ty doby jede OK...mam ji rok...a zatim teda max. spokojenost doufam ze vydrzi dlouho..
petere33 (48)|18.11.2010 14:21
Bob-ek
Jasně, hned jsem vytáhl papíry a hledal záručák. Jenže druhý den byl svátek, tak jsem ani nezkoušel nikam volat a ráno jsem jen tak cvičně TV zapnul do zásuvky, cvaklo v ní a už jela. Tak příště - snad už žádné nebude.
MirusH (1)|6.2.2016 12:57
To si nevyberete, dnes už nikdo neumí opravovat elektroniku jinak, než VÝMĚNOU DESEK za nehorázní peníze, přitom 95% závad je stále dokola stejných: kurvítka !

Mě postupně "odcházela" plazma TV LG tím, že po zapnutí tam cvakalo nějaké relé, po asi 1/2 minutě docvakalo a zůstala vypnutá. Dálkovým stejně jako tlačítkem. Napodruhé naskočila. Ta doba cvakání se stále prodlužovala po dobu asi 2 měsíce od 10 s až k minutě, kdy mi došla trpělivost. TV 4 roky stará, stála tehdy 25 tisíc, jinak šlapala skvěle. Bylo mi jasné, že oprava bude za tisíce, tak jsem to kuchnul...

Nejoblíbenějčí kurvítko výrobců bylo jako vždy stejné: elektrolytické kondenzátory v desce spínaného zdroje, okem viditelné nafouklé a vyteklé. Byly tam 4 stejné kusy se stejnou závadou. Našel jsem si kondenzátor stejných hodnot v GM elektronik (http://www.gme.cz/ce-3300u-10vit-jam-tl-12-5x25-rm5-p123-166), vybral jsem ty nejdražší stejných hodnot 3300uF / 10V / 105°C / Low ESR (ty patří do spínaných zdrojů, jsou nejkvalitnější), nebudu šetřit na mé oblíbené TV ... Kus stál jen 9 Kč !!! Přeletoval jsem je, všechno poskládal a TV šlape jako nová! Celkové náklady: 36 Kč + 1 hodina práce. Profík co se tím živí to musí mít vyměněné za 1/2 hodiny !

Nechci výrobce obviňovat, že to dělají schválně, ale mohli by u výrobku za 25000 Kč přitlačit trochu na kvalitu nakupovaných komponent a prostě přidat ty 2 Kč (velkoobchodně) a brát to od kvalitních výrobců...

Doporučuju vždy když už se něco kuchá vyměnit všechny elektrolytické kondenzátory, které jsou podezřelé tím, že jsou v naříznuté ploše nafouklé nebo jakkoli vyteklé (někdy bývají i spodem). Jejich cena je korunová, ale nejvíc práce je se k nim dostat, celý výrobek rozebrat, vymontovat tu desku s vadnými kondenzátory a pak to zase poskládat.
Vadné_C_3G3-10V.jpg
Bob-ek (18)|7.2.2016 19:47
Dobrá práce MirusH,
...a díky za inspiraci k opravě...teda to už je tolik let? sakra to běží...ale jako v tom dávno minulém příspěvku musím zaťukat, ta moje 8000 zatím běží bez problému. Ale jak to tak čtu, tak snáď si ty konden. objednám preventivně...až bych se podíval jaké mám v zdroji já, ale sundávat ty kila z držáku se mi zatím nechce. Jediné vylepšení co jsem po záruce udělal bylo, že jsem ten v dnešní době nemožně širokej rámeček TV hodil do bíly barvy...aby to líp sedělo na bíly zdi :-)
Jinak blahopřeji k úspěšné opravě...nebylo by od věci, kdyby se ozvali další majitelé této dobré nechytré tv, a napsali jak jim zatím funguje...
Hoi
9000peter (15)|29.2.2016 01:18
Čavte Pani som tiež majiteľom tejto na dnešnú dobu obrazovo vynikajúcej tv. No po 6- tich rokov bezproblemovej prevádzky začína tv štrajkovať a to tak že niekedy ju zapnem a ide iba zvuk bez obrazu Po opätovnom vypnutý a zapnutý tv nabehne a ide bez problémov no stalo sa aj to ze nabehla aj tak na 10 krát a neroby to pravidelne. Týmto by som vás chcel poprosiť o radu kde môže byť chyba v čom a či som schopný odstrániť zavadu aj sám keďže je to kus telky nechce sa mi ju kade tade prevážať. Telku som mal pred nedávnom otvorenú a to skrz prach takže som ju celú povisaval čo doporučujem a mojim lajickym okom som nezistil žiadny nafúknutý či vyteceny kondenzator. Keďže obrazovo je fakt dobra (nepotrebujem dnešné smart somariny) tak mi je jej ľúto ju odstaviť a kupit niečo ine. Za každú radu dakujem poprípade nejakého šikovného majstra v okolí Púchova čo by vedel diagnostikovať poprípade opraviť. Ďakujem.
20151130_164707-1.jpg