Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 9 z 9

Téma: 42px700e propjeni pres hdmi notebook nejde zvuk

Nováček
    Registrace
    Jun 2007

Ahojte,neresil nekdo problem jak vytahnout zvuk pres televizi pomoci hdmi.V notebooku jsem nastavil vychozi zvuk spdif,ale jde pouze obraz a zvuk ne.Poradite
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    May 2008

Citace Původně odesláno od jf123 Zobrazit příspěvek
    Ahojte,neresil nekdo problem jak vytahnout zvuk pres televizi pomoci hdmi.V notebooku jsem nastavil vychozi zvuk spdif,ale jde pouze obraz a zvuk ne.Poradite
    Jaky konektor na notebooku pouzivas?

Nováček
    Registrace
    Jun 2007

Jsem celkem laik,jen jsem to proste pichnul do hdmi notebooku a hdmi tv.V notebooku u zvuku dal pres spdif a nic,jen obraz.Mohl bys poradit jak to nastavit.pouzivam wmp11.Jestli treba zmenit prehravac

Je tu pravidelně
    Registrace
    Apr 2007

Citace Původně odesláno od jf123 Zobrazit příspěvek
    Jsem celkem laik,jen jsem to proste pichnul do hdmi notebooku a hdmi tv.V notebooku u zvuku dal pres spdif a nic,jen obraz.Mohl bys poradit jak to nastavit.pouzivam wmp11.Jestli treba zmenit prehravac
    mě to taky občas zlobí, ale vždy to spraví tento postup:
    1) hdmi do tv
    2) hdmi do noťasu
    3) zapnout film

kdyby to nezabralo, tak nastavit v nastavení zvuku natvrdo jako zařízení pro přehrávání zvuku hdmi rozhraní, kdybys tam to rozhraní neviděl, tak potom je buď špatnej kabel nebo hdmi v tv nebo nb

Nováček
    Registrace
    Jun 2007

dekuji za radu, vyzkousim

Nováček
    Registrace
    May 2008