Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Ceny u nas a v zahranici

hopik007 (31)|9.7.2007 19:08
Pitomec mele z hladu. Chudak malej
hopik007 (31)|9.7.2007 19:13
Jak rikam, mame dig. zrcadlovku Canon a je k tomu primo papir ze to berou vsude v auto. servisech. Jenom Pitomec je starej pesimista bez zkusenosti,ktery v zahranici nikdy nic nekupoval a tady dela chytryho.
Pitomec (10211)|9.7.2007 19:16
A máš taky ještě něco jinýho, než jenom kompakt Canon za 2t.Kč, o kterým tady básníš celý odpoledne? 9-) :-D
hopik007 (31)|9.7.2007 19:19
Ne uz nic jineho nemam.
Pitomec (10211)|9.7.2007 19:20
Škoda - aspoň ten rozum bys potřeboval :D
hopik007 (31)|9.7.2007 19:21
Smir se s tim,ze pokud koupis znackovy vyrobek v dobrem zahranicnim net. shopu ze to tady (pokud nebudou v ser. kur..) VYREKLAMUJES. Chapu ze je to pro tebe zdcujici zprava. :) :) :)
robert.kotasek (777)|9.7.2007 19:21
:D
nechce te si dat nekde zcuka a vyrikat si to rucne ;)
hopik007 (31)|9.7.2007 19:22
:) :) :)
robert.kotasek (777)|9.7.2007 19:23
nechcete tu hodit do placu nejake overene e-shopy?
Pitomec (10211)|9.7.2007 19:24
[quote=hopik007;145624]Smir se s tim,ze pokud koupis znackovy vyrobek v dobrem zahranicnim net. shopu ze to tady (pokud nebudou v ser. kur..) VYREKLAMUJES. Chapu ze je to pro tebe zdcujici zprava. :) :) :)[/quote]
A "dobrý zahraniční net shop" se pozná podle čeho? Podle vyskakujících oken v prohlížeči nebo snad tvoje maličkost se uvolní a vyšetří si kousek času, aby přispěla cennou radou kde nakupovat? :D :D :D
Je ale fakt, že foťák za 2t.Kč bych si tam klidně troufnul koupit, takže se ani nedivím, že tvoje nadšení nezná hranic :-D
hopik007 (31)|9.7.2007 19:26
To je ten problem. Vedet,ktere jsou good, tak to neresim. chce to stourat. jaky ma kdo zkusenosti a jak byl spokojenej. Protoze si stejne chci novou tv (at uz jakoukoliv) koupit az tak v listopade tak mam jeste relativne dost casu
Pitomec (10211)|9.7.2007 19:35
Aha, jsme doma - nevíš nic, ale hlavně že to doporučuješ :eek:
hopik007 (31)|9.7.2007 19:38
Vim kamarade,ze reklamovat jde, to ti uz hodne lidi sem napsalo. Pokud teda umis cist neb neustale odpovidas na neco jineho. Nerikal jsem,ze vim ktery obchod to ma osefovane. acho jo proc jsou nekteri tak nechapavi
gti (58)|9.7.2007 19:54
[QUOTE=hopik007;145631]Vim kamarade,ze reklamovat jde, to ti uz hodne lidi sem napsalo. Pokud teda umis cist neb neustale odpovidas na neco jineho. Nerikal jsem,ze vim ktery obchod to ma osefovane. acho jo proc jsou nekteri tak nechapavi[/QUOTE]

Ježišmarja,jasný kup si to a uvidíš jak splačeš nas výdělkem.Znovu opakuju,pokud je na záručáku evropská garance,tak není problém po předložení dalších dokladů.Ale pokud ne,tak budeš mít seriózní problém to tady vyreklamovat.S tím počítej.
hopik007 (31)|9.7.2007 19:57
A rikam snad neco jineho?
sasa69 (88)|10.7.2007 19:50
Zakoupil jsem v ČR fotoaparát Olympus za 23000Kč (všude jinde stál o 4000Kč víc) a bohužel neměl origo záručák a český návod(ten český návod mi prodejce později dodal na CD),ale já mezitím(než mi ten záručák prodejce dodal) kontaktoval Olympus ČR,zdali by mi poslali český návod ,že jsem ho v balení nenašel a oni řekli,že ano a abych jim nadiktoval číslo origo záručáku a číslo nějaké plastové kartičky(to jsem bohužel neměl,protože fotoaparát byl ze zahraničí)následně mi v Olympusu zdělili,že mi v záruční době opravu neudělají ,a že se mám obrátit na prodejce(jenže ten po 6ti měsících zkrachoval)
Naštěstí mi prodejce ještě než zkrachoval cz návod dodal a do dnes mi fotoaparát chodí :-)
(jen nevím co bych dělal,kdyby se foták rozbyl)
RICI (222)|12.7.2007 09:46
[QUOTE=sasa69;145713]Zakoupil jsem v ČR fotoaparát Olympus za 23000Kč (všude jinde stál o 4000Kč víc) a bohužel neměl origo záručák a český návod(ten český návod mi prodejce později dodal na CD),ale já mezitím(než mi ten záručák prodejce dodal) kontaktoval Olympus ČR,zdali by mi poslali český návod ,že jsem ho v balení nenašel a oni řekli,že ano a abych jim nadiktoval číslo origo záručáku a číslo nějaké plastové kartičky(to jsem bohužel neměl,protože fotoaparát byl ze zahraničí)následně mi v Olympusu zdělili,že mi v záruční době opravu neudělají ,a že se mám obrátit na prodejce(jenže ten po 6ti měsících zkrachoval)
Naštěstí mi prodejce ještě než zkrachoval cz návod dodal a do dnes mi fotoaparát chodí :-)
(jen nevím co bych dělal,kdyby se foták rozbyl)[/QUOTE]

