Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně
31.7.2012, Jan Vítek, aktualita
Český telekomunikační úřad před měsícem oznámil, že vyšetřuje stížnosti zákazníků Skylink a CS Link ohledně servisního poplatku, který bude zaveden u balíčku, jenž byl prezentován jako bezplatný. Nyní ČTÚ přichází se zprávou o dalším průběhu vyšetřování...
jiří hampl | 11.11.201214:40
ja jsem tam volal tak před rokem a to bylo to samí akorát tam byl Bruss Villis jako afurt mě někam přepojoval a nic,jenom ze mně ždimali prachy z mobylu. Je to dobytek čau
Odpovědět0  0
rolinka | 16.10.20129:35
a to není prosím vše,když už jsem se rozhodla jako řádný občan platit onen servisní poplatek s několika dotazy na zákaznický servis­-ejhle nikdo se mnou nekomunikuje a vrchol všeho bylo,jako že jsem hodně nevrlá,když něco nejde a nikdo se mnou nemluví,volím tedy telefonickou komunikaci a moje nervy pracují na plné obrátky,protože se mi ozývá stále dokola plechová huba,vyčkejte prosím,budete spojeni s operátorem.Takže 100 kč provolaných a zase semnou nikdo nemluví!Vážení nikam nevolejte,nikam nepište,nikdo tam zřejmě nepracuje.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.