Společnost TP Vision, která vlastní práva na značku televizorů Philips v Evropě, zveřejnila záměr zobrazovat uživatelům Smart TV cílenou reklamu. Konkrétní reklamní sdělení tedy bude systém vybírat podle profilu sestaveného na základě sledovacích návyků. Je navíc dost pravděpodobné, že společnost Improve Digital, která bude mít cílenou reklamu v televizorech Philips na starosti, navíc využije i data získaná z počítačů a mobilních zařízení. K dispozici tedy bude mít poměrně dost informací k tomu, aby mohla uživatelům servírovat odpovídající reklamy.

Zatím není jasné, zda cílená reklama dorazí jen na nové, nebo také stávající chytré televizory značky Philips v Evropě. Jasné není ani to, jak budou reklamní sdělení na obrazovce prezentována a zda bude existovat možnost jejich zobrazování či alespoň cílení vypnout. Už nyní mohou uživatelé modelů Philips s Android TV vídat vertikální pruh s reklamou v programovém průvodci (EPG), ale v tomto případě se pravděpodobně nejedná o cílenou reklamu. Její podobu si můžete prohlédnout na fotografii výše.
Zdroj: Flatpanelshd.com
Zdroj: Flatpanelshd.com