Proste by si zacvakal opravu jako kdyby to bylo po zaruce no :-)
Tvrda realita...
robert.kotasek (777)|13.7.2007 14:21
jak je to s clem pokud dovazite treba z USA (amazon). Mate nekdo osobni nebo jinou zkusenost s timto problemem? nasel jsem tam totiz ten AVr a cena na nase je cca 5k u nas skoro 11k. doprava prey zadarmo. Z UK to je lepsi (bez cla v ramci unie) ,ale zdaji se mi zde vyssi ceny a navic nemaji ten co bych chtel...
Ivo Mašek (10205)|13.7.2007 18:53
[QUOTE]
Až se dohádáte tak by mě docela zajímalo, jestli u DDRáků ty plasmy vyjdou nebo nevyjdou levněji...

[/QUOTE]
U našich sousedů je celkově elektronika levnější, než u nás. Mám to kousek, a vím o dost lidech, kteří jezdí do malých příhraničních měst na německé straně (takže to nemusí být nutně Drážďany, Chemnitz, apod.) si kupovat televize, přehrávače, kávovary atd. Takže pokud to máš kousek na hranice, tak se ti tamní nákup vyplatí (odpadá i problém s případnou reklamací - lze snadno dovézt zpět a reklamovat osobně v místě nákupu.
jahha (4)|15.7.2007 14:14
@robert.kotasek - autorizovaný servis je placený výrobcem ve stylu že mu za špatnou komponentu dodá dobrou. velké servisy jsou defacto placeny z know-how, nebo´t neopravují jen jednoho výrobce ale více a i pozáruční opravy. a jelikož záruční je zadarmo tak na pozáruční Vás oškubou. Servisy nechcou přijímat záruční reklamace, neboť ty sou na jejich triko,mimo cen komponent ale někdo to vyměnit musí. zato pozáruční oprava?to berou vždy a za práci mnohdá vezmou víc jak za třeba základní desku.

@hopik007: výrobce většinou žádné prodávajíci nedoporučuje.net. obchody většinou fungují tak že je jeden centrální obchod a spousta webových stránek. A většina stejně bere z pár centrálních skladů. příklad- mobilky.cz a satron.cz a spousta dalších na satron navázaných stránek.
Proto nejdůležitější při koupi je ORIGINÁLNÍ záruční list výrobce.V případě že kupujete an internetu máte možnost to do 14 dnů vrátit bez důvodu(ze zákona). Proto když si něco objednáte a nedojde záručák potvrzený(prodejce v případě net prodeje musí zasílat potvrzený záručák) případě nedojde vůbec tak máte čas zavolat do servisu za jakých podmínek to přijmou. Eště lepší je aby to poslali mailem, pak byste měli důkaz do budoucna.
Samozřejmě záleží kdo sedí v servisu na příjmu a jak se vyspal.
jahha (4)|15.7.2007 14:17
@ivo mašek - jak jsem řekl není nic jednodušího jako: plasma v německu levná, značka Samsung, zavolat do servisu samsung.cz zda přijmou zboží koupené v jiné zemi(tvrzení že to je dárek od strýčka kupodivu funguje pořád) a za jakých podmínek.a pokud ano(většinou podle toho zda sou u nás dostupný komponenty na opravu,u většiny ano ale třeba za 3 týdny) tak by se to koupilo.a rozhodne to většinou jeden telefonát.
KOCOUR65 (653)|15.7.2007 19:16
pro jahha - je to hezky co pises , ale byl bych opatrnejsi - tak to ma fungovat ale zkutecnost je jina-vzdy se najde problem a pak ti stej ne nezbyde nez to resit pres soud a nez se to vyridi tak to taky nemusis zit- mam dost zpatnych zkusenosti s lacinejsimi vecmi a plasma neni rychlovarna konvice nebo mikrovlnka- kdyz ti reknou ze ti to nevemou tak ti nepomuze ani KLAUS
sasa69 (88)|16.7.2007 20:54
řekněte mi někdo,jak se mám bránit,když jsem si ze stránek http://www.digitalni-tv.eu/ objednal set top box v akci s anténou a oni mi poslali balík a v něm už ta anténa nebyla(přitom mám fakturu,na které mám vyúčtováno jak set top box ,tak i anténu)
Snažil jsem se je kontaktovat,ale některá čísla co uvedli na faktuře,tak vůbec nefungují a když jsem si sehnal jiné čísla a po dlouhé době jsem se jim dovolal a řekl jim ,že jestli mi tu anténu nepošlou,tak jim vrátím ten balík zpět a oni neváhali a řekli,že když jim vrátím ten balík zpět,že mi pošlou jen adekvátní část peněz za ten set top box a že odečtou peníze za to ,že jsem jim nevrátil také anténu(přitom mi ji neposlali)
Podtrženo sečteno,nevím co mám ted dělat (pokud někdo může poradit,tak předem děkuji)


