1080@50p je tu!
kuk sem. mozna neni tak spatna. cekam na poradne ukazky.
http://camcorder-test.slashcam.com/compare-cmd-i-view-u-what-i-detail-u-lang-i-en-u-id-i-167-u-name-i-Panasonic-HDC-TM700.html
http://camcorder-test.slashcam.com/compare-cmd-i-view-u-what-i-detail-u-lang-i-en-u-id-i-167-u-name-i-Panasonic-HDC-TM700.html
Ten format 50p jsem nikdy nepochopil. To se prece pak musi poustet taky v 50p, aby byla zachovana stejna rychlost, ne? Vzdyt, kdyz se toci vyssi rychlosti (napr. 200 oken za sekundu) a vysledek se pak promita normalni rychlosti (25 oken za sekundu), tak je to zpomaleny, ne? Nebo jak to funguje?
EDIT:
Aha, tak mam pravdu. Viz tento komentar z dvxuser.com: "if you are going to produce a SD DVD or broadcast, then there is no point in shooting more than 25 or 30fps unless you are trying to get a slow-motion effect."
Ale pak tedy nechapu, zda vubec v dnesni dobe ma smysl (krome tech zpomalenych zaberu) tocit v 50p.
EDIT:
Aha, tak mam pravdu. Viz tento komentar z dvxuser.com: "if you are going to produce a SD DVD or broadcast, then there is no point in shooting more than 25 or 30fps unless you are trying to get a slow-motion effect."
Ale pak tedy nechapu, zda vubec v dnesni dobe ma smysl (krome tech zpomalenych zaberu) tocit v 50p.
Cuaron - těch 50p zatím nejvíc zajímá lidi, co přehrávají video z PC. Běžné přehrávače 50i (třeba HDV) bez problémů zvládnou, to i mediální centra. Je možné, že některá podporují i 50p, nezjišťoval jsem to.
Terka - obraz z TM-300 jsem viděl a byl za běžného světla vynikající, problém je, když s tou kamerou začneš hýbat (dá se vyřešit), nebo ji chceš ovládat. LCD s 230k body ti ale moc nedovolí ostřit manuálně, nové kamerky Canon a Sony mají 1mil bodů na LCD.
Terka - obraz z TM-300 jsem viděl a byl za běžného světla vynikající, problém je, když s tou kamerou začneš hýbat (dá se vyřešit), nebo ji chceš ovládat. LCD s 230k body ti ale moc nedovolí ostřit manuálně, nové kamerky Canon a Sony mají 1mil bodů na LCD.
cauron
vyrobit 50i z 50p je problem takovy, ze vypustis polovinu prislusnych pulsnimku, tedy problem zadny, pruser je, ze kdyz to natocis prokladane, tak mas hotovy jakysi paskvil, nedodelek zobrazeny pak na progresivnich zobrazovacich :-)
vyrobit 50i z 50p je problem takovy, ze vypustis polovinu prislusnych pulsnimku, tedy problem zadny, pruser je, ze kdyz to natocis prokladane, tak mas hotovy jakysi paskvil, nedodelek zobrazeny pak na progresivnich zobrazovacich :-)
pri jakem nastaveni by se melo natacet 50p pokud bych pak chtel kazdy druhy snimek vyhodit a udelat z toho 25p... jen tak pro zajimavost
>pri jakem nastaveni by se melo natacet 50p pokud bych pak chtel kazdy druhy snimek vyhodit a udelat z toho 25p...
nechapu proc bys to delal. 50p nas zajima proto, ze pohyb je plynulejsi. vyrazne. takze hlavne na sport. prehravani bude samozrejme 50snimku za sekundu. taktez zpomalene zabery budou plynulejsi, da se zpomalit vic, s mene artefakty (min snimku se musi dopocitavat).
pokud z 50p bys uz nutne chtel 25p, lze informace ze sousednich snimku pouzit pro odstraneni sumu.
nechapu proc bys to delal. 50p nas zajima proto, ze pohyb je plynulejsi. vyrazne. takze hlavne na sport. prehravani bude samozrejme 50snimku za sekundu. taktez zpomalene zabery budou plynulejsi, da se zpomalit vic, s mene artefakty (min snimku se musi dopocitavat).
pokud z 50p bys uz nutne chtel 25p, lze informace ze sousednich snimku pouzit pro odstraneni sumu.
me 50p zajima na toceni akcnich scen a pak hrani s time rampingem, nativne ale necham 25p je to standard