Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Mají pravdu prodavači?

Jirka Mik (15)|15.2.2009 11:26
Z důvodu koupě se zajímám o LCD TV a zvažuji zda již nekoupit s tunerem MPEG4, abych byl případně připraven na příjem DVB-T s touto možností. Při dotazech v obchodech jsem se setkal i s těmito odbornými radami prodavačů:

1. Po dotazu na zkušenosti s MPEG4 u SONY KDL-40W4000 mi bylo zodpovězeno, že tato TV má MPEG4 jen pro příjem kabelové TV, nikolv pro pozemní digitál.

2. V jiném obchodě mi na obecný dotaz vybavení TV tunerem MPEG4 prodavač řekl, že dnes již prakticky všechny TV mají tuto možnost, i když není v popisu uvedena. Stačí do slotu CI zastrčit kartu výrobce TV a tato pak bude umět rozkódovat MPEG4.

Nejsem odborníkem v této oblasti, proto se ptám: Mají pravdu?
Radoo (1302)|15.2.2009 12:07
1. nejlépe když ti to potvrdí někdo kdo ji á, tak jukni na správné vlákno
2. to je hodně zavádějící, každá to neumí, ke každé nejsou moduly a ještě hraje roli verze firmware atp. takže pokud se to nevyzkouší, tak to asi nikdo nezaručí - ptej se techniků v AS, prodavač ví starou belu
losos (2977)|15.2.2009 14:51
Je to tak, jak napsal Radoo...
jarda50 (1424)|15.2.2009 16:47
Jak jeden tak i druhý prodavač kecají a prd vědí. Ne všechny TV mají mpeg 4 kromě Sony je jich opravdu poskrovnu. Sony má mpeg4 AVC h.264 jak pro dvb-c tak pro dvb-t. Pokud jde o tem modul mpeg tak doposud není zásuvný modul pro mpeg4 v HD pouze je ten, který převede mpeg4 do mepeg 2 a tam se žádné HD nekoná. Nedávno přišel Neotion s mpeg 4 modulem který umí HD, ale jen z externího zdroje ne z TV vysílání napřímo.

A jak psali kolegové přede mnou nikdo neví, zatím zdaj je ten modul kompatidebilní, zde záleží na dosti věcech viz výše.
Muzstary (28)|15.2.2009 17:04
[QUOTE=jarda50;216215]...doposud není zásuvný modul pro mpeg4 v HD...[/QUOTE]