Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

glidecam smooth shooter

MIHI (940)|3.3.2009 14:29
Nad 3s bych nenastavoval, ono je to potom dost labilní. Chce to hledat kompromis, myslím že 3s jsou tak optimum. Ono s tím vyvážením je to blbý, zatímco u steadicamu stačí rozum, u glidecamu to chce mít víc štěstí než rozumu:) Jinak mám pocit že čím těžší je celá souprava, tím líp to drží. Ale to může být jen můj pocit, zas na to nejsem žádnej odborník a nedělám s tím zas až tak často. Ono to chce taky vždycky upravit podle toho co točíš. Rozdíl je běh v exteriéru a pomalá "jízda" v interiéru....
LOPOLO_2 (488)|3.3.2009 14:46
V zasade jsi mi teda potvrdil, co jsem si myslel .. diky. Zkusim snizit ten dropout aby to nebylo tak citlivy. Cim dyl si s tim clovek hraje, tak tim vic to dava smysl a i kdyz je to de fakto hracka, tak musim ocenit jak to maj vymysleny.
Pokud se nepletu, tak u glajdu udavaj k tem lehcim kameram hodnotu dokonce 1,5, takze vaha bude hrat jak rikas urcite klicovou roli. Nastesti s tim dodavaj i pomerne tezky platy pod kameru, takze by nemel bejt problem celkovou hmotnost zvysit, a tim i celou stabilitu.
LOPOLO_2 (488)|3.3.2009 22:00
tak jsem dneska zkusil jeste zaskocit na 15 minut do lesa a udelat z toho vzorek v HD, aby bylo videt jak moc se mi to porad houpa ... a to bohizel porad dost :-) Ten vzorek sem hodim, pokud se mi podari to protlacit na server ..
LOPOLO_2 (488)|3.3.2009 23:19
Terka (274)|4.3.2009 13:07
Sice s tim nemam zkusenosti, ale trochu rozumim fyzice. Predpokladam, ze se bavite o dobe kyvu. Zkus to vyvazit tak, aby to bylo v indiferentni poloze, tj. aby se to, (at to otocis jakkoliv), neotacelo.
PS: Mrkni na http://www.bignoz.com/
LOPOLO_2 (488)|5.3.2009 02:05
diky za link, zkusim s tim experimentovat
Petr Lenz (29)|12.3.2009 11:57