Vadné body (pixely, subpixely)
Tak se bohužel taky přidávám. Na mé rok a půl staré KDL-W4000 se nedávno vlevo u kraje objevily dva svislé proužky o šířce 1 - 2 - 3 pixely. Polilo mě horko, ale proužky se po cca 10 minutách zúžily na 1 pixel a po cca 20 minutách zmizely úplně, mezitím i měnily barvy. Jenže po zapnutí se objevují už pořád, po 20 minutách je vše OK. Zkoušel jsem jemně nahoře na panel zaklepat a jednou proužky reagovaly, pak už ne. Asi je tam studený spoj, který se po zahřátí ztratí. Jinak jsem s TV maximálně spokojený. Ale bojím se aby se to po záruce nezhoršilo. Tak se chystám na reklamaci, ale pořád ještě váhám . . . . .
Tak u mě je to takové zrnění - jakoby špatný obraz, má červenou barvu a je vidět na šedém pozadí plochy po obou stranách a občas když tam mám něco vypáleného(než se to samo zredukuje) tak to svítí kolem toho vypáleného, vypadá to dost blbě ale fakt po chvilce asi těch 10 minut to zmizí a je to OK. Netuším čím to může být, ještě mám záruku rok a 2 měsíce takže relativně času dost ale nevím čím to může být, není to jeden bod ale je to zrnění asi jako když něco překrývá obraz - jakoby červené malé bodíky. Je to divný
[quote=KR;268185]Tak se bohužel taky přidávám. Na mé rok a půl staré KDL-W4000 se nedávno vlevo u kraje objevily dva svislé proužky o šířce 1 - 2 - 3 pixely. Polilo mě horko, ale proužky se po cca 10 minutách zúžily na 1 pixel a po cca 20 minutách zmizely úplně, mezitím i měnily barvy. Jenže po zapnutí se objevují už pořád, po 20 minutách je vše OK. Zkoušel jsem jemně nahoře na panel zaklepat a jednou proužky reagovaly, pak už ne. Asi je tam studený spoj, který se po zahřátí ztratí. Jinak jsem s TV maximálně spokojený. Ale bojím se aby se to po záruce nezhoršilo. Tak se chystám na reklamaci, ale pořád ještě váhám . . . . .[/quote]
neváhej a reklamuj je dost možný že pří výrobě vnikla nějaká nečistota mezi sklo a páskový plochý kabel a časem můžou ztratit kontakt další linky zkus to rozumně nahřát fénem(u rámu,chvíly potrvá než teplo dosáhne spoj na kraji skla) ) ale tak aby jsi teplotu sám na ruce snesl a pak to zas zkus ochladit uvidíš jaká bude reakce.
Při výrobě se to kontaktuje lepidlem, tlakem a teplotou pokud se to časem poruší není v amatérských podmínkách to natrvalo zpravit na čas jo, ale to je naprd. (neznám servis kde by to mohly na 99% zvládnout )
neváhej a reklamuj je dost možný že pří výrobě vnikla nějaká nečistota mezi sklo a páskový plochý kabel a časem můžou ztratit kontakt další linky zkus to rozumně nahřát fénem(u rámu,chvíly potrvá než teplo dosáhne spoj na kraji skla) ) ale tak aby jsi teplotu sám na ruce snesl a pak to zas zkus ochladit uvidíš jaká bude reakce.
Při výrobě se to kontaktuje lepidlem, tlakem a teplotou pokud se to časem poruší není v amatérských podmínkách to natrvalo zpravit na čas jo, ale to je naprd. (neznám servis kde by to mohly na 99% zvládnout )
Tak mám stejný problém jako Jack_6428. Bohužel už je Panasonic po záruce. Proto jsem se inspiroval tímto videem: http://jeba.sk/videa/13012009131551/Oprava_plazmovej_telky/ :D Ale pomohlo to jen jednou :(
Zdravím.
Možná se bude následující zkušenost někomu hodit.
Na novém televizoru LG 42PJ550 (plazma) se objevil po pěti dnech používání vadný svítící bod modré barvy. Na tzv. zákaznické lince LG mi bylo sděleno, že i pouze jeden vadný bod je důvodem k reklamaci a stačí tuto skutečnost nahlásit a následně zajistí opravu u mne doma. Toto považuji opravdu za výbornou službu. Ale pozor, musíte mít řádně vyplněný originální záruční list LG (s holografickým logem). Pokud nakupujete po internetu (a to je můj případ), obvykle Vám dodavatel nevyplní originál záruční list a dodá Vám pouze svůj vlastní tzv. dodací a záruční list. Ovšem ten Vám není nic platný. Obvykle nezbývá, než poslat (doporučeně) originál záruční list poštou a žádat jej zpět řádně vyplněný. Teprve potom můžete nárokovat záruční reklamaci.
