Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Audio a domácí kina
Kamery
Multimediální centra
Projektory
Streaming videa
Televize
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně  |  Svět audia

Ericsson převzal Mediaroom

, , aktualita
Ericsson převzal Mediaroom
Microsoft založil Mediaroom jako online IPTV platformu, ale jak se chce více soustředit na jeho herní konzoli Xbox, která je i víceúčelovým multimediálním centrem, rozhodl se přenechat Mediaroom Ericssonu.
Ericsson převzal Mediaroom
Mediaroom zabírá asi 25% celosvětového trhu s IPTV, celkem ho využívá cca 13 mil. domácností v 60 zemích světa. Celkový počet set-top-boxů, které jsou připojeny na Mediaroom, je asi 24 miliónů.

„Tato akvizice ještě více upevňuje naši pozici přímo v srdci tohoto zajímavého a inovativního odvětví,“ uvádí Per Borgklint, senior viceprezident a šéf Business Unit Support Solutions v Ericssonu. „Počet předplatitelů IPTV by měl podle odhadů narůst o 18 % každý rok, v roce 2015 by se měl ustálit na počtu 105 milionů předpaltitelů. Zakomponováním společnosti Mediaroom do našeho portfolia řešení jsme se našim zákazníkům stali nejlepším možným partnerem na jejich cestě k TV multi-screen službám dostupným odkudkoli, stejně tak při optimalizaci přenosu videa v každé síti,“ uzavírá Borgklint.

Na Mediaroom pracovalo v Microsoftu 400 lidí, kteří se nyní přesunou do společnosti Ericsson. Celá organizace Mediaroom zůstane nedotčena, v čele bude stále stát Pete Thompson.





Ericsson si nechat udělat také studii, jakým způsobem přijímají (a jak se budou přijímat) lidé různý obsah. Podle něj roste výrazně podíl streamovaného videa, 63% lidí sleduje streamovaná videa každý týden a roste i zájem o obsah generovaný uživateli - YouTube a podobné kanály sleduje 82% lidí každý měsíc. Roste hlavně počet u starší lidí, kteří tento obsah teprve objevují. Zájem o televizi se přesouvá z filmů a seriálů ke sportovním přenosům a dalším událostem „tady a teď“ a zároveň je diskutují na sociálních sítích. Naopak sledování filmů a seriálů se postupně přesouvá na internet.

Zdroj: Pram, Ericsson