P.S.Tuto firmu zásadně nedoporučuji !!!!!!!!!
sasa69 (88)|16.7.2007 20:57
asi to do této sekce nepatří,ale nevěděl jsem kam to napsat a tato sekce se mi zdála s tímto tématem nejbližší
děkuji za odpovědi
BOBA (590)|16.7.2007 22:08
[QUOTE=sasa69;146036]asi to do této sekce nepatří,ale nevěděl jsem kam to napsat a tato sekce se mi zdála s tímto tématem nejbližší
děkuji za odpovědi[/QUOTE]

Nevím jestli mi poděkuješ, ale nezlob se, jak mám vědět, že zrovna Ty mluvíš pravdu, a že v rámci ( třeba ) konkurenčního boje neházíš špínu na někoho kdo Ti leze do zelí? Můj známý má firmu na alarmy a jak vidím, tak opravdu není problém někoho na netu ( případně ) pošpinit. Bohužel to je Tvůj problém a ani nevím, jak bych Ti mohl pomoci. Každopádně aspoň budu ve střehu jak u Tebe, tak u zmiňované firmy. Zkus jim poslat odkaz na tuto diskusi, pokud se rozjede , aby se mohli případně bránit nějakým vysvětlením. Možná by stálo toto téma přesunout do pokecu a i ostatní by mohli přispět do mlýna se svými zkušenostmi a možná se dočkáme i reakcí ze strany firem ...
robert.kotasek (777)|16.7.2007 22:09
zkus kouknout do archivu novy - obcanske judo ;)
jinak nevim proc objednavas opetovne u stejne firmy, ikdyz s predchozi reklamaci mas spatnou zkusenost....
jinak dik za info o strankach kde neobjednavat...
sasa69 (88)|17.7.2007 08:27
[QUOTE=robert.kotasek;146040]zkus kouknout do archivu novy - obcanske judo ;)
jinak nevim proc objednavas opetovne u stejne firmy, ikdyz s predchozi reklamaci mas spatnou zkusenost....
jinak dik za info o strankach kde neobjednavat...[/QUOTE]
podruhé u nich neobjednávám,ten alarm byl pouze jejich výrobek,ale koupil jsem ho někde jinde(od nich jsem měl pouze ten set top box)
sasa69 (88)|17.7.2007 08:49
[QUOTE=BOBA;146039]Nevím jestli mi poděkuješ, ale nezlob se, jak mám vědět, že zrovna Ty mluvíš pravdu, a že v rámci ( třeba ) konkurenčního boje neházíš špínu na někoho kdo Ti leze do zelí? Můj známý má firmu na alarmy a jak vidím, tak opravdu není problém někoho na netu ( případně ) pošpinit. Bohužel to je Tvůj problém a ani nevím, jak bych Ti mohl pomoci. Každopádně aspoň budu ve střehu jak u Tebe, tak u zmiňované firmy. Zkus jim poslat odkaz na tuto diskusi, pokud se rozjede , aby se mohli případně bránit nějakým vysvětlením. Možná by stálo toto téma přesunout do pokecu a i ostatní by mohli přispět do mlýna se svými zkušenostmi a možná se dočkáme i reakcí ze strany firem ...[/QUOTE]

i tak ti děkuji za názor,ale bohužel mně už taky napadlo,že když oni řeknou ,že anténu poslali a já řeknu,že né,tak je to slovo proti slovu a pravděpodobně s tím nic nezmohu
-pracuji jako státní zaměstnanec,takže firmu mít nemohu(i kdybych měl na toto zboží svoji firmu,tak si určitě neobjednávám u cizí(mohu doložit fakturu,že jsem kupoval od nich a že tam mám napsanou i anténu))
Hned potom co jsem si u nich objednal,tak tu anténku vymazali(byla v akci s tím set top boxem),ale na objednávacím mailu i na faktuře mám tu anténu ještě napsanou.

P.S.Jestli mi věříš,nebo nevěříš mi stejně nepomůže :-)