Pochopitelně bych mohl odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů (nákup po internetu to umožňuje bez udání důvodu), ale posílejte tak objemný balík zpět (problém s balením, zajištění odvozu a pod.).
Následně budu informovat jak jsem pokročil v reklamaci.
Možná se bude následující zkušenost někomu hodit.
Na novém televizoru LG 42PJ550 (plazma) se objevil po pěti dnech používání vadný svítící bod modré barvy. Na tzv. zákaznické lince LG mi bylo sděleno, že i pouze jeden vadný bod je důvodem k reklamaci a stačí tuto skutečnost nahlásit a následně zajistí opravu u mne doma. Toto považuji opravdu za výbornou službu. Ale pozor, musíte mít řádně vyplněný originální záruční list LG (s holografickým logem). Pokud nakupujete po internetu (a to je můj případ), obvykle Vám dodavatel nevyplní originál záruční list a dodá Vám pouze svůj vlastní tzv. dodací a záruční list. Ovšem ten Vám není nic platný. Obvykle nezbývá, než poslat (doporučeně) originál záruční list poštou a žádat jej zpět řádně vyplněný. Teprve potom můžete nárokovat záruční reklamaci.
Pochopitelně bych mohl odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů (nákup po internetu to umožňuje bez udání důvodu), ale posílejte tak objemný balík zpět (problém s balením, zajištění odvozu a pod.).
Následně budu informovat jak jsem pokročil v reklamaci.
[quote=zelinka;296941]Zdravím.
Možná se bude následující zkušenost někomu hodit.
Na novém televizoru LG 42PJ550 (plazma) se objevil po pěti dnech používání vadný svítící bod modré barvy. Na tzv. zákaznické lince LG mi bylo sděleno, že i pouze jeden vadný bod je důvodem k reklamaci a stačí tuto skutečnost nahlásit a následně zajistí opravu u mne doma. Toto považuji opravdu za výbornou službu. Ale pozor, musíte mít řádně vyplněný originální záruční list LG (s holografickým logem). Pokud nakupujete po internetu (a to je můj případ), obvykle Vám dodavatel nevyplní originál záruční list a dodá Vám pouze svůj vlastní tzv. dodací a záruční list. Ovšem ten Vám není nic platný. Obvykle nezbývá, než poslat (doporučeně) originál záruční list poštou a žádat jej zpět řádně vyplněný. Teprve potom můžete nárokovat záruční reklamaci.
Pochopitelně bych mohl odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů (nákup po internetu to umožňuje bez udání důvodu), ale posílejte tak objemný balík zpět (problém s balením, zajištění odvozu a pod.).
Následně budu informovat jak jsem pokročil v reklamaci.[/quote]
Ahoj,tak ako dopadla reklamácia?????mne trvale svietil 1 pixel na žlto....a reklamáciu mi zamietli,že je to v norme.Si ale myslím že v rámci obchodného zákonníka mám právo na bezchybný tovar,tak neviem ako dalej......
Možná se bude následující zkušenost někomu hodit.
Na novém televizoru LG 42PJ550 (plazma) se objevil po pěti dnech používání vadný svítící bod modré barvy. Na tzv. zákaznické lince LG mi bylo sděleno, že i pouze jeden vadný bod je důvodem k reklamaci a stačí tuto skutečnost nahlásit a následně zajistí opravu u mne doma. Toto považuji opravdu za výbornou službu. Ale pozor, musíte mít řádně vyplněný originální záruční list LG (s holografickým logem). Pokud nakupujete po internetu (a to je můj případ), obvykle Vám dodavatel nevyplní originál záruční list a dodá Vám pouze svůj vlastní tzv. dodací a záruční list. Ovšem ten Vám není nic platný. Obvykle nezbývá, než poslat (doporučeně) originál záruční list poštou a žádat jej zpět řádně vyplněný. Teprve potom můžete nárokovat záruční reklamaci.
Pochopitelně bych mohl odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů (nákup po internetu to umožňuje bez udání důvodu), ale posílejte tak objemný balík zpět (problém s balením, zajištění odvozu a pod.).
