Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Sony HDR-CX550VE vs. Panasonic HDC-TM700

SpeedShot (4)|15.7.2010 14:27
Zdravím,

plánuji koupit kvalitní 3ccd kameru a nejvhodnější se mě zdají tito dva kandidáti. Můžete mi prosím říct svůj názor? Jsem amatér a neorientuji se v tom, co je u kamery dobré.

Předem děkuji
jarino1978 (8045)|15.7.2010 14:58
pohľadaj ukážky aj tuto po fóre a po nete. myslím surové ukážky , nie youtube a spol. Ten panasonic má papierovú výhodu v zázname 50p. Sony je best v low-light ( slabé osvetlenie ). Treba ísť aj do obchodu a oba modely si osobne vyskúšať.
Ale začal by som napr. surovým záznamom z Panasonicu, či vôbec si schopný doma prehrať záznam 50p. Ak nie, papierová výhoda je preč.
Inak osobne by som zobral tú Sony.
SpeedShot (4)|15.7.2010 15:03
Koukal jsem na různé články a všude kameru vždy chválí. Jsem osobně zastánce značky Panasonic, ale nebráním se koupit něco od Sony. Chtěl jsem se jen zeptat, která je podle čipů atd. lepší. :)
boldri (57)|15.7.2010 15:10
Přesně jak napsal Jarino.
U kamery jsou důležité dvě věci - video a zvuk.

Jen doplním, že 3ccd má jenom ten Paňák, Sonka používá jen jeden čip. A ještě se sluší dodat, že nezáleží jen na čipu. Osobně si myslím, že tady má lehce navrch Exmor od Sony.
Už jsem to tu někde psal, Panasonic se mi líbil do chvíle, než jsem zjistil, že má větráček. Osobní zkušenosti s rozličnými větrníky v počítačích mne odradily. Větráček může být do budoucna zdrojem problémů - zanášení prachem apod.

Něco infa o obou kamerách máš tady:
http://camcorder-test.slashcam.com/compare.html
jarino1978 (8045)|15.7.2010 16:18