Následně budu informovat jak jsem pokročil v reklamaci.[/quote]
Ahoj,tak ako dopadla reklamácia?????mne trvale svietil 1 pixel na žlto....a reklamáciu mi zamietli,že je to v norme.Si ale myslím že v rámci obchodného zákonníka mám právo na bezchybný tovar,tak neviem ako dalej......
[quote=marco.polo;297177]Ahoj,tak ako dopadla reklamácia?????mne trvale svietil 1 pixel na žlto....a reklamáciu mi zamietli,že je to v norme.Si ale myslím že v rámci obchodného zákonníka mám právo na bezchybný tovar,tak neviem ako dalej......[/quote]
Zdravím.
Konečně mi došel potvrzený originál záruční list. V pondělí nahlašuji reklamaci. Jak jsem dopadl dám vědět.....
Pondělí 20.9. - nahlásil jsem reklamaci na LG (810 555 810, SR 0850 111 154). Do dvou dnů se mi má ozvat servisní technik a měla by být provedena oprava u mne doma. S komunikací byl zásadní problém, protože na zákaznické lince byla cizinka, ale nakonec jsme se domluvili. Zajímalo by mne kde jsi nahlašoval reklamaci ohledně žlutě svíticího bodu, protože mně jednoznačně pověděli, že jeden vadný zobrazovací bod na plazmě je důvodem na reklamaci. U LCD je to pochopitelně jinak.
Dodatek: Právě mně znovu volali ze zákaznické linky, že jim nepasuje výrobní číslo. Ty p..... mně napsali do záručního listu identifikační číslo, místo výrobního. to jsou skutečně "odborníci". Naštěstí na zákaznické lince jsou velmi vstřícní a pochopili to. O dalším budu informovat - snad to nebude na román.......
Zdravím.
Konečně mi došel potvrzený originál záruční list. V pondělí nahlašuji reklamaci. Jak jsem dopadl dám vědět.....
Pondělí 20.9. - nahlásil jsem reklamaci na LG (810 555 810, SR 0850 111 154). Do dvou dnů se mi má ozvat servisní technik a měla by být provedena oprava u mne doma. S komunikací byl zásadní problém, protože na zákaznické lince byla cizinka, ale nakonec jsme se domluvili. Zajímalo by mne kde jsi nahlašoval reklamaci ohledně žlutě svíticího bodu, protože mně jednoznačně pověděli, že jeden vadný zobrazovací bod na plazmě je důvodem na reklamaci. U LCD je to pochopitelně jinak.
Dodatek: Právě mně znovu volali ze zákaznické linky, že jim nepasuje výrobní číslo. Ty p..... mně napsali do záručního listu identifikační číslo, místo výrobního. to jsou skutečně "odborníci". Naštěstí na zákaznické lince jsou velmi vstřícní a pochopili to. O dalším budu informovat - snad to nebude na román.......
[quote=zelinka;297455]Zdravím.
Konečně mi došel potvrzený originál záruční list. V pondělí nahlašuji reklamaci. Jak jsem dopadl dám vědět.....
Pondělí 20.9. - nahlásil jsem reklamaci na LG (810 555 810, SR 0850 111 154). Do dvou dnů se mi má ozvat servisní technik a měla by být provedena oprava u mne doma. S komunikací byl zásadní problém, protože na zákaznické lince byla cizinka, ale nakonec jsme se domluvili. Zajímalo by mne kde jsi nahlašoval reklamaci ohledně žlutě svíticího bodu, protože mně jednoznačně pověděli, že jeden vadný zobrazovací bod na plazmě je důvodem na reklamaci. U LCD je to pochopitelně jinak.
Dodatek: Právě mně znovu volali ze zákaznické linky, že jim nepasuje výrobní číslo. Ty p..... mně napsali do záručního listu identifikační číslo, místo výrobního. to jsou skutečně "odborníci". Naštěstí na zákaznické lince jsou velmi vstřícní a pochopili to. O dalším budu informovat - snad to nebude na román.......[/quote]
ja som to nahlasoval na zákazníckej linke,technik sa prišiel pozrieť na to ku mne domov....ohladom toho svietiaceho bodu hovoril že je to jedno či LCD alebo plazma,preto mi zamietol reklamáciu,ale nezdá sa mi to,preverím si či tá norma platí aj pre plazmy/vadný pixel/.Som zvedavý ako dopadneš ty.....
Konečně mi došel potvrzený originál záruční list. V pondělí nahlašuji reklamaci. Jak jsem dopadl dám vědět.....
Pondělí 20.9. - nahlásil jsem reklamaci na LG (810 555 810, SR 0850 111 154). Do dvou dnů se mi má ozvat servisní technik a měla by být provedena oprava u mne doma. S komunikací byl zásadní problém, protože na zákaznické lince byla cizinka, ale nakonec jsme se domluvili. Zajímalo by mne kde jsi nahlašoval reklamaci ohledně žlutě svíticího bodu, protože mně jednoznačně pověděli, že jeden vadný zobrazovací bod na plazmě je důvodem na reklamaci. U LCD je to pochopitelně jinak.
Dodatek: Právě mně znovu volali ze zákaznické linky, že jim nepasuje výrobní číslo. Ty p..... mně napsali do záručního listu identifikační číslo, místo výrobního. to jsou skutečně "odborníci". Naštěstí na zákaznické lince jsou velmi vstřícní a pochopili to. O dalším budu informovat - snad to nebude na román.......[/quote]
ja som to nahlasoval na zákazníckej linke,technik sa prišiel pozrieť na to ku mne domov....ohladom toho svietiaceho bodu hovoril že je to jedno či LCD alebo plazma,preto mi zamietol reklamáciu,ale nezdá sa mi to,preverím si či tá norma platí aj pre plazmy/vadný pixel/.Som zvedavý ako dopadneš ty.....
[quote=marco.polo;297782]ja som to nahlasoval na zákazníckej linke,technik sa prišiel pozrieť na to ku mne domov....ohladom toho svietiaceho bodu hovoril že je to jedno či LCD alebo plazma,preto mi zamietol reklamáciu,ale nezdá sa mi to,preverím si či tá norma platí aj pre plazmy/vadný pixel/.Som zvedavý ako dopadneš ty.....[/quote]
Zdravím.
Dnes se objevil technik od LG. A byl jsem velmi překvapen. Zjistil jsem, že na zákaznické lince jsou lidé, kteří nemají absolutně přehled o servisních a záručních podmínkách. Výsledek technika je takový. Aby bylo možné reklamovat vadné body, musí jich být minimálně 16. Slovně šestnáct !!!!!!! A je jedno zda se jedná o LCD či Plazmu. Navíc obrazovku mají rozdělenou na 2 sektory. Ve vnějším sektoru může být až 10 vadných bodů a ve vnitřním sektoru až 5 vadných bodů. Je to hrozné zjištění, ale bohužel se nedá nic dělat. Můžu být rád, že mám jen jeden vadný bod !!! Dobrou zprávou je ta skutečnost, že vadné body se můžou ztratit - je to prokázané !!! Pokud chce mít člověk alespoň částečnou jistotu ohledně vadných bodů, musel by nakupovat v klasickém obchodu, ale za vyšší cenu než na internetu. Ovšem vadné body se pochopitelně mohou objevit kdykoliv. Snad tyto zkušenosti někomu pomohou. Ahoj
Zdravím.
Dnes se objevil technik od LG. A byl jsem velmi překvapen. Zjistil jsem, že na zákaznické lince jsou lidé, kteří nemají absolutně přehled o servisních a záručních podmínkách. Výsledek technika je takový. Aby bylo možné reklamovat vadné body, musí jich být minimálně 16. Slovně šestnáct !!!!!!! A je jedno zda se jedná o LCD či Plazmu. Navíc obrazovku mají rozdělenou na 2 sektory. Ve vnějším sektoru může být až 10 vadných bodů a ve vnitřním sektoru až 5 vadných bodů. Je to hrozné zjištění, ale bohužel se nedá nic dělat. Můžu být rád, že mám jen jeden vadný bod !!! Dobrou zprávou je ta skutečnost, že vadné body se můžou ztratit - je to prokázané !!! Pokud chce mít člověk alespoň částečnou jistotu ohledně vadných bodů, musel by nakupovat v klasickém obchodu, ale za vyšší cenu než na internetu. Ovšem vadné body se pochopitelně mohou objevit kdykoliv. Snad tyto zkušenosti někomu pomohou. Ahoj
Problém je, že co se týče vadných pixelů, není toto řádně podloženo právně a zákonně. Každý výrobce má "svůj postup" a definici.
Nákup na netu elektroniky obecně je nesmysl. Ano, do 14ti dnů to můžeš vrátit, pokud je ale zboží nepoužito a obal naprosto neporušen (zažil jsem vrácení DVD rec. za 12tis jen proto, že byl natrhnutý karton, cca 2cm na hraně - smůla). Vyšší cena kamenného obchodu se mnohonásobně vyplatí v užitku pro mě jako zákazníka a spotřebitele. Zboží si můžu ošahat, vyzkoušet, vrátit,.....
Nákup na netu elektroniky obecně je nesmysl. Ano, do 14ti dnů to můžeš vrátit, pokud je ale zboží nepoužito a obal naprosto neporušen (zažil jsem vrácení DVD rec. za 12tis jen proto, že byl natrhnutý karton, cca 2cm na hraně - smůla). Vyšší cena kamenného obchodu se mnohonásobně vyplatí v užitku pro mě jako zákazníka a spotřebitele. Zboží si můžu ošahat, vyzkoušet, vrátit,.....
[quote=Achmed;303943]Nákup na netu elektroniky obecně je nesmysl. Ano, do 14ti dnů to můžeš vrátit, pokud je ale zboží nepoužito a obal naprosto neporušen (zažil jsem vrácení DVD rec. za 12tis jen proto, že byl natrhnutý karton, cca 2cm na hraně - smůla). [/quote]Nesmysl. Ze zákona obal není součástí produktu =>když jim to tam pošleš v pytli od brambor (a dojde vyrobek neporušen), musí bez debat vrátit peníze.
Jinak stačí pohrozit soudem (příp. Sdružením Ochrany Spotřebitelů či rozmáznutím na netu - každý internetový prodejce se takovéto medializace bojí jak čert kříže)....
Jinak stačí pohrozit soudem (příp. Sdružením Ochrany Spotřebitelů či rozmáznutím na netu - každý internetový prodejce se takovéto medializace bojí jak čert kříže)....
LG 55LX9500 -(10dnu stary) zdravím....tak co me nepotkalo?Dnes rano po zapnuti TV jeden řádek nesviticich pixelu a kousek vedle jeden další řádek trvale svetlejších pixelu.Je to svisly řádek uplne shora až dolů.Volal jsem do obchodu a bez problemu mi ji vymeni za novy kus.Jen se bojim toho,aby to po case neudelal to same.Doufam,ze jsem jen narazil proste na spatny kus,ze to nebude pušalní problem tohoto modelu,treba diky práve tomu celoplošnemu maticovemu nasviceni,ale to je asi hloupost.Uz jsem premyslel i nad tim,ze bych přesel na plasmu.
[quote=orphans;314259]LG 55LX9500 -(10dnu stary) zdravím....tak co me nepotkalo?Dnes rano po zapnuti TV jeden řádek nesviticich pixelu a kousek vedle jeden další řádek trvale svetlejších pixelu.Je to svisly řádek uplne shora až dolů.Volal jsem do obchodu a bez problemu mi ji vymeni za novy kus.Jen se bojim toho,aby to po case neudelal to same.Doufam,ze jsem jen narazil proste na spatny kus,ze to nebude pušalní problem tohoto modelu,treba diky práve tomu celoplošnemu maticovemu nasviceni,ale to je asi hloupost.Uz jsem premyslel i nad tim,ze bych přesel na plasmu.[/quote]
Kdyby to bylo podsvicenim tak to nepostihne jen jeden radek pixelu.
Kdyby to bylo podsvicenim tak to nepostihne jen jeden radek pixelu.
Ahoj všem,
koupil jsem si před týdnem LG 50PK350 plasmu a už teď mám jeden vadný subpixel - svítí červeně. Kupoval jsem ji na internetu a zajímalo by mě, jestli tedy mám využít možnost zboží do 14ti dnů vrátit. Jde o to, že ten bod mi opravdu vadí (není to zrovna uprostřed, ale na okraji taky ne), zvlášť když si pouštím HD filmy. Nemám bohužel ponětí, jak obvyklé to je a potřebuju vědět, jestli se vrácení vyplatí - pokud je vadný pixel uplně normální a do měsíce ho můžu čekat u každé plasmy, tak to dělat nebudu.
Díky moc za odpovědi
koupil jsem si před týdnem LG 50PK350 plasmu a už teď mám jeden vadný subpixel - svítí červeně. Kupoval jsem ji na internetu a zajímalo by mě, jestli tedy mám využít možnost zboží do 14ti dnů vrátit. Jde o to, že ten bod mi opravdu vadí (není to zrovna uprostřed, ale na okraji taky ne), zvlášť když si pouštím HD filmy. Nemám bohužel ponětí, jak obvyklé to je a potřebuju vědět, jestli se vrácení vyplatí - pokud je vadný pixel uplně normální a do měsíce ho můžu čekat u každé plasmy, tak to dělat nebudu.
Díky moc za odpovědi
[quote=Malasorte11;316567]Ahoj všem,
koupil jsem si před týdnem LG 50PK350 plasmu a už teď mám jeden vadný subpixel - svítí červeně. Kupoval jsem ji na internetu a zajímalo by mě, jestli tedy mám využít možnost zboží do 14ti dnů vrátit. Jde o to, že ten bod mi opravdu vadí (není to zrovna uprostřed, ale na okraji taky ne), zvlášť když si pouštím HD filmy. Nemám bohužel ponětí, jak obvyklé to je a potřebuju vědět, jestli se vrácení vyplatí - pokud je vadný pixel uplně normální a do měsíce ho můžu čekat u každé plasmy, tak to dělat nebudu.
Díky moc za odpovědi[/quote]
Bych to vratil. To by musela byt velka nahoda aby si si zase koupil TV z vadnym pixelem. Standart to neni.
koupil jsem si před týdnem LG 50PK350 plasmu a už teď mám jeden vadný subpixel - svítí červeně. Kupoval jsem ji na internetu a zajímalo by mě, jestli tedy mám využít možnost zboží do 14ti dnů vrátit. Jde o to, že ten bod mi opravdu vadí (není to zrovna uprostřed, ale na okraji taky ne), zvlášť když si pouštím HD filmy. Nemám bohužel ponětí, jak obvyklé to je a potřebuju vědět, jestli se vrácení vyplatí - pokud je vadný pixel uplně normální a do měsíce ho můžu čekat u každé plasmy, tak to dělat nebudu.
Díky moc za odpovědi[/quote]
Bych to vratil. To by musela byt velka nahoda aby si si zase koupil TV z vadnym pixelem. Standart to neni.
fraktik, ahmed - ani jeden nemate pravdu ...
za poskozeny obal si mohou strahnout naklady pro uvedeni do puvodniho stavu
to si mozna pletes s reklamaci, tam nemusis pouzit puvodni obal, ale pri vypovezeni smlouvy si povinen vratit plneni tak, jak jsi ho prijal, pokud chces obdrzet zpet sve financni plneni, samozrejme bez dopravy a sluzeb, jen cenu zbozi a dalsi naklady si neses sam (tolik k otazce, zda se to vyplati vracet)
nekafrej nesmysly, uz te vidim jak to vracis v pytli od brambor, hrdino... to, ze nekomu vyhoveli a jineho odbyli, je pravne irelevantni
za poskozeny obal si mohou strahnout naklady pro uvedeni do puvodniho stavu
to si mozna pletes s reklamaci, tam nemusis pouzit puvodni obal, ale pri vypovezeni smlouvy si povinen vratit plneni tak, jak jsi ho prijal, pokud chces obdrzet zpet sve financni plneni, samozrejme bez dopravy a sluzeb, jen cenu zbozi a dalsi naklady si neses sam (tolik k otazce, zda se to vyplati vracet)
nekafrej nesmysly, uz te vidim jak to vracis v pytli od brambor, hrdino... to, ze nekomu vyhoveli a jineho odbyli, je pravne irelevantni
Tak ze moje uz jednou menena TV kterou budu vracet, takovy zmetek si nenecham. Na prvni pohled vadne dva pixely, jeden sviti cervene, druhy modre a je kolem nej navic svetlejsi misto prumeru tak kolem centimetru. Po zobrazeni obrazku jpg RGB barev jsem nasel jeste dalsi 3 vadne subpixely. TV Philips 46PFL5605H.
Prvni telka mela vadne podsvetleni, druha obratem vymenena zas tohle.. Nevim jestli vyprodavaji druhojakostni zmetky nebo je to castejsi jev ktery ale mene znalym uzivatelum unika..
Prvni telka mela vadne podsvetleni, druha obratem vymenena zas tohle.. Nevim jestli vyprodavaji druhojakostni zmetky nebo je to castejsi jev ktery ale mene znalym uzivatelum unika..
Stane se. Holt smůla na kus(y). Každopádně vadné pixely jsou dnes již spíše ojedinělá věc. Za poslední rok si v tomto směru vybavuju max. 2-3 kusy vadných panelů.
A to sem do ted cekal a zil se starou CRT TV az se technologie LCD zlepsi a vychyta nez neco koupim. No a koupil jsem teda.. Ty vadne body jsou dejme tomu jeste pochopitelne, co me ale zarazi je ten svetlejsi flek kolem jednoho z nich. Co je moc to je moc..
[quote=Xhibit;325041]A to sem do ted cekal a zil se starou CRT TV az se technologie LCD zlepsi a vychyta nez neco koupim. No a koupil jsem teda.. Ty vadne body jsou dejme tomu jeste pochopitelne, co me ale zarazi je ten svetlejsi flek kolem jednoho z nich. Co je moc to je moc..[/quote]Měl sis koupit Plazmu.
[quote=Pitomec;325117]Měl sis koupit Plazmu.[/quote]
Koukni o 6 prispevku vise :-) na prispevek Malasorte11
Koukni o 6 prispevku vise :-) na prispevek Malasorte11
Nic zvláštního tam nevidím, prostě může tu Plazmu reklamovat a hotovo. Ovšem u LCD jsou vadné (sub)pixely bohužel v normě a nevyreklamuješ nic.
O stranku dal ... Nevim mozna to tak je, ale dost o tom pochybuju.[quote=zelinka;296941]Zdravím.
Možná se bude následující zkušenost někomu hodit.
Na novém televizoru LG 42PJ550 (plazma) se objevil po pěti dnech používání vadný svítící bod modré barvy. Na tzv. zákaznické lince LG mi bylo sděleno, že i pouze jeden vadný bod je důvodem k reklamaci a stačí tuto skutečnost nahlásit a následně zajistí opravu u mne doma. Toto považuji opravdu za výbornou službu. Ale pozor, musíte mít řádně vyplněný originální záruční list LG (s holografickým logem). Pokud nakupujete po internetu (a to je můj případ), obvykle Vám dodavatel nevyplní originál záruční list a dodá Vám pouze svůj vlastní tzv. dodací a záruční list. Ovšem ten Vám není nic platný. Obvykle nezbývá, než poslat (doporučeně) originál záruční list poštou a žádat jej zpět řádně vyplněný. Teprve potom můžete nárokovat záruční reklamaci.
Pochopitelně bych mohl odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů (nákup po internetu to umožňuje bez udání důvodu), ale posílejte tak objemný balík zpět (problém s balením, zajištění odvozu a pod.).
Následně budu informovat jak jsem pokročil v reklamaci.[/quote]
[quote=zelinka;297846]Zdravím.
Dnes se objevil technik od LG. A byl jsem velmi překvapen. Zjistil jsem, že na zákaznické lince jsou lidé, kteří nemají absolutně přehled o servisních a záručních podmínkách. Výsledek technika je takový. Aby bylo možné reklamovat vadné body, musí jich být minimálně 16. Slovně šestnáct !!!!!!! A je jedno zda se jedná o LCD či Plazmu. Navíc obrazovku mají rozdělenou na 2 sektory. Ve vnějším sektoru může být až 10 vadných bodů a ve vnitřním sektoru až 5 vadných bodů. Je to hrozné zjištění, ale bohužel se nedá nic dělat. Můžu být rád, že mám jen jeden vadný bod !!! Dobrou zprávou je ta skutečnost, že vadné body se můžou ztratit - je to prokázané !!! Pokud chce mít člověk alespoň částečnou jistotu ohledně vadných bodů, musel by nakupovat v klasickém obchodu, ale za vyšší cenu než na internetu. Ovšem vadné body se pochopitelně mohou objevit kdykoliv. Snad tyto zkušenosti někomu pomohou. Ahoj[/quote]
Možná se bude následující zkušenost někomu hodit.
Na novém televizoru LG 42PJ550 (plazma) se objevil po pěti dnech používání vadný svítící bod modré barvy. Na tzv. zákaznické lince LG mi bylo sděleno, že i pouze jeden vadný bod je důvodem k reklamaci a stačí tuto skutečnost nahlásit a následně zajistí opravu u mne doma. Toto považuji opravdu za výbornou službu. Ale pozor, musíte mít řádně vyplněný originální záruční list LG (s holografickým logem). Pokud nakupujete po internetu (a to je můj případ), obvykle Vám dodavatel nevyplní originál záruční list a dodá Vám pouze svůj vlastní tzv. dodací a záruční list. Ovšem ten Vám není nic platný. Obvykle nezbývá, než poslat (doporučeně) originál záruční list poštou a žádat jej zpět řádně vyplněný. Teprve potom můžete nárokovat záruční reklamaci.
Pochopitelně bych mohl odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů (nákup po internetu to umožňuje bez udání důvodu), ale posílejte tak objemný balík zpět (problém s balením, zajištění odvozu a pod.).
Následně budu informovat jak jsem pokročil v reklamaci.[/quote]
[quote=zelinka;297846]Zdravím.
Dnes se objevil technik od LG. A byl jsem velmi překvapen. Zjistil jsem, že na zákaznické lince jsou lidé, kteří nemají absolutně přehled o servisních a záručních podmínkách. Výsledek technika je takový. Aby bylo možné reklamovat vadné body, musí jich být minimálně 16. Slovně šestnáct !!!!!!! A je jedno zda se jedná o LCD či Plazmu. Navíc obrazovku mají rozdělenou na 2 sektory. Ve vnějším sektoru může být až 10 vadných bodů a ve vnitřním sektoru až 5 vadných bodů. Je to hrozné zjištění, ale bohužel se nedá nic dělat. Můžu být rád, že mám jen jeden vadný bod !!! Dobrou zprávou je ta skutečnost, že vadné body se můžou ztratit - je to prokázané !!! Pokud chce mít člověk alespoň částečnou jistotu ohledně vadných bodů, musel by nakupovat v klasickém obchodu, ale za vyšší cenu než na internetu. Ovšem vadné body se pochopitelně mohou objevit kdykoliv. Snad tyto zkušenosti někomu pomohou. Ahoj[/quote]
Taky myslim ze ani u plazmy to reklamovat nejde. Jenze v mem pripade jsou ty vadne body az druha vec. Nize davam foto jak to vypada u me, uprostred toho flicku je jeden z vadnych bodu, toho se ale neda temer vsimnout nebyt toho "vylepseni" kolem nej.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Mám 50pk950. Vadné svítící subpixely - 4 zelené - 2 červené - 1 modrý. Problikávající subpixely - 10 zelených. Nahodile po celé obrazovce. Je vidět jen při rozsvícení testovacích RGB barev do 1m. Při sledování TV nic není vidět ani z 1 m. Byla za dobrou cenu, mohu vráti ve 14 denní lhůtě. Opravdu ostatní mají takové štěstí bez vadných pixelů, nebo to málokdo sleduje kontroluje ?
daj fotky, nech vidim ako to vyzera, ja som si doma isiel oci vyocit a nic som nenasiel, tak asi nemam.
ahaa, tak taketo nemam. A to nevidno pri normalnom prijme ani ked je tam nejaka napriklad cervena scena? Lebo ak to nejde fakticky vidiet, iba pri RGB teste, tak to je dobra sprava. Ale ak si v 14 dennej lehote, tak by som to aj tak vymenil.
tak uz len drzim palce aby u novej TV neboli ziadne, bola to asi nejaka nepodarena seria panelov
Ozaj, u nas sa NAY pomylili v letaku a ponukli 50PJ550 za 449 € -3% zlava za ich kartu. Tak som chytro kupil mame do izby, prskali, ze to mala byt 42PJ350 za tie prachy :-), ale predat mi to museli a volal som aj kamosovi, tak kupil aj on. Za 435 € sa to oplati a dufam, ze slepe pixely tam nebudu.
Ozaj, u nas sa NAY pomylili v letaku a ponukli 50PJ550 za 449 € -3% zlava za ich kartu. Tak som chytro kupil mame do izby, prskali, ze to mala byt 42PJ350 za tie prachy :-), ale predat mi to museli a volal som aj kamosovi, tak kupil aj on. Za 435 € sa to oplati a dufam, ze slepe pixely tam nebudu.
no prave som ju obrazovo donastavoval (ISF odbornik 1) podla maminej doterajsej CRT 82cm telky, aby bola spokojna a zatial to vyzera dobre, ale ma ju len jeden den :-). Idem tam dat novy FW a odblokovat THX cez vikend. Ak daco dam vediet. Pre mna je to aj trosku aj testovaci kus, lebo chcem kupit 60" LG alebo SAM. Panasonic nemozem, vnimam velmi to blikanie, inak by bol obraz suverenne najlepsi